Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij ff voor die Hyves uitnodigen, want ik heb hem niet meer en ik weet ook niet hoe ik er op kan komen...
Thanx Pepiet...

Welterusten allemaal!
Ik kwam even kijken voor Pebbles....

Ik heb me aangemeld voor de hyve. Wie beheert de hyve en wil me toelaten?

Mirjam, wat een poppetje is die kleine meid van jou. Schattig dat jurkje. En ze stapt inderdaad al goed zeg! Lief!

Ik heb zitten kijken op uitmetkinderen.nl. Is Ballorig leuk voor onze kindjes?
ik ben beheerder van de hyve (hahahaaaaa ben allmighty!)

Ik denk dat ballorig wel leuk is voor de kiddies tegen die tijd. Lief was gisteren ook iets tegen gekomen langs de snel weg (was gisteren in Nieuwegein, volgende week moet mannetje om 8.30 in Venlo zijn! gaat ie solex rijden met de grote baas) Dat was Kidsworld in Almere? ff gekeken op de site, maar is nogal duur en 3 euro voor auto parkeren, (per auto) IS dat ook een oke plek om afte spreken ergens in de flevo polder? Daar durf ik sowieso wel naar toe te rijden. (denk ik)

anyhoe, ga ff kijken wie er toestemming hebben gevraagd en toelaten .

nog geen pebbs dus, ws weer uitslapen?
Geen Pebbs, ik hoop voor d'r dat ze niet uit ligt te slapen maar d'r kleintje naast haar heeft liggen...we zullen het wel horen.

Ik moet zo naar de tandarts, getver, heb ik altijd een hekel aan. Jasmijn gaat gewoon mee, ben benieuwd wat ze ervan vindt.

Ze is nu steeds bezig met 'drinken inschenken' en dat aan mij geven, ik heb al 3 kopjes 'leeggedronken', haha. Nu krijg ik weer 'snoepjes'. Haha, lachen, zo'n grietje...

Ik ga maar eens opschieten, moet zo weg!
Mmmoi, succes bij de tandarts.

Ring wat een lieve, leuke fotos op je hyve. Schattig!
Het heeft wel weer wat gerommeld vannacht maar ondertussen is het weer rustig.

Hopelijk dat het vanavond wel doorzet.

Nu eerst even een kopje koffie.

Zo even wat cheers voor jou en baby hoor, Pebbles! Dat ze er nu maar snel eens uit mag komen...

ONTBIJT!!!!!!!!!!!!!!!!
Wij zijn laatst bij Ballorig geweest en Floor vond het helemaal geweldig. Er is een apart gedeelte voor kinderen t/m 4 en daar kunnen ze in principe alles zelf en worden ze niet onder de voeten gelopen door oudere kinderen.

Ballorig is ook niet zo duur, 6,50 per kind volgens mij en volwassenen hoeven niet te betalen. Je mag daar alleen geen consumpties meenemen maar het was niet erg duur.

Die zitten o.a. in Houten, Zoetermeer en Almere.

Flevopolder is denk ik wel erg ver voor de zuidelijke dames.

Amersfoort is dan denk ik nog net iets centraler maar ik weet niet of daar wat zit. ff googelen.......

http://www.monkeytown.eu/Amersfoort/index.php

Entree is hier ook maar 6 euro per kind (onder de 1 zijn ze nog gratis).

@mmmoi: tandarts weer overleeft?

@mirjam: ik snap nu wel waarom je 80 hebt genomen. In een g\rotere maat zou ze echt nog zwemmen.

Thanx fluf, zijn alweer een beetje oud, Mayte is niet meer zo lief en schattig (nou ja ook wel, maar vooral errug ondeugend)

He get pebbs dit wordt wel een beetje een gebed met uiteindelijk wel een eind, maar dat laat nog wel ff op zich wachten op deze manier. trek je het allemaal nog een beetje? Wat doet je man nu eigenlijk? is hij thuis of gaat hij nog wel naar z'n werk (met de zenuwen in zijn benen na weer een rommelnacht?)

schrok me wederom een hoedje met pebbels als laatste gepost.....maar wel leuk schrikken (met een vleugje adrenaline)

hahahahaha
haha, ik hoop inderdaad dat het een gebed MET een eind gaat worden.

Het verschilt een beetje per dag hoe het gaat. Ik had verwacht dat ik na weer een slapeloze nacht en een dag voor de boeg met Floor het wel zwaar zou hebben maar tot nu toe gaat het eigenlijk heel goed vandaag.

Manlief gaat nog steeds elke dag naar zijn werk en die zenuwen vallen ook best mee volgens mij.

Hij heeft niet echt het idee dat het soms best snel kan gaan omdat het vorige keer bij Floor best lang duurde.

De VK belde gisteren trouwens nog. Als ik vrijdagochtend nog niet ben bevallen komt ze me thuis even strippen.

Max met zijn wiebeleendje...
Pfff, dat leek toch wel even op een wee. Even afwachten of het er meer gaan worden.
Haha, ik zit net op de hyve van Ringel te kijken en bij de foto's van Mayte roept Floor heel enthousiast "beebee, beebee".
Pebbles, je maakt het spannend. Ik zit klaar voor een live bevalling... kom maar op met die weeën....
go pebbels go pebbels (en baby)
Zou het helpen als ik zelf mee ga cheeren? Tot nu toe is het weer rustig.
Nou, ben weer terug van de tandarts hoor...het was eigenlijk best leuk, Jasmijn mocht op mijn schoot zitten en kreeg een spiegeltje net als de ta heeft alleen dan van plastic. Die mocht ze houden. Ik had gelukkig geen gaatjes maar ik heb een halve nepvoortand en die verkleurt, dus volgende week woensdag krijg ik er een nieuw stukje op. Kunnen we dus nog een keer saampjes, haha. Jas vond het een beetje 'spannend', ze was ineens heel stil die druktemaker van ons, maar ze heeft niet gehuild ofzo.

Na de ta ben ik nog even op school langs geweest, de klassenmap was kwijt maar heb ik gelukkig op een onmogelijke plek terug gevonden. Ik heb stickers op de kapstok gemaakt en een tekening van Shrek op het raam naar de gang. Nog maar een paar kleine dingetjes en we zijn weer helemaal klaar voor maandag! Toen ook nog even naar de super geweest, broodje gekocht en eten voor vanavond. Nu lekker even relaxen, Jas ligt in bed.

@Pebbs: Je maakt het wel heeeel spannend! Ik blijf hier voorlopig zitten om je te cheeren, zet hem op wijffie!!!

Leuke foto's trouwens allemaal weer! Die kleertjes van Hanna zien er schattig uit. En dat ze nog in die maat past zeg, lachen! Jasmijn is nu 12,8 kilo volgens onze weegschaal en ik denk zo'n 88 tot 90 cm lang. Ze heeft de laatste tijd een groeispurt gemaakt want alles wordt te kort!

Nou, ff kijken of Pebbs alweer heeft gepost
we zijn laatst ook naar de tandarts geweest en MAyte vond het ok wel ff spannend, heel bedeesd bij 1 van ons op schoot zitten, ze mocht in principe ook wel ff op de stoel om te oefenen, maar op het moment dat ze weer op de grond stond, was het heel snel naar de deur, omdraaien, dag met handje zwaaien en de deur moest los. zo geinig. Maar betekent dus wel dat angst voor de tandarts iets natuurlijks is.(maar Lief en ik zijn beiden neit bang voor tandarts, van ons kan ze het igg niet hebben)

ff bij meissie kijken ligt op bed en is alleen maar aan het janken. O en krijsen as we speak.
Pebbles ik blijf duimen en dansen (zogoed als mijn dikke buike het toelaat...). Fijn dat ze je vrijdag komen strippen indien nodig. Bij een vriendin heeft dat toen geholpen; 's morgens gestript en 's avonds was haar zoon er!

Ballorig schijnt idd errug leuk te zijn; ben er zelf nog nooit geweest. November moet lukken, maar dat bekijk ik tzt wel is dat goed?

Ringel; kun je mij nog eens uitnodigen voor die hyves? Weet bij god neit hoe ik 'm tevoorschijn moet toveren!

Vandaag controle gehad en wat blijkt.... onze jongen is gedraaid! Hij ligt nu in stuit. Eigenwijs ding. De co-ass moest voelen en zei dat hij dacht dat het hoofdje boven lag. De gyn ging het controleren en twijfelde of het geen voetjes waren. Voor de zekerheid een echo en de co had gelijk! Bij de volgende controle krijg ik weer een echo zodat de gyn "zeker" weet wat er als eerste uit gaat komen bij de ks (een kontje of een kopje?!)

Fuck.... Ella is al wakker... een half uur/3kwartier te vroeg. Tuttebel.

Nou ben weer weg dus (heb echt alleen maar ff mijn brood naar binnen kunnen duwen; ben blij dat ik al wat geslapen heb)

DOEI!
ben nu werken en kan forum niet meer kijken. vanavond even na 23.00 ben ik er weer en ik hoop babynieuws!!!!

succes pebsiemeissie!
even een verkouden cheer voor pebbles. Go Pebbles!

Ben ziekig. Heb het koud, en ga met een dekentje op de bank liggen. Lief is vissen en zoon ligt op bed.

Groet'n!
Het is weer helemaal rustig.

Hopelijk trekt het vanavond of vannacht weer aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven