Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:cochise schreef op 21 mei 2015 @ 22:23:

Morgen is ze 3 dagen gespoeld en de Kaliumwaarde was vandaag goed, morgen weer de waardes meten en dan kijken of er nog iets aan te redden is. Acuut nierfalen en ze is nog jong dus ik duim hard.Ik duim met je mee.
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 22:22:

[...]

En Nouschi

Wat ben je toch stafferig vanavond.

Heb je een stafbui?Ja, gaat als een dolle. De eerste perma is er al uit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze is sinds eergisteren bij de dierenarts Star, ik was vanmiddag bij haar. Dank voor jullie medeleven en duimen!
quote:cochise schreef op 21 mei 2015 @ 22:28:

Ze is sinds eergisteren bij de dierenarts Star, ik was vanmiddag bij haar. Dank voor jullie medeleven en duimen! Stom. Succes morgen!
quote:Nouschi schreef op 21 mei 2015 @ 22:26:

[...]

Ja, gaat als een dolle. De eerste perma is er al uit.

Vrijdagavond zeker.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Nouschi schreef op 21 mei 2015 @ 22:26:

[...]

Ja, gaat als een dolle. De eerste perma is er al uit.Lekker bezig Nous.
quote:cochise schreef op 21 mei 2015 @ 22:28:

Ze is sinds eergisteren bij de dierenarts Star, ik was vanmiddag bij haar. Dank voor jullie medeleven en duimen! sterkte. onzeker met die nierziektes.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:30:

[...]

sterkte. onzeker met die nierziektes.Dank Meds, ja idd erg onzeker en ik hou wel rekening met een slechte afloop. Heb jij er ervaring mee?
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:30:

[...]

sterkte. onzeker met die nierziektes.

Meds, weet jij een goed knijnenpension? Had deze al gevonden, heb jij ervaring met een van deze?

http://www.konijnenbelangen.nl/pensions ... u=pensions
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 22:28:

[...]

Vrijdagavond zeker.Volgens mij loop je voor. Hier is het pas donderdag.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 22:32:

[...]

Meds, weet jij een goed knijnenpension? Had deze al gevonden, heb jij ervaring met een van deze?

http://www.konijnenbelangen.nl/pensions ... u=pensions

ik kom via de link op een verzamelpagina? hoe heet het pension dat je op het oog hebt? Ga in ieder geval kijken naar huisvesting en stel strikvragen:

bijvoorbeeld:

- konijn eet niet, wat doe je?

- dierenarts schrijft anti-biotica en pijnstilling voor, wat doe je?

- wat doen jullie bij een hittegolf?

en kijk welk voer er gegeven wordt.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:39:

[...]

ik kom via de link op een verzamelpagina? hoe heet het pension dat je op het oog hebt? Ga in ieder geval kijken naar huisvesting en stel strikvragen:

bijvoorbeeld:

- konijn eet niet, wat doe je?

- dierenarts schrijft anti-biotica en pijnstilling voor, wat doe je?

- wat doen jullie bij een hittegolf?

en kijk welk voer er gegeven wordt.Goede vragen, dank je wel. Ik heb ervaring met Almere, maar zij zit helaas vol. Ik kijk nu naar Soest.
quote:Star schreef op 21 mei 2015 @ 22:32:

[...]

http://www.konijnenbelangen.nl/pensions ... onsPension in Budel is erg goed, waarschijnlijk wel uit de richting voor je.
Zeg, gaan jullie even gezellig naar de konijnenpijler. Anders moet ik jullie helaas staffen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 22:44:

Zeg, gaan jullie even gezellig naar de konijnenpijler. Anders moet ik jullie helaas staffen.Mijn idee!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Enn schreef op 21 mei 2015 @ 22:28:

[...]

Vrijdaga Donderdagavond zeker.

Solomio vind ik een partypooper.

Ik wil vrijdag.

(Ik ben morgen een dag vrij en dat ben ik normaal nooit dus voor mij is het weekend is begonnen.... )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 mei 2015 @ 22:44:

Zeg, gaan jullie even gezellig naar de konijnenpijler. Anders moet ik jullie helaas staffen.dit is toch Knaagpraat?
Gezellig een napraattopic............

Ik vind de dames belachelijk in het topic van bestpittig en de moderators zijn onbegrijpelijk
Moi
quote:Honeymoonquiz schreef op 21 mei 2015 @ 22:44:

[...]

Pension in Budel is erg goed, waarschijnlijk wel uit de richting voor je.je moet ook altijd even gaan proefzitten in zo'n pension. dus zelf in het hok, even overnachten, zien hoe de dagindeling is, of het stro lekker ligt enzo
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:49:

[...]

je moet ook altijd even gaan proefzitten in zo'n pension. dus zelf in het hok, even overnachten, zien hoe de dagindeling is, of het stro lekker ligt enzo

[...]

je moet ook altijd even gaan proefzitten in zo'n pension. dus zelf in het hok, even overnachten, zien hoe de dagindeling is, of het stro lekker ligt enzoEn eerst even laten oefenen met de cavia.
quote:Honeymoonquiz schreef op 21 mei 2015 @ 22:44:

[...]

Pension in Budel is erg goed, waarschijnlijk wel uit de richting voor je.Geeft niet zo, ik rijd liever om dan dat ze naar een algemeen pension gaan.
quote:sabbaticalmeds schreef op 21 mei 2015 @ 22:48:

[...]

dit is toch Knaagpraat?

[...]

je moet ook altijd even gaan proefzitten in zo'n pension. dus zelf in het hok, even overnachten, zien hoe de dagindeling is, of het stro lekker ligt enzoDaar heb ik kinderen voor.
quote:LittleLilly schreef op 21 mei 2015 @ 22:48:

Gezellig een napraattopic............

Ik vind de dames belachelijk in het topic van bestpittig en de moderators zijn onbegrijpelijkOw, zijn wij niet te min voor je? Dat zou ik zo vervelend voor je vinden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven