Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Baarmoederontsteking???

Ieuw Ivy dat klinkt beroerd zeg!

Maare, daar ik binnekort waarschijnlijk toch Koos Werkeloos ben, ikkom je wel verzorgen hoor!

Ing.....hoe rijdt tie???

LM, was het ook eens met Miran hoor, maar soms is het gewoon ff lekker...oeverloos zwetsen

Ivy, nog even wat anders...hoe is het met je ZWM?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@Capi: zelf geloof ik natuurlijk niet in die onzin, maar SD bijvoorbeeld is er van overtuigd dat alle nare dingen die je overkomen het gevolg zijn van slecht gedrag.

Als ik dan zie hoe Ivy me naar beneden probeert te halen, dan zou je bijna in karma gaan geloven.

Maar voor de duidelijkheid: ik gun Ivy alle goeds, en hoop uiteraard dat het niks ergs zal zijn.
Ivy krijgt buikpijn omdat ze al dan niet Geleerd probeert onderuit te halen???? Beetje vreemd Geleerd...
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2008 @ 15:55:

LM, was het ook eens met Miran hoor, maar soms is het gewoon ff lekker...oeverloos zwetsen

Ook daar ben ik het dan weer mee eens hoor
@Miranda: ik vind het ook vreemd, maar volgens de theorien van SD is het heel logisch....

@Ivy: sorry voor die lullige opmerking. Ik weet dat jij ook een paar lullige opmerkingen hebt gemaakt tegen mij, maar dat is geen reden om terug te slaan. Ik hoop dat we een vriendschappelijk of op zijn minst respectvol contact kunnen opbouwen.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 15:57:

@Capi: zelf geloof ik natuurlijk niet in die onzin, maar SD bijvoorbeeld is er van overtuigd dat alle nare dingen die je overkomen het gevolg zijn van slecht gedrag.

Hmmm nee Geleed het ligt iets genuanceerder.

Ik zal het even uitleggen

Door positief te denken en mensen positief te benaderen krijg je heel veel positieve dingen terug.

Een soort credits opbouwen bij mensen ZONDER dat het moeite kost

Ik heb echt nooit beweerd dat je lichamelijk ziek wordt als je onaardig bent.

Daar komt bij Ivy IS niet onaardig, ze is gewoon heel helder, net zoals er meerdere heel helder zijn hier.

quote:liefmeisje2 schreef op 27 augustus 2008 @ 16:09:

[...]

Ook daar ben ik het dan weer mee eens hoor Heerlijk om het zo eens te zijn
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 16:21:[/b

@Ivy: sorry voor die lullige opmerking. Ik weet dat jij ook een paar lullige opmerkingen hebt gemaakt tegen mij, maar dat is geen reden om terug te slaan. Ik hoop dat we een vriendschappelijk of op zijn minst respectvol contact kunnen opbouwen.Ik denk dat je hier een ietsie te laat mee bent Geleerd
@SD; voor liefde en respect tussen mensen is het nooit te laat....

Ik denk wel dat je dat soort dingen de tijd moet geven. Dus dat zal niet van het ene op het andere uur veranderen. Maar uiteindelijk kunnen relaties veranderen en een positieve wending nemen.
Ivy, kan het zijn dat het branderige gevoel wordt veroorzaakt door datgene wat je voorgeschreven hebt gekregen? Kijk eens in de bijsluiter.

Het is volgens jou geen vaginale schimmelinfectie of een blaasontsteking? Kan ook die klachten geven. Kun je ontzettend buikpijn van krijgen en een branderig gevoel. Zelfs van een blaasontsteking kun je afscheiding op 'die andere plek' krijgen. Maar als je echt last hebt, zou ik morgen toch even naar een andere huisarts gaan hoor. Er zal toch wel een vervanger zijn?
Dan ga ik eens rustig zitten wachten tot er iets gezelligs opbloeit tussen jou en Ivy

Vind je het heel erg als ik mijn adem in de tussen tijd NIET inhou?
Sun, kan je van een schimmelinfectie last krijgen van je onderbuik?

Ik dacht dat dat alleen gepaard ging met vreselijke ontzettende nagelbijtende jeuk?

Even wat anders...

Vrijdag dat RP feest, en ik en de meisjes zijn het er eigenlijk wel over eens...gezoend moet er worden, ben ik nu een hele sletterige single?
@SD: ik had het niet alleen over mij en Ivy, maar ook over jou en mij en over alle anderen op het forum. We moeten het met elkaar doen.

@SD; echt, geloof me nou...er lopen daar geen geschikte mannen rond om mee te zoenen. Het is echt GEEN dwarsdoorsnede van de normale populatie.
Ik snap even iets niet: wat is er aan de hand tussen Ivy en Geleerd??

niet dat het me echt interesseert hoor.......want Geleerd, jij trekt wel erg veel aandacht naar jezelf en....ik moet helemaal niets met iedereen hier op het forum haha, het idee alleen al........
Laten we even heel duidelijk zijn

Er is GEEN jou en mij

Jij bent een forummer, ik een forumster en laten we het daar vooral bij houden

Wij zijn geen vriendjes en we worden het ook niet!

quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 16:42:

@SD; echt, geloof me nou...er lopen daar geen geschikte mannen rond om mee te zoenen. Het is echt GEEN dwarsdoorsnede van de normale populatie.

En gelukkig is er ook nog een hele nacht NA het RP feest...

Dus ik schat mijn kansen best aardig in
Wat een gezelligheid hier in de middag !!!

Eerst een voor Ivy... klinkt heel vervelend en ik sluit me aan bij de anderen... morgen niet over, toch ff een vervangende huisarts opzoeken !!

Nee Miranda, niet overstappen naar het Geleerd topic !!!!

Maar oké teveel onzin achter elkaar hoeft ook niet, maar af en toe een zwijmelverhaal mag ik ook graag lezen op dit topic.... volgens mij is dit topic best in verhouding allemaal.

Ingelke, we willen straks natuurlijk wel alles horen over je eerste ritje in je nieuwe auto.... spannend !!
Sun, het is geen schimmelinfectie. Daar heb ik ruim een jaar chronisch last van gehad, dus ik weet hoe dat voelt, er uit ziet en ruikt

Dit voelt en ruikt en ziet er anders uit. Heb nu iig wel heftige pillen, Mag 4 dagen geen alcohol drinken.

Bij vriendinnetje begon het met de zelfde klachten. Ik hou gewoon mijn temp. in de gaten en bij koorts bel ik de ha.

@ Geleerd: ik zou als ik jou was maar maandelijks een algehele check-up doen dan. Ik geloof namelijk wel heilig in karma.

SD: je bent een onwijze slet
quote:Miranda01 schreef op 27 augustus 2008 @ 16:47:

Ik snap even iets niet: wat is er aan de hand tussen Ivy en Geleerd??

Ivy heeft gezegd dat Geleerd een slechte gespreksleider is, omdat hij niet in staat is een discussie de diepte in te tillen en in plaats daarvan aan de oppervlakte blijft hangen met op zichzelf gericht gewauwel.

Sindsdien rent ie om alles wat ik zeg huilend naar de Angel om daar zijn snottebellen af te laten vegen.
*WHIEHOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE*

Meisje uit het durp wordt slet!

Ik zeg een nieuwe titel voor een bouquet reeks!

Oh en SD, een sletterige single als je een wil zoenen op een single avond??? Nee hoor.... ik zou ook wel willen zoenen op welke avond dan ook (is weer veels te lang geleden)....

En Geleerd...we moeten niets met elkaar doen al schrijven we op hetzelfde forum !
@Jola: oh ja, hoe lang is dat geleden dan? Ongeveer....
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2008 @ 16:31:

Sun, kan je van een schimmelinfectie last krijgen van je onderbuik?

Ik dacht dat dat alleen gepaard ging met vreselijke ontzettende nagelbijtende jeuk?

Over het algemeen heb je idd alleen heel erg jeuk bij een schimmelinfectie. Ik weet niet hoe erg de krampen zijn natuurlijk. Niet dat ik een arts ben, maar ik heb zelf wel regelmatig het een en ander gehad aan ontstekingen en infecties.

Maar je kunt best buikpijn krijgen van een infectie daar beneden. Het kan best een blaasontsteking of een eileiderontsteking of zo zijn. Daar moet je echt niet lang mee rondlopen. Het kan snel geconstateerd worden en dan krijg je een antibiotica-kuur, ben je er zo vanaf. Als je ermee doorloopt, dan kun je veel pijn en ellende krijgen. Dus Ivy, morgenochtend bel jij gewoon even de vervangend huisarts en ga je even langs. Soms kun je trouwens ook wel je urine laten checken door de assistente op blaasontsteking en heb je niet eens een huisarts nodig. Ik ben zelfs al zo ver dat ik de assistente kan bellen voor een kuurtje als ik de klachten heb... Maar omdat het bij jouw niet helemaal duidelijk is, zou ik toch even langs de huisarts gaan. Meestal heb je ochtendurine nodig, dus als je dat meeneemt of alvast morgenochtend laat checken, dan kun je later op die afspraak wel kijken of het wat anders is.
eensch met bovenstaande!
@Ivy: jammer dat je nu zo doet.... Toen ik terugkwam na mijn ban was ik ontzettend ontroerd door je hartelijke reactie. Dat betekende heel veel voor me, en ik voelde me echt weer opgenomen in de groep.

Ik weet niet precies wanneer, waar en waarom het is veranderd tussen ons, maar ik vind het erg naar.
Ik vind zoenen op een single-avond van RP helemaal niet sletterig. Sowieso vind ik het niet sletterig als je dezelfde avond dat je een leuke man leert kennen, met hem gaat zoenen.

Zoenen met drie mannen op de RP-avond, dat is sletterig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven