Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:nina1966 schreef op 22 mei 2015 @ 18:47:

[...]

Als je nou eens eerst zelf je licht opsteekt en gaat LEZEN wat deze persoon in de loop der jaren al allemaal heeft geschreven dan zul je zien dat dit informatie is die ze zelf in stukjes en beetjes heeft prijsgegeven. Het is geen giswerk of speculatie maar direct from the horse's mouthIk kan loepen hoor. En jij gaat eerst maar eens zelf leren normaal te reageren op dit forum.
Maar ga lekker nog 20 pagina's vullen met dit soort fijn gedrag. Later.
quote:Feeksje1977 schreef op 22 mei 2015 @ 18:50:

Maar ga lekker nog 20 pagina's vullen met dit soort fijn gedrag. Later.Jammer dat je niet serieus op me kunt reageren.
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 18:51:

[...]

Jammer dat je niet serieus op me kunt reageren.Feeksje is anders ook pas lid sinds januari.......
quote:nina1966 schreef op 22 mei 2015 @ 18:52:

[...]

Feeksje is anders ook pas lid sinds januari.......Mag dat ook al niet meer?
Dames ik ga me anonimiseren en zal met een andere nick terugkomen..
quote:kopjekoffie70 schreef op 22 mei 2015 @ 18:36:

[...]

En dat is misschien ook nog eens een beetje mijn schuld want je reageerde op mijn bericht.Nee joh, ik wist dat de mod al de hele tijd driftig aan het gummen en waarschuwen was, dus het was ook een beetje te verwachten.
quote:diamond-gloss schreef op 22 mei 2015 @ 19:01:

Dames ik ga me anonimiseren en zal met een andere nick terugkomen..NEEEEE!!!
quote:Wollstonecraft2 schreef op 22 mei 2015 @ 19:17:

[...]

NEEEEE!!!ik kom terug hoor
quote:diamond-gloss schreef op 22 mei 2015 @ 19:18:

[...]

ik kom terug hoor

Wel herkenbaar hoop ik, anders moet ik weer gaan nadenken wie je bent geworden en ik heb geen zin in nadenken. Of ik moet nadenken of ik die nieuwe te pruimen vind enzow....

En van jou weet ik tenminste wat ik van je vind.
quote:diamond-gloss schreef op 22 mei 2015 @ 19:01:

Dames ik ga me anonimiseren en zal met een andere nick terugkomen..Nou doei dan maar! Doe je wel even hinten? Anders moeten wij het weer doen en dat geeft zo'n gedoe .
quote:nina1966 schreef op 22 mei 2015 @ 18:52:

[...]

Feeksje is anders ook pas lid sinds januari.......
quote:Lady-Voldemort schreef op 22 mei 2015 @ 19:21:

[...]

Nou doei dan maar! Doe je wel even hinten? Anders moeten wij het weer doen en dat geeft zo'n gedoe .Ja komt goed schatten ik pb jullie zodra ik een nieuwe nick heb..
quote:Moiren_ schreef op 22 mei 2015 @ 16:28:

[...]

En dan gaat Jeugdzorg een opsporing gezocht houden naar een anonieme vrouw op een anoniem forum?Want niks doen is beter?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik doe wel een nick als mammievanwondertje ofzo
quote:anoniem22515 schreef op 22 mei 2015 @ 19:29:

Ik doe wel een nick als mammievanwondertje ofzo

Leuk! Moet je doen.

Heb ik iets gemist?
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 19:41:

Heb ik iets gemist?
quote:Wollstonecraft2 schreef op 22 mei 2015 @ 19:37:

[...]

Leuk! Moet je doen.

[afbeelding]Er was een reden dat de kotssmiley verwijderd was.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
He! Ik wil je wel herkennen hoor
quote:Solomio schreef op 22 mei 2015 @ 19:43:

[...]

Er was een reden dat de kotssmiley verwijderd was.

Oh, dat wist ik niet, welke reden? Is toch leuk!

Als je van nick wisselt, heb je dan weer een schone lei en vervallen je waarschuwingen en bangeschiedenis?
.
Ik wil wel even zeggen dat we natuurlijk niet wéten dat sk, i en bp dezelfde zijn. Dat is een gok. Misschien waarschijnlijk, misschien logisch, maar geen feit. Dus daar voetstoots vanuit gaan vind ik wel link.

Daarnaast weet je helemaal niet of er niet al hulp is. Ik vermoed, als ze zo lang therapie heeft gehad en ze is dezelfde, dat er dan heus mensen zijn die dat in de gaten houden? Een melding doen bij het AMK via het forum vind ik veel en veel te ver gaan.

Niet dat ik niet vind dat er schrijnende dingen geschreven worden, maar ik lig er en niet van wakker, en ik vind het niet mijn zaak eerlijk gezegd. Wat mij betreft is het dan 'maar internet' en laat ik de verantwoordelijkheid lekker waar de verantwoordelijkheid ligt. En dat is niet bij ons en het vivaforum. He kind heeft buren, school, familie, enz. Ik ga er vanuit dat echt schrijnende zaken daar gesignaleerd worden aangezien to bekend is met hulpverlening en intensieve therapie. Dus mensen in de omgeving zullen heus wel even de wenkbrauwen opgetrokken hebben toen ze zwanger werd en de boel in de gaten houden.

En dat allemaal er vanuitgaande dat het één en dezelfde persoon is. Laten we ervoor waken allemaal aannames te doen en conclusies te trekken zonder feiten bij de hand te hebben.
Vind wel dat Viva er heel lang over doet om de smileys die voorgesteld waren, vorig jaar al ofzo, toe te voegen.
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 19:47:

En dat allemaal er vanuitgaande dat het één en dezelfde persoon is. Laten we ervoor waken allemaal aannames te doen en conclusies te trekken zonder feiten bij de hand te hebben.

Er is al meerdere malen en door meerdere mensen geschreven dat het niet uitmaakt wat we denken, maar dat dit kind van deze TO gewoon erg sneu is.

En volledige feiten hebben we natuurlijk nooit. Van niemand niet.

En verder eens wat het wakker liggen betreft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven