Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
O FV noemt haar nick gewoon
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:08:

[...]

Nou het komt allemaal ook wel heel erg overeen.Het is niet SK trouwens..
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 mei 2015 @ 21:09:

Ze vraagt om verwijdering van het HELE topic.Zullen ze wel weer mee instemmen.
Voor "Ach mens, ga toch weg?"

Kan wel gaan lopen lachen, maar het is mafklapperij.
quote:diamond-gloss schreef op 21 mei 2015 @ 21:09:

[...]

Het is niet SK trouwens..Niet?? Echt wel
quote:diamond-gloss schreef op 21 mei 2015 @ 21:09:

[...]

Het is niet SK trouwens..O die dacht ik wel. Intiem dan?
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:10:

[...]

O die dacht ik wel. Intiem dan?Bingo.!
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 20:43:

[...]

Met een waarschuwing of ban als bonus.

Ik kreeg laatst 24 uur wegens op het modtopic. Ik moest lachen om wat iemand schreef. Mag niet.

Ik kreeg er een waarschuwing voor het tegen Gladoortje zeggen dat ze zelf hulp nodig had. Ze had me gestaft, dus ik kreeg een waarschuwing, daarna kreeg ik een pb met excuses dat ze me gestaft had. En toen zei ik op napraat dat iemand borderline had, en kreeg ik een ban. Want ik had een waarschuwing gehad door een stafje dat later per pb werd ingetrokken.

Dat degene na mij zei dat de betreffende forummer idd een persoonlijkheidsstoornis had mocht wél. Te bizar. En drie posts daarna werd over iemand anders, een zeker paard, gezegd dat ie borderline had, en dat mocht óók.

Vervolgens mail ik over mijn ban, want stoom afblazen mag in napraat volgens de regels, en niet mogen diagnosticeren staat nergens genoemd in de reglementen (die heb ik erop na gelezen) en dan krijg ik gewoon geen antwoord.

Niet dat ik die ban zo naar vond, maar wel het verzinnen van regels en inconsequent zijn. Want je mag een ander voorzien van medisch advies, maar iemand gestoord noemen onder de noemer stoom afblazen is volgens mij iets anders. En medisch advies geven is anders dan diagnosticeren. Vind ik dan.
quote:diamond-gloss schreef op 21 mei 2015 @ 21:11:

[...]

Bingo.!O die is nog geflipter.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:10:

Voor "Ach mens, ga toch weg?"

Kan wel gaan lopen lachen, maar het is mafklapperij.

Yep, dat zei ik tegen Nouschi, een tijd geleden.

Kreeg serieus een waarschuwing voor 'op de man spelen'
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:10:

[...]

O die dacht ik wel. dan?Oh ja! Ik was in de war!
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 21:12:

[...]

O die is nog geflipter.Idd,in en in triest vind ik het voor dat arme kind..
Das bijzonder belachelijk.

Op de man spelen? Ach mens, ga toch weg.

Nee, voor op het modtopic 24 uur. Koekkoek!
Markovic ook voor " op de man spelen"

Helemaal geschoffeld want de betrokkene die genoemd werd, was in geen velden of wegen te bekennen.

Hun Nederlands is ook onder de normen.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:10:

[...]

Niet?? Echt wel

Denk ik ook.

Ze ontkende zelf SK te zijn voordat iemand die nick ook maar genoemd had.
Huts!
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 21:12:

[...]

Yep, dat zei ik tegen Nouschi, een tijd geleden.

Kreeg serieus een waarschuwing voor 'op de man spelen' Helemaal terecht! Zo ga je toch niet met elkaar om.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 21 mei 2015 @ 21:16:

[...]

Denk ik ook.

Ze ontkende zelf SK te zijn voordat iemand die nick ook maar genoemd had.Nee het is echt die andere die Star noemde..
quote:diamond-gloss schreef op 21 mei 2015 @ 21:18:

[...]

Nee het is echt die andere die Star noemde..

Oké.

Linksom of rechtsom. Het spoort voor geen meter.
Huts!
quote:Thordis007 schreef op 21 mei 2015 @ 21:11:

[...]

Ik kreeg er een waarschuwing voor het tegen Gladoortje zeggen dat ze zelf hulp nodig had. Ze had me gestaft, dus ik kreeg een waarschuwing, daarna kreeg ik een pb met excuses dat ze me gestaft had. En toen zei ik op napraat dat iemand borderline had, en kreeg ik een ban. Want ik had een waarschuwing gehad door een stafje dat later per pb werd ingetrokken.

Dat degene na mij zei dat de betreffende forummer idd een persoonlijkheidsstoornis had mocht wél. Te bizar. En drie posts daarna werd over iemand anders, een zeker paard, gezegd dat ie borderline had, en dat mocht óók.

Vervolgens mail ik over mijn ban, want stoom afblazen mag in napraat volgens de regels, en niet mogen diagnosticeren staat nergens genoemd in de reglementen (die heb ik erop na gelezen) en dan krijg ik gewoon geen antwoord.

Niet dat ik die ban zo naar vond, maar wel het verzinnen van regels en inconsequent zijn. Want je mag een ander voorzien van medisch advies, maar iemand gestoord noemen onder de noemer stoom afblazen is volgens mij iets anders. En medisch advies geven is anders dan diagnosticeren. Vind ik dan.

Uit de huisregels:

Wat is verboden?

k. Het stellen van/vragen naar diagnoses of geven van aanwijzingen over medicijn- gebruik.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 20:34:

Ik waag me er trouwens niet aan om er iets van te zeggen in het mod-topic.

Kreeg laatst nog een waarschuwing omdat ik anderen er daar op wees dat ze offtopic aan het posten waren.

Waarom zou je dat dan ook doen dan? Boeit jou het nou of ze offtopic gaan of niet.
quote:O.L.L.A schreef op 21 mei 2015 @ 18:42:

Prada!Olla
quote:Solomio schreef op 21 mei 2015 @ 21:21:

[...]

Uit de huisregels:

Wat is verboden?

k. Het stellen van/vragen naar diagnoses of geven van aanwijzingen over medicijn- gebruik.

Klopt het dat je paracetamol het best met water in kunt nemen?

Is het verstandig om om 7 uur in de morgen een slaappillen in je mik te pleuren voordat je naar je werk gaat?
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 21:22:

[...]

Waarom zou je dat dan ook doen dan? Boeit jou het nou of ze offtopic gaan of niet.Bemoeizucht.
Ze is druk aan het proberen het topic verwijderd te krijgen.
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2015 @ 21:16:

Markovic ook voor " op de man spelen"

Helemaal geschoffeld want de betrokkene die genoemd werd, was in geen velden of wegen te bekennen.

Hun Nederlands is ook onder de normen.Daarom vond ik het ook zo'n stomme post. Waar heb het nou voor nodig om even lekker te gaan zeiken over iemand die nergens te bekennen is. Maar een perma vind ik dan ook weer overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven