vage zwangerschapstes

27-08-2008 22:31 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees net in de bijsluiter van de test die ik vandaag heb gedaan dat na tien minuten de test niet meer betrouwbaar is. Nu wil het geval dat , toen ik de test deed, het testvenster keurig kleurde en het venster wat moet aangeven of je wel of niet zwanger bent, keurig wit bleef (zou drie minuten moeten duren voor een evt positieve test) . Gelukkig. Nu heb ik die test niet weggegooid en ik zag net in het TLlicht dat het 'verkeerde' vakje toch een heeeeel licht streepje geeft. heeft iemand dit wel eens meegemaakt? Toch zwanger, ik ben overigens vorige week wel ongesteld geweest (zonder pil) maar ik heb zere borsten, vandaar de test)
De test is na 10 minuten niet meer geldig. Dus eventuele verkleuringen na die tijd zichtbaar gelden niet. Wat je ziet is het vakje wat nat is, vandaar het kleurverschil......sorry.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
ja maar je bedoelt dat dat streepje dus dan ook op kan komen, kijk dat het hele vak verkleurt door het vocht dat snap ik wel, maar er komt nu ook een streepje op... en je hoeft geen sorry te zeggen, de reden dat ik dit vraag is dus dat ik het niet wil, hebb een kind van bijna vijf en zit niet te wachten op een tweede, nee ik geen onveilige sex gehad maar ben nogal panisch omdat pil/condoom niet 100% veilig is
Als je na drie minuten niet positief test, ben je niet zwanger. Na tien minuten gaat die test allemaal rare dingen doen, daarom staat er in de bijsluiter dat je hem na die drie minuten niet meer af moet lezen. Niet doen dus!
Heb je vóór die 10 minuten om waren nog gekeken, of alleen na 3 minuten en daarna niet meer? Ik zou als je het écht zeker wilt weten een digitale test doen, maar eerlijk gezegd denk ik dat je jezelf een beetje gek maakt. Je hebt geen onveilige seks gehad, zoals ik het lees zelfs pil en condoom gebruikt én je bent net ongesteld geweest én de test was negatief.
sja, bij mij was op het moment dat ik de test deed niets te zien, dus ik had hem in de prullebak gegooid, de dag erna zou ik hem in de container mikken, en en vage streep, en nu... in het bezit van een prachtige dochter, dus het kan wel.. gewoon morgen nog een test doen als je het niet vertrouwd
Bij een Etos test heb je trouwens een soort voorgedrukt streepje, dat zie je altijd zitten, maar pas als het kleurt ben je zwanger. Ik weet niet welke je gebruikt hebt?
dankje wel, ik ben daar dan een beetje huiverig voor, anders ga ik over 2 weken een nieuwe test doen, nogmaals, ik ben gewoon ongesteld geworden vorige week, maar ik heb al eens een levensbedreigende BBZ gehad dus ben een beetje huiverig...muts die ik ben. En hij teste na drie minuten idd NIET zwanger, dus ik ga deze test weggooien.
oooow, nu lees ik pas verder, en kan het bijna onmogelijk zijn dat je zwanger bent, pil/condoom, en ook nog ongesteld geweest..

sja, ik weet niet wat wijsheid is nu
@eowynn, ik heb hem bij de dirks gehaald, gewoon standaard test met die twee vakjes
Nou, met pil en condoom en pas ongesteld geweest, dus nog niet overtijd....dan zou ik mijn geld nu niet verkwisten en netjes de cyclus uitzitten en zien of je dan overtijd bent.
@maroon5, ik ben na die BBZ erg huiverig, bij elk buikpijntje denk ik: het zal toch niet? ik ben een beetje een hypochonder, maar ik ben nu wel een heel stuk gerustgesteld. Het is ook bijna onmogelijk dat ik zwanger ben, heb teovalllig drie weken terug sex gehad en dan gaan die hersentjes weer malen...
Mosterd!
misschien moet ik maar geen sex meer hebben.... hahaha dat is misschien de beste methode, nee grapje, dank voor de reacties en de adviezen, ik weet ook wel dat ik mezelf een beetje gek maak, maar toch...
quote:Fame schreef op 27 augustus 2008 @ 22:34:

De test is na 10 minuten niet meer geldig. Dus eventuele verkleuringen na die tijd zichtbaar gelden niet. Wat je ziet is het vakje wat nat is, vandaar het kleurverschil......sorry.Geloof t of niet maar er bestaan ook mensen die niet zwanger willen zijn
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
hoe bedoel je very cherry?
Omdat ik zag dat er oprecht medeleven werd getoond vanwege een negatieve zwangerschapstest
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 27 augustus 2008 @ 22:55:

[...]

Geloof t of niet maar er bestaan ook mensen die niet zwanger willen zijn Het was meer sorry voor de korte en bondige reactie zonder emoties bedoeld
Tja, Verry Cherry, hier op deze pijler zitten toch vooral vrouwen die wél zwanger willen worden. In de meeste gevallen worden dit soort vragen op de gezondheidspijler gesteld als vrouwen niet zwanger willen zijn, en niet op de kinderen pijler. En gezien het aantal topics over dit onderwerp hier vind ik de reactie van Fame wel voorstelbaar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven