Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 mei 2015 om 14:28
Ook een jarenlange trouwe forummer kan zomaar een trol zijn.
Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.
Op een ander forum was iemand die al jaren meeschreef, in die tijd 2 kinderen gekregen had en uiteindelijk, door een paar zeer vasthoudende forummers die een miniem detail wat niet klopte ontdekt hadden en daar op door gingen is uiteindelijk alles toegegeven door de forummer.
zondag 24 mei 2015 om 14:29
zondag 24 mei 2015 om 14:32
zondag 24 mei 2015 om 14:33
quote:Elsa schreef op 24 mei 2015 @ 14:31:
nou enn, als jij op 25 texten per page staat dan zit je onder een modje. heb je 50 dan zat je wrs wel onder mij
Oh zo! Ik zag me al onder schuingebouwd/getekend roze/blauw hoofd liggen zeg!
Echt niet zeg, er zijn grenzen.
nou enn, als jij op 25 texten per page staat dan zit je onder een modje. heb je 50 dan zat je wrs wel onder mij
Oh zo! Ik zag me al onder schuingebouwd/getekend roze/blauw hoofd liggen zeg!
Echt niet zeg, er zijn grenzen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 mei 2015 om 14:34
quote:Morrowind schreef op 24 mei 2015 @ 14:34:
Jouw bericht staat onder de OP van de mod, Enn. Alles wat Elsa zegt heel letterlijk nemen, omdraaien, spiegelen en delen door 4,5 en dan snap je wat ze bedoelt.Nou neuh ze legt het maar uit.
Jouw bericht staat onder de OP van de mod, Enn. Alles wat Elsa zegt heel letterlijk nemen, omdraaien, spiegelen en delen door 4,5 en dan snap je wat ze bedoelt.Nou neuh ze legt het maar uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zondag 24 mei 2015 om 14:39