Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
woensdag 27 augustus 2008 om 12:25
Een lang weekend Spanje....doe maar luxe
Nee hoor meis,je hebt groot gelijk!
Neem jezelf nou gewoon ff lekker NIETS voor
Gewoon lekker een paar dagen van de zon genieten
EN ben je dan daarna nog steeds zo moe, dan moesten we maar eens gaan denken aan een Viva Singles Spa behandeling ergens in een kuuroord met z'n allen
Welkom Sofietje en Stefanietje...
P
Nee hoor meis,je hebt groot gelijk!
Neem jezelf nou gewoon ff lekker NIETS voor
Gewoon lekker een paar dagen van de zon genieten
EN ben je dan daarna nog steeds zo moe, dan moesten we maar eens gaan denken aan een Viva Singles Spa behandeling ergens in een kuuroord met z'n allen
Welkom Sofietje en Stefanietje...
P
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 27 augustus 2008 om 12:32
Klinkt goed LM, geniet ervan....
Bah Sunshine, is natuurlijk niet de leukste manier om je vakantie af te sluiten.... hoop dat je er snel vanaf bent.
SD, een Viva Singles Spa behandeling klinkt goed....
Zouden Prinses en Xander zich ook zo goed vermaakt hebben op vakantie zonder het forum??? Zullen ook wel bijna terug komen toch van vakantie?
Bah Sunshine, is natuurlijk niet de leukste manier om je vakantie af te sluiten.... hoop dat je er snel vanaf bent.
SD, een Viva Singles Spa behandeling klinkt goed....
Zouden Prinses en Xander zich ook zo goed vermaakt hebben op vakantie zonder het forum??? Zullen ook wel bijna terug komen toch van vakantie?
woensdag 27 augustus 2008 om 12:52
Lief Meisje is voor een Super de Luxe Singles Spa behandeling!!
Ja misschien heb je wel gelijk en moet ik mezelf niks voornemen en gewoon genieten! Vriendinnetje sprak ik net, en die zat ook al een beetje in een (werk)dipje dus dat wordt nog leuk, lekker stel!
Lijkt alweer eeuwen geleden dat Xan en Prinses hier waren... maar ze zijn (nog maar) 2 weken weg?
Ja misschien heb je wel gelijk en moet ik mezelf niks voornemen en gewoon genieten! Vriendinnetje sprak ik net, en die zat ook al een beetje in een (werk)dipje dus dat wordt nog leuk, lekker stel!
Lijkt alweer eeuwen geleden dat Xan en Prinses hier waren... maar ze zijn (nog maar) 2 weken weg?
woensdag 27 augustus 2008 om 13:18
woensdag 27 augustus 2008 om 13:21
DIT blijft het Singles topic voor mij hoor.
Geen twijfel over mogelijk!
LEUK dat Xan en Prinses weer terug komen (is het raar dat ik ze echt heb gemist???)
een Superdeluxe Singles Spa dag gaat het worden dan!
(hmm de twee die ik hierboven noemde moeten alleen ook wel mee, al zijn ze geen single meer!)
Geen twijfel over mogelijk!
LEUK dat Xan en Prinses weer terug komen (is het raar dat ik ze echt heb gemist???)
een Superdeluxe Singles Spa dag gaat het worden dan!
(hmm de twee die ik hierboven noemde moeten alleen ook wel mee, al zijn ze geen single meer!)
woensdag 27 augustus 2008 om 13:47
woensdag 27 augustus 2008 om 15:03
Heb echt een brak dagje zo. Moet nu echt maar naar de supermarkt. Morgen is het Bommen Berend, een feestdag hier in de stad waarop de winkels dicht zijn, dus waarschijnlijk ook de supermarkt. Misschien doet de frisse lucht me wel even goed.
SD nog nieuws over de ontslagen? Naar zeg, dit soort dingen kan ineens de hele werksfeer verpesten.
SD nog nieuws over de ontslagen? Naar zeg, dit soort dingen kan ineens de hele werksfeer verpesten.
woensdag 27 augustus 2008 om 15:10
Summer, ik snap wel dat je ze mist, want jij hebt volgens mij wel dezelfde leuke humor als Prinses. Ik vind het wel gezellig. Ik hoop alleen dat we wel wat meer bij het Singles-onderwerp blijven. Ik moet zeggen dat nu zij niet meeschrijven het wel weer wat meer gaat over singles-leven en dat er nu wat meer mensen durven aan te haken hier. Sorry voor mijn wellicht te kritische noot...;. De 1-2 tjes tussen Xan en Prinses en over hun samenwonen op dit topic zijn wel grappig, maar kunnen ook wat overheersend overkomen en soms wat minder leuk voor de mensen die op dit topic schrijven en dat niet hebben. In die zin kan ik een beetje meegaan met wat Geleerd hierover zei
woensdag 27 augustus 2008 om 15:17
Miran, ik snap ook wel wat je zegt (ik snapte ook wel wat Geleerd erover zei, maar het was meer de toon waarik een beetje naar van werd)
Maar soms, soms vind ook ik het gewoon lekker om ff compleet onzinnige stukjes neer te zetten.
Als ik een relatie zou hebben en ik zou hier op een relatie topic schrijven dan zou het ook niet altijd over mijn lief en DE relatie gaan.
Zal het ook eens aan jou vragen dan:
Wat is dan het singles-onderwerp?
Ik blijf dat een slecht te "vangen"begrip vinden.
Sun, nope nog steeds geen ontslag nieuws, dus zal morgen gewoon weer aan bak moeten
Maar soms, soms vind ook ik het gewoon lekker om ff compleet onzinnige stukjes neer te zetten.
Als ik een relatie zou hebben en ik zou hier op een relatie topic schrijven dan zou het ook niet altijd over mijn lief en DE relatie gaan.
Zal het ook eens aan jou vragen dan:
Wat is dan het singles-onderwerp?
Ik blijf dat een slecht te "vangen"begrip vinden.
Sun, nope nog steeds geen ontslag nieuws, dus zal morgen gewoon weer aan bak moeten
woensdag 27 augustus 2008 om 15:27
In het verleden hebben wel meer mensen meegeschreven terwijl ze een vriend hadden, bijv. Noa en Nemovisje, maar zij zijn wat terughoudender in de zin van zwijmelverhalen of dingen over wat ze gaan doen met hun lief. Ik vind het lastig om het onder woorden te brengen zonder verkeerd over te komen. Ik vind onzinstukjes ook leuk, maar pagina's achter elkaar, dat hoeft voor mij niet. Dan is is het voor mij te veel om terug te lezen en het is al niet bij te houden soms. Misschien moet ik dan maar naar het topic van Geleerd (grapje!!).
woensdag 27 augustus 2008 om 15:37
woensdag 27 augustus 2008 om 15:47
Mmh Ivy, dat klinkt niet echt goed. Anders toch echt maar naar een andere arts gaan hoor, als het zo blijft aanhouden!
Ben het wel een beetje met Miranda eens. Het idee achter het singles topic is volgens mij ervaringen uitwisselen over daten, exen, mannen in het algemeen en andere dingen die singles bezig houden, dat is volgens mij het originele idee geweest van het singles topic. (maar ja ik ben niet degene die het topic ooit heeft geopend, dus misschien heb ik het ook wel mis..haha)
Ben het wel een beetje met Miranda eens. Het idee achter het singles topic is volgens mij ervaringen uitwisselen over daten, exen, mannen in het algemeen en andere dingen die singles bezig houden, dat is volgens mij het originele idee geweest van het singles topic. (maar ja ik ben niet degene die het topic ooit heeft geopend, dus misschien heb ik het ook wel mis..haha)
woensdag 27 augustus 2008 om 15:47
Wat er toch weer allemala gebeurt in 1.5 dag; nieuwe sollicitaties, ontslagen, doodzieken, oversportieve en weekeindjes naar Spanje !
Welkom voor de nieuwe mensen !
Ingel is een beetje hyper; net terug van een bomvolle werkdag; nieuwe auto ophalen straks; zit op hete kolen omdat pa er nog niet is om met me mee te rijden, en uitgenodigd om as woensdag op sollicitatiegesprek te komen
Yvi; is dat logisch? Iets voorgeschreven krijgen via de telefoon?
Beterschap to all en een grote 'you kick ass' voor HV !
Welkom voor de nieuwe mensen !
Ingel is een beetje hyper; net terug van een bomvolle werkdag; nieuwe auto ophalen straks; zit op hete kolen omdat pa er nog niet is om met me mee te rijden, en uitgenodigd om as woensdag op sollicitatiegesprek te komen
Yvi; is dat logisch? Iets voorgeschreven krijgen via de telefoon?
Beterschap to all en een grote 'you kick ass' voor HV !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.