Good Luck!
woensdag 27 augustus 2008 om 21:57
Mmmm, klinkt erg lekker Mal, ga ik eens proberen! Heb zoiets wel eens met salami gemaakt, ook lekker (maar erg pittig voor peuters). Ik vond in de nieuwe Allerhande trouwens ook veel leuke recepten staan, wat Turkse en Marokkaanse gerechten met aubergine en andere groenten (ben gek op aubergine).
Nou, niet veel kijkers, 3 maar. Twee waren niet geinteresseerd, een man die helemaal niet op zoek was maar uit nieuwsgierigheid binnen liep (verveelde zich zeker...), en twee oudere dames die over de trap in het appartement vielen (figuurlijk dan ) (duh, als je gelijkvloers wilt wonen moet je niet naar een maisonette gaan kijken....). Maar het derde stel was gisteren ook al wezen kijken en die zijn heel erg enthousiast. Ze hebben nog wel een woning te verkopen. Maar goed. Morgen hebben we een bod, ik voel het!
Nou, niet veel kijkers, 3 maar. Twee waren niet geinteresseerd, een man die helemaal niet op zoek was maar uit nieuwsgierigheid binnen liep (verveelde zich zeker...), en twee oudere dames die over de trap in het appartement vielen (figuurlijk dan ) (duh, als je gelijkvloers wilt wonen moet je niet naar een maisonette gaan kijken....). Maar het derde stel was gisteren ook al wezen kijken en die zijn heel erg enthousiast. Ze hebben nog wel een woning te verkopen. Maar goed. Morgen hebben we een bod, ik voel het!
woensdag 27 augustus 2008 om 22:26
Goedzo Hel! Positief denken!
Jemig zeg, hoeveel reclame kan er in een film zitten zeg. Tsss, ik zit In her Shoes te kijken en dit is volgens mij al het 5e blokje! Duurt ook wel 2 1/2 uur (met al die reclames dus). Had ook allemaal wel wat sneller gekund maargoed, ik zit toch alleen dus lekker kijken.
Oh, de groep doet het weer? Even kijken van Jonathan en waarom Bam zo boos is.
Jemig zeg, hoeveel reclame kan er in een film zitten zeg. Tsss, ik zit In her Shoes te kijken en dit is volgens mij al het 5e blokje! Duurt ook wel 2 1/2 uur (met al die reclames dus). Had ook allemaal wel wat sneller gekund maargoed, ik zit toch alleen dus lekker kijken.
Oh, de groep doet het weer? Even kijken van Jonathan en waarom Bam zo boos is.
donderdag 28 augustus 2008 om 09:48
donderdag 28 augustus 2008 om 09:49
donderdag 28 augustus 2008 om 11:50
Ook een duffe dag hier. Vanmorgen ook acht uur loodgieter al op stoep ivm toilet wat steeds moeilijk blijft doen. Moest ik vroeg bed uit op vrije dag, minder.
Ceetje vond het reuze interessant (nadat ze meneer eerst verteld had dat hij niet in haar livingroom en haar kitchen mocht komen ). Ze liep als hondje achter loodgietert aan en vroeg oren van zijn hoofd
Ceetje vond het reuze interessant (nadat ze meneer eerst verteld had dat hij niet in haar livingroom en haar kitchen mocht komen ). Ze liep als hondje achter loodgietert aan en vroeg oren van zijn hoofd
donderdag 28 augustus 2008 om 12:04
bam, ja ik denk dat hij er wel last van heeft. Heb hem net naar bed gebracht. Hij is heel moe maar komt nu ook niet in slaap. Hij zal wel moeten wennen aan overdag weer zelf in slaap te komen. Vannacht 2 keer heel hard huilen. Dan kijk ik meteen bij hem (bang voor een aanval) maar beide keren sliep hij gewoon door (en lig ik weer weet ik hoe lang wakker ) misschien nare dromen.
Haha Star, wat een bijdehandje is Ceetje toch
Haha Star, wat een bijdehandje is Ceetje toch
Stressed is just desserts spelled backwards