Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe rommelt het wel wat maar nog steeds geen nieuws hier.

Ik ga zo lekker even onder een warme douche als Floor in bed ligt en dan onderuit op de bank met een grey's anatomy dvd.
Ja hoor, en toen was mijn tekst weg boehoe.

Eerste werkdag bij nieuwe werkgever gehad vandaag; was leuk.

Pebbles, succes en slaap lekker/beval lekker vannacht..(je weet maar nooit).

Ris, waren je suikers ook goed?

Mmmoi, fijn dat tandarts meeviel.

Ik had iedereen genoemd maar toen was mijn tekst weg door een stomme toetsaanslag. Geen zin om opnieuw te beginnen.

Groetjes iedereen!
No news jet...

Ik ging voor donderdag. Dus succes Pebbles vannacht of morgen..

Vind je het niet jammer dat je straks niet meer zwanger bent? (nu vast niet). Na de kraamtijd miste ik het gevoel van speciaal zijn...Toen gewoon mamma zoals zovelen... Ja een mens kan zeuren.

Geniet er nog maar eventjes van...

Dat alles goed gaat en jullie snel een gezond en mooi babietje hebben!
aaaaaaaaaaah wat een anticlimax!

Ik de helemiddag de vingers gekruisd voor een pebbels baby. Kom ik thuis.....dacht nog, goh al op blz 237, zal wel veel geschreven zijn........vol spanning de computer aan.....nou moe!

maar wel lekker gewerkt. motto voor morgen, hoe grijzer, hoe wijzer (en ik ben me een partij grijs!) en Mirjam, fijn dat jouw eerste dag ook fijn was.

Zijn fijne dingen.

fijn slapen en morgen weer fijn op!
Goed nieuws en slecht nieuws:

Het goede nieuws is dat het nu toch echt begonnen is. Vanaf 11 uur heb ik ongeveer weeen die nu om de 7 minuten ongeveer komen.

Manlief ligt nog lekker te slapen, die kan het beetje slaap nog wel gebruiken gok ik.

Het slechte nieuws: nu de weeen langzaamaan wat krachtiger worden krijg ik toch wel een beetje de bibbers voor wat komen gaat. Een "geen weg meer terug" gevoel bekruipt me.

Onder het motto "de-ze-wee-komt-nooit-meer-terug" kom ik er vast wel weer doorheen.

Net heerlijk zitten tutten met het wiegje en het klaarleggen van de kleertjes.

Hopelijk heb ik morgenochtend (of middag of avond) babynieuws.
Oeh Pebbs, ik hoop je dat je ondertussen met een vers heerlijk ruikend babietje in je armen ligt!!!
Hier alles goed verder, gisteren weer nagym gehad, heerlijk gelachen over slappe bekkenbodems, slappe buikspieren en meer slap geouwehoer, heerlijk! Wat een gezellig cluppie.

Ook te horen gekregen dat lief met zijn musicalhobby wel erg intiem met zijn medespeelster moet zijn (Hahaha, zij is zijn hoer en er wordt zwoel gedanst). Lekker om te ontdekken dat hij na een ander parfum ruikt. Hoezo jaloers, ik???? Ik ben vreselijk jaloers, hahahaha! We zullen in november wel zien hoe deze lapdance uitgevoerd gaat worden en ondertussen gebruik ik veel knoflook in het eten, maar ja, dat doet de man van haar ook al zei ze, hahahaha!!

Pebbles, ik kom heeeeeeeeel vaak kijken!
oooooooooeeeeeeeee pebbels............go go go! Ik hoop zo dat het allemaal alweer voor je achter de rug is en dat je idd met een versgeperst babietje ligt na te genieten!

@annie, is ook wat. dat je, je man geoorloofd laat zwoel dansen met een andere vrouw! (zal ook wat zijn voor haar man! "schat ik speel de hoer en ik moet erg intiem zijn met een andere man, kopje koffie?)

ff checken
PEBBLES GOGOGOGOGO!!!!!!!!!!!!!!! (Al hoop/denk ik stiekem dat je ukkie al in je armen ligt....) Spannend....
Pebbles? Heb je je kleintje al? Spannend zeg..(het is/wordt wel een even geboortedatum he, precies wat je graag wilde).

Annie, lijkt me wel een beetje gek dat je vent zo "intiem" is met een andere vrouw, ook al is het maar toneelspel. Maar volgens mij kun jij er wel tegen, toch?
Wow, ik ben zó zenuwachtig...!!!
Op der Hyves staat nog niets!!! Ik gok op een jongen met de naam Tim; Floor en Tim, nou ja, iets in die richting.

Ja, dat lief zo intiem is met een andere vrouw is wel raar, maar het hoort erbij. Ik ben gewoon supertrots op mijn menneke dat ie dit toch maar flikt, leuk rolletje, zang, muziek. Ik ben vooral jaloers dat ik er geen deel van uit maak, musical vind ik zo geweldig. Maar het is niet op te brengen, iedere maandag, soms woensdag, veel werkweekenden enz. Met kinderen is dat niet te doen, tenzij je familie in de buurt hebt wonen die je wel zo vaak met je kinderen op kan zadelen. Er zitten flink wat stellen bij, die hebben allemaal opa's en oma's in de buurt wonen. Maar anders wist ik het wel. Ik vermaak me prima met mijn koor, maar ik mis wel een stuk drama en dans.
nog niks?

men dit is wel rete spannend zo hoor.

@Mirjam, ik heb je ook uitgenodigd voor de hyves.

heb kleren aan en verbaas me nu al over de grootte van buik! Mayte begint te kraaien, teletubbies op de pipi. Nu ze weet waar de knopjes aan de zijkant van de tv zitten, zet ze hem zelf op zappelin en gat op de bank zitten kijken. tuttie.
Het lijkt mij ook heel leuk, musicalles. Maar ik kan helemaal niet goed zingen Ik zou het ook niet zo erg vinden als de man met een vrouw moest dansen. Zoenen/vrijen zou ik veel erger vinden. Ach, en dat is toch gewoon een kwestie van vertrouwen...

Ik ben echt heel benieuwd naar Pebbs baby, en hoe het heet enzo. Als ze straks bevallen is en post, ga ik gauw een leuk cadeautje voor haar kopen. Moet natuurlijk wel op kraamvisite!

Hoop dat het weer echt mooi wordt, zoals ze voorspellen. Het is hier nog steeds feestweek en dat wordt zaterdag afgesloten met een feestdag, met live muziek, braderie, kindermarkt, kermis, enz. We hebben al jaren niet echt mooi weer gehad, dus dat zou wel leuk zijn. Het stelt niet veel voor hoor, maar het is hier echt een familiefeest, dat je begint met koffie met oranjegebak bij elkaar enzo. 's Avonds is een lampionoptocht en daar doet onze straat altijd met een kar aan mee, volgend jaar vind ik Jasmijn daar pas groot genoeg voor, maar ik loop nu zelf ook mee (we gaan als bouwvakkers omdat onze straat nog tot januari op de schop ligt). Echt supergezellig. En daarna is aan het eind van onze straat bij de Rijn vuurwerk. Dan is het altijd heel druk in onze straat en dan doen we met alle buren borrels buiten bij elkaar. Verheug me echt op zo'n dag!

Vanmiddag gaan we al met opa en oma naar de kermis. Dat is hier ook traditie, dat de opa en oma het kleinkind meenemen naar de kermis en dan betalen. Ik heb een hekel aan kermis maar als Jasje het naar haar zin heeft vind ik het ook al gauw leuk. Vamiddag en morgen is de man vrij en morgen hebben we de 12 weken echo! Ben heel benieuwd. Daarna op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben, want dan drinken we koffie met alle collega's. Altijd aan het eind van de vakantie. Maandag weer werken, heb wel zin!

Get, ik heb nergens trek in, ik zal toch moeten ontbijten! Even iets bedenken om te eten, ben weeïg...
Tromgeroffel.................................

We hebben een dochter!!

Vannacht om half 4 zat ik nog vrolijk achter de pc en om 5.17 is ze al geboren.

Ze heet Eva, is 50 cm en weegt 3460 gram.

Het was wel heel heftig door een weeenstorm toen het eigenlijk nog maar net goed op gang kwam. Om 4 uur had ik nog elke 7 minuten een wee. Om 4.20 hebben we de vk gebeld omdat het ineens heel hard ging en toen ze om 4.50 kwam kon ik bijna meteen gaan persen.

Uiteindelijk net iets minder dan een kwartier geperst dus ook dat ging heel vlot.

Vooral dat persen viel me wel weer tegen hoor, dat deed meer pijn dan in mijn herinnering.

Geen scheuren dus ook geen hechtingen maar wel een schaafwondje waardoor ik nauwelijks kan plassen. Douche erop werkt voor geen meter, iemand nog ideeen?

Ze dronk met 10 minuten al heel krachtig uit de borst en ik geloof dat ze nu ook wel weer wat wil hebben.

Floor vond het prachtig. Die riep vanmorgen toen ze wakker werd en de baby hoorde al meteen "beebie beebie" en toen ze erbij kwam bleef ze maar lachen en kijken en knuffelen en kussen.

Bedankt voor al jullie aanmoedigingen. Ik ga minstens net zo hard cheeren als jullie weer moeten bevallen (met Ris als eerste).
Whahaaahaahaaa!!!! Gefeliciteerd Pebbels!!!!!!!
Je moest gewoon de eerste zijn he?
En wat een mooie naam! (Net als mijn nichtje) En wat een superbevalling!!! En wat een mooie datum!!

Ik heb geen tips voor je bij het plassen helaas... ik goot ook altijd water, verder geen ideeën... je kunt wel calendulan of andere zooi op een steriel gaasje spuiten en dat in je ondergoed leggen, dat deed ik voor de hechtingen...

Heb je een leuke kraamhulp?

Whaaaaahaaa, zit te stuiteren van de adrenaline!!!
quote:pebbles10 schreef op 28 augustus 2008 @ 09:50:

Je moest gewoon de eerste zijn he? Ja, ik zat achter de pc te spellen en iedere keer als ik bij het spel af ging drukte ik op F5 op het forum... hahaha, ik was zó nerveus!!!
Aaaaaaahhhh, wat gaaaaaaf!! Pebbles, wat heb je dat snel gedaan!! Van harte met Eva! Leuke naam!! Wat zal Floor op hebben gekeken toen ze vanochtend wakker werd! Zomaar een zusje gekregen. Zo, ik zit hier met kippenvel. Wat is het toch bijzonder, zo'n geboorte!!
YYYYYYIIIIIIIHHHHHAAAAAAAWWWWWWWWWW!!!!!!

wauw pebbs wat goed en ontzettend van harte gefeliciteerd met Eva! (pinkt ff traantje weg, stomme emomuts die ikben!)

joepie joepie joepie joepie!

en wat betreft schaafwondjes, zit ie aan de binnenkant? Ik heb zo'n fles gekregen met een heel lange tuut eraan (die je vroeger ook bij scheikunde gebruikte voor gedestileerd water) daar lauwwarm water in doen en dan tijdens het plassen op het wondje richten, dan schrijnt het niet zo heel erg. Wel ff prutsen met schaamlippen enzo........maar dat heeft bij mij het beste gewerkt.

O super super geweldig. Beetje leuke kraamhulp? en wat snel al weer achter de pjoeter!
F5 F5, en dan mis het gewoon bijna!!!

Lieve Pebbs, van harte!!!!

Een meisje, dat had ik dus echt niet gedacht!!! Foto; foto, foto!!!!

Hier ook vreselijke kippenvel! Je hebt het er op zitten.

Tips voor plassen, misschien heel raar idee maar een natte warme handdoek er tegen??? Vaseline erop? Tsja, pijn is niet fijn maar is maar tijdelijk! (Net als die zere tepels, stuwing, ..... geweldig toch!
Oeee Pebbles gefeliciteeeerd!! Binnenkort kunnen ze allebei in je groene buggy, jippie!

Eh, je had toch ook een groene gekocht? Haha!

Kopje warm water heb ik wel eens gehoord, maar gelukkig zelf geen ervaring.

JAAAAAAHOOOOOOOEEEEEEEEE!!! Pebbles, Pebblesman en Floor, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje! Wat gaaf! En wat snel!

Ik speolde juist met koud water bij het plassen. Is even schrikken, maar het koelt meteen en verdooft een beetje dus is de pijn meteen weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven