Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Nou Juud, ik zou toch niet gaan kokkerellen voor de baas van Vent in je kraamtijd hoor. Hij komt toch niet uuuuuren? Is het niet gewoon ook van zijn kant een verplicht bezoekje (die ook heel leuk kunnen zijn hoor)? Misschien voelt die man zich wel heel erg opgelaten als jullie vanalles in huis halen.

Ik help niet echt hè?

Geef je eigenlijk bv? Hoe ga je dat doen met Drek? Ga je kolven of zit Cas ook al aan de fles?

Gèèèèt, Tarzan en Drek! Het gaat nu wel erg ver! Ik kan nu toch echt niet meer normaal in de zaal zitten daar

Juud en Mal, jullie mogen wel achter ons aanrijden hoor. Maar het is echt makkelijk te vinden. A1--> A10 ring Noord en dan afslag 114 Artis. Tunnel door en je bent er al bijna. Makkelijker kan niet!

Ha, lief brengt Laurens naar de psz. Is maar goed ook, want Berend ligt nog te slapen! Nu heeft ie weer koorts. Ik krijg er wat van, dat kind is alleen maar ziek! Zielig voor hem ook natuurlijk, maar ik wil nu weer een gewoon fit gezond mannetje. Als denk ik dat dit weer los staat van de rest hoor, want hij is ook verkouden en dan kan laurens ook wel eens flinke koorts hebben.
Juud, wij hebben een tom-tom die we mogen lenen van baas van m, dus wij komen er wel! Kun je geen wraps maken met vulling en die in stukjes snijden? Een met pesto en rucola en 1 met zalm en bieslookkaas ofzo?

Ik heb op de groep een link gezet van het weekendjeweg met Jonathan in Port zelande.
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuke foto's mal. Die op het strand zijn geweldig
Dat is ook wat Amalia, arme Berend. Hopelijk is het van de verkoudheid, en begint het niet opnieuw.
Goedemorgen
Goedemorgen!

Bridges, lange studiedag voor de boeg of valt het mee? Succes.

Hel, aha, mevrouwtje Mare heeft duidelijk haar eigen willetje. Hoe ga je daar mee om?

Buggy is groen, ik kon kiezen tussen oranje, blauw en groen. Nu heb ik de laatste tijd iets met groen, dus werd het groen . Man vond het nog te duur, pech voor hem, ik had hem al gekocht

Oh, slaapperikelen. Ze weet ondertussen natuurlijk heel goed dat ze in mama's bed eindigt en mama op de bank . Lastig.

Juud, goed trucje van de gel.

Als we weg gaan, zoals laatst naar Lelystad, dan wil Lianne nog wel in een buggy omdat we dan de hele ochtend weg zijn en soms best wel veel lopen.

Maar ik heb hem meer gekocht voor haar broertje/zusje; heb ik hem alvast in huis. Het was ook min of meer een impuls aankoop, dat heb ik zelden dus moet ik er van profiteren

Bam, goedemorgen. Vannacht weer 02.00u geworden?

Amalia, ach die Berend! Ik heb echt medelijden met hem.

Naatie, ben je een bevallingsdansje aan het doen? , ik huppel zo met je mee. Wij gaan nu naar vriendin, Lianne blijft daar spelen en eten en ik ga na de koffie/thee naar huis. Even rust voor mezelf.

Bam, hij is duur, maar wel lief!
Leuk kleedje!!

Koorts gezakt, fijn.
Fijn Amalia: blijft wel erg naar zeg!

Juud: uitstrijkje kan gewoon als spiraal er nog in zit hoor, en kan ook allemaal in één behandeling, dus dat scheelt misschien...

Zo, ik ga weer naar school, tot half 8 vanavond... Later allemaal!!!
Ik vind hem wel lief, maar dan vindt ik die dure van mij toch veel mooier en meer waard voor zijn geld
Kom net van de vk vandaan.

Had aangegeven dat ik een beetje tegenop zag om overtijd te lopen ( ben nu pas 38 weken hoor). Maar omdat vorige week de vk had gezegd dat de baby 8.5 pond zou zijn als ik op tijd beviel... moet ik er niet aan denken om overtijd te lopen.

Zegt ze, weet je wat, we laten gelijk een groei echo maken! Want aan ongeruste hoogzwangere vrouwen hebben we niks

Dus morgen mag ik gelijk een groei echo laten maken om te kijken hoe groot hij nu is. En hoe het verder met de groei gaat en of ik daardoor in het ziekenhuis moet bevallen.

Zo dat was mijn bijdrage voor vandaag weer even
leuk Naat, nog even naar je kindje spieken
Fijn dat de koorts gezakt is Amalia.

Naatie; Leuk een echo. altijd een leuk extraatje. Ik ben benieuwd hoe groot de kleine man is.
Naatie, leuk weer een echo! Hoe laat moet je in het zkhs zijn morgen?

Bam, nouhou vond je mijn kleedje niet leuk genoeg, er staat nog wel een giraf op

vanmorgen heeft Jonathan geen frisium meer gehad voor het eerst. Spannend hoor! Ik merk nu dat die 2.5 mg eraf is dat hij wel veel meer brabbelt en knuffelt. Dat vlakke waarom iedereen zich zo'n zorgen maakt op het KDV gaat er een beetje vanaf denk ik.
goed zeg Mal! Way to go Jonathan!!!
Go go go Mr J

Dat kleedje van jou kan echt niet tippen ondanks de giraf aan dit prachtige kleed hoor
Nou, ik denk dat Jonathan het wel heeft gemerkt want hij heeft tussen de middag helemaal niet geslapen op het KDV (niks voor Mr J) en toen kwam hij thuis met de bus lag hij te slapen. Ik heb hem voorzichtig gepakt en heeft ie nog een uur op schoot geslapen. Hij is net wakker.

Bam, jouw kleedje is idd wel leuker, ik geef het toe. Misschien kan Hij ook wel readen waar dit kleed het goedkoopste is, haha.
Hai,

Amaal, koorts weg gebleven?

Naatie, , verstandige opmerking van je vk en fijne actie: hoe laat mag je voor de groeiecho?

Mal, best spannend dat het nu helemaal is afgebouwd, maar in principe is het goed gegaan toch? Hij was wat uit zijn doen, maar dat was ook alles.

Kun je nagaan wat de medicatie voor invloed heeft. Zal vast wel goed gaan!

Noos, hoe is het nu?

Meisje blijft bij vriendin pannenkoeken eten, man is naar de shoarmazaak. Lekker makkelijk!
Andijvie-alarm aan

aargh, Jonathan heeft allemaal ecoline in zijn kleren. gaat dat eruit?

Andijvie-alarm uit
Ecoline is tegenwoordig op waterbasis en kan je gewoon wassen.

Zo niet: weggooien, helaas. Of verf het shirt in de ecoline kleur
Scheut Ossegal erop smeren en invrijwen, dat werk hier vaak als een trein.

owww ja voor ik het vergeet: alle kaartjes zijn binnen, Derek we komen eraan ;)
Ik lach me rot om alle Drekverwante opmerkingen hier.
Juud: de kamer is met kleurtjes, en dieren. We hebben de kozijnen, lime met aqua. 1 muur felgeel, de rest wit. En dan hebben we boekenplanken en juul zijn krijtbord vuurrood. Lime plafonierre. En dan wat dieren. Juul is gek van dieren, dus heb ik dat maar aan gehouden, maar dat zijn assecoires dus als tie dat zat is haal ik het zo weg.

een een potje heb ik wel ergens, haha. maar of ik het daar aan uit wil geven weet ik nog niet.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven