Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:rosemetijs schreef op 24 mei 2015 @ 20:37:

allemaal i'm back..
Hehe, het kwartje valt! Welkom terug Rosemetijs!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:hatsetats schreef op 24 mei 2015 @ 22:00:

[...]

Dat is toch hetzelfde?Vind ik niet, een trol is een onbekende die de goegemeente van een forum anoniem lastig valt. Franswaase was een bekende forummer die graag tegen schenen schopte, en vooral tegen de schenen van de moderators. Vind ik geen trol.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:Nouschi schreef op 24 mei 2015 @ 21:49:

[...]

Ik weet niet wie jij eerder was maar je schrijft prachtig. Een verademing.

Dankje, Nouschi. Dat is een groot compliment

Dit is mijn eerste keer hier, daarvoor was ik alleen een meelezert. Ik heb hier in korte tijd veel geleerd, lotgenoten gevonden en al heel wat afgelachen. Op een gegeven moment riep ik geërgerd iets op de napraat en ben sindsdien blijven plakken
quote:Morrowind schreef op 25 mei 2015 @ 00:04:

[...]

Dit is mijn eerste keer hier, daarvoor was ik alleen een meelezert. Ik vind je gewoon leuk. Een echte Oostblokker-aanwinst
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Alixane schreef op 24 mei 2015 @ 23:26:

[...]

Vind ik niet, een trol is een onbekende die de goegemeente van een forum anoniem lastig valt. Franswaase was een bekende forummer die graag tegen schenen schopte, en vooral tegen de schenen van de moderators. Vind ik geen trol.

Trol:

Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.

Dat kan dus ook iemand zijn die dat al jaren doet, omdat iemand ergens langer post maakt dat die persoon niet minder trol.
dat kan allemaal veel korter hoor: iemand die anderen voor de gek houdt.
quote:Elsa schreef op 25 mei 2015 @ 00:17:

dat kan allemaal veel korter hoor: iemand die anderen voor de gek houdt.Ja maar blijkbaar maakt het uit hoelang je dat al doet.
Het hek heeft weer open gestaan hoor. Klugerhans en Williewilwelhihi, twee ware aanwinsten.
als ik het doe is het voor eigen vermaak
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 mei 2015 @ 00:20:

Het hek heeft weer open gestaan hoor. Klugerhans en Williewilwelhihi, twee ware aanwinsten.

Nou dat zijn van die euh....... mensen waarover wij ons blijkbaar niet druk hoeven maken want ze zijn er toch wel en daarnaast wat maakt het uit dat ze hier zijn. En we hoeven ze ook niet te staffen want we staffen doen we toch niet , maar misschien toch wel en dan juist de laatste weken juist wel heel vaak. Maar geen idee waarom dat staffen nou zin zou hebben maar lullen kennen-we-der-allemaal- wel-over! Echt heul veul en vaak.

Van die mensen dus

hihihi.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Elsa schreef op 25 mei 2015 @ 00:24:

als ik het doe is het voor eigen vermaakOw, nou ik doe ook mee.
koekoek ^^
quote:Lady-Voldemort schreef op 25 mei 2015 @ 00:20:

O got, die nicks

Waar kan ik ze vinden?
die kk was voor je reply net boven je laatste hoor!
quote:Elsa schreef op 25 mei 2015 @ 00:27:

koekoek ^^Kijk.....
quote:Velma schreef op 25 mei 2015 @ 00:27:

[...]

O got, die nicks

Waar kan ik ze vinden?Overal intussen. Het is een ware plaag.
quote:Enn schreef op 25 mei 2015 @ 00:25:

[...]

Nou dat zijn van die euh....... mensen waarover wij ons blijkbaar niet druk hoeven maken want ze zijn er toch wel en daarnaast wat maakt het uit dat ze hier zijn. En we hoeven ze ook niet te staffen want we staffen doen we toch niet , maar misschien toch wel en dan juist de laatste weken juist wel heel vaak. Maar geen idee waarom dat staffen nou zin zou hebben maar lullen kennen-we-der-allemaal- wel-over! Echt heul veul en vaak.

Van die mensen dus

hihihi.Je bent er zelf over begonnen hoor, over staffen
ja leuk zie nu pas dat je topik weer draaiende is. enn

vond ik destijds 1 van de beste topix
alhoewel. ik zie mezelf er nog niet tussen staan
quote:Enn schreef op 25 mei 2015 @ 00:11:

[...]

Ik vind je gewoon leuk. Een echte Oostblokker-aanwinst

We zitten overal en jatten zelfs jullie plek op Viva
quote:Morrowind schreef op 25 mei 2015 @ 00:36:

[...]

We zitten overal en jatten zelfs jullie plek op Viva
quote:Morrowind schreef op 25 mei 2015 @ 00:36:

[...]

We zitten overal en jatten zelfs jullie plek op Viva Je mag mijn baan ook wel hebben
En heb je ook nog een beetje een geinige auto, LV?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven