Bereikbare man ;-)

27-08-2008 13:58 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even gewoon wat anders, even een hart onder de riem voor alle mensen (vaak vrouwen) die niet los kunnen komen uit een verkeerde relatie of steeds vallen voor de 'verkeerde'

Altijd ben ik een held geweest in het vallen voor 'foute' mannen, mijn eigen aandeel zag ik daar overigens niet in. (en je houdt toch echt zelf de situatie in stand!) Noem ze op en ik heb erin gezeten, in het schuitje zeg maar. De gewelddadige man, de bindingsangstige man, de narcistische man, de getrouwde man (en daar ben ik zeker niet trots op) de emotioneel onbereikbare man, en allemaal hadden ze iets gemeen. Direct of indirect wezen ze me af en daardoor ging ik extra mijn best doen om lief, leuk, lekker en aardig gevonden te worden. (ALTIJD FOUT!) Zoetjesaan ging eindelijk steeds meer de knop om, ging mijn eigen aandeel onder ogen zien, (en dat was confronterend) en beseffen dat dit niet was wat ik wilde. Ik verdiende, net als iedereen, meer dan dat.

Boeken die ik aan kan raden zijn:

Als hij maar gelukkig is.

He's just not that into you (geweldig!)

Het monsterverbond

De duivelsdriehoek

Leven in je leven (leer de valkuilen in je leven herkennen)

In plaats van me o zo verdomde rot en zielig gaan zitten voelen na de laatste mislukkeling (een punt erachter zetten ging trouwens steeds beter en wat fijn om dat zelf te doen!) heb ik het anders aangepakt. Ik zou wel zot zijn om mijn vakantiedagen jankend en/of afwachtend op de bank door te gaan brengen, alsof hij (wie dan ook) dat ook zou doen?! Ik heb lekker zelf een paar muren in mijn huis warmrood geschilderd, een andere baan gezocht én gevonden (heel leuk, ik begin 1 okt!) en als klap op de vuurpijl bleek de bereikbare man die ik o zo leuk vond mij ook erg leuk te vinden (en dat had ik nooit verwacht) Ik geniet van de aandacht, gezelligheid, vlinders en lieve woordjes waar ik niet om hoef te schooien, de tijd waar ik niet om hoef te bedelen, ik krijg geen kruimels maar een heel brood! (wat soms moeilijk te geloven is) Maar vooral spreek ik mezelf regelmatig toe: 'Het kan zijn dat het niet dat wordt wat ik zou willen dat het wordt, maar dan nog is er genoeg om gelukkig mee te zijn'

En wat ik dus gewoon graag even kwijt wilde is.....

ZIE JE WEL DAT HET KAN!

Voor iedereen die het nodig heeft, als ik het kan kun jij het ook.

Gefeliciteerd Deli!

Het geluk spat van je posting, echt waar Leuk.

Maar eh, wat bedoel je met je motto over kleine geitjes?
Ja,

Ik ken al die boeken.

Ja,

Ik ken al die mannen. Van de laatste heb ik zelfs een kind gekregen (niet gepland overigens). Dat was voor mij de druppel. Dat ik mezelf niet genoeg waard achtte voor een liefdevolle relatie was nog tot daar aan toe, maar mijn kind verdiende toch iets beters?

Ja,

Ik heb nu ook een leuke, gezonde, bereikbare, heldere man ontmoet.

(Zie mijn eerste posting over daten met overgewicht. Ik was in het begin niet verliefd maar na zo'n vijf dates begint het toch te kriebelen).

en ja,

Als het niets wordt gaat mijn leventje gewoon door.

We kunnen het dus, Hoera!
Hee, he's just not that into you, dat beveel ik ook altijd aan...!
Thx cherrytomaatje

Kleine geitjes ja, haha, dat komt gewoon van:

Kleinigheidjes blijf je houden'
Wat heerlijk voor je!!!!!!!!! Geniet van dit gevoel!!!!

Liefs, Betty

Fijn om ook deze verhalen eens te lezen!!!

Veel Geluk!!!
quote:delicious69 schreef op 27 augustus 2008 @ 14:09:

Thx cherrytomaatje

Kleine geitjes ja, haha, dat komt gewoon van:

Kleinigheidjes blijf je houden'
Leuk om te lezen augustus, inderdaad, hoera, we kunnen het!!

Geweldig boek hè Geleerd, ik heb er veel van opgestoken en vreselijk gelachen, haha (en de waarheid proberen om te draaien natuurlijk... in het begin dan)
Zalig!
Laatst vond ik eindelijk iets kleins in een winkel waar ik al heel lang naar op zoek was. Ik zei dat tegen de kassiere. Ze zei, dan zul je wel blij zijn! En ik kon heel oprecht terug zeggen: En dat was ik al, kun je nagaan!

Zoiets heb ik nou ook bij al die lieve en leuke reacties hier!

Dank allemaal!!
Wat vind ik dat goed van je Delicious dat je niet bent blijven hangen in het foute mannen gebeuren maar dat je er actief mee bezig bent gegaan om het patroon te veranderen. En geweldig, het werkt. Leuk en fijn voor je!
Haha misschien moet ik die dan inderdaad maar eens gaan lezen! De niet-foute zijn altijd zo saai ;)
@Stephanie: dat is niet waar..... mannen met een normale baan en een stabiel karakter zijn uiteindelijk onderhoudender en opwindender.... Maar je moet het wel willen zien.
Dat ben ik in principe met je eens
Ik was het dus met Stephanietje eens voor de duidelijkheid. Normale baan en stabiel karakter vind ik toch echt duidelijk minder opwindend maar gelukkig, smaken verschillen.
Haha precies! Nou vind ik het normale baan nog minder erg dan het stabiele karakter ;) Ik ben momenteel ook al weer tijden verliefd op iemand met een heel gewone baan maar die zichzelf gewoon het allerleukste van de wereld vindt (issie natuurlijk ook ;)) Maar erg goed voor me is t niet, dat weet ik ook wel.
Stabiele karakter = saaie man. Ik houd er ook niet zo van en de consequenties neem ik voor lief.
Lieve dames, ik dacht dat ook altijd maar moet zeggen dat ik 'mijn' (bijna) vriendje alles behalve saai vind!

Buiten dat ook nog grappig, gezellig, belangstellend, meelevend, lief, eerlijk zonder bot te zijn, en ontzettend lekker!!

Minpunten? Vast!

Net als ik, maar die kom ik vanzelf nog wel tegen, en hij ook

Consequenties oké, geven, nemen en accepteren. Maar concequenties zoals jezelf weg moeten cijferen, wachten op een kruimel aandacht, smeken om tijd, nee, echt niet meer!
De consequenties die jij opnoemt, jezelf weg cijferen, wachten op aandacht en smeken om tijd, daar doe ik zeer beslist niet aan. Daar vind ik mijzelf veel te waardevol voor.
Gelukkig!
@TO: Stuur zijn broer eens door , dan

edit: moet miss toch eens 1 v/d boeken gaan lezen, zie ze zo vaak als tip voorbij komen hier...
Delicious, wat heerlijk om dit te lezen.

Inspirerend!

Ik wens je nog heel veel gelukkige tijden toe!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Helaas pluk, geen broer in zicht, anders had ik 'm je gestuurd

Thnx Elmervrouw!
Delicious wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat Het is je gegund meid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven