Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Bij mij op Windows Phone ook weer terug. Op Windows tablet zo te zien niet, maar het laden gaat echt ontiegelijk langzaam door al die reclame. Kennelijk wordt het ook wat dat betreft enkel beroerder, terwijl het al maanden op de actielijst staat..
Na het lezen van een blog laat Pista alleen maar smerige ranzige kinderachtige seksblogs zien. Er is niks veranderd.
Hm, Derde Pinksterdag gevierd? Lekker heur.
Ik heb nu de ad met de hoogdravende tekst "wehkamp kortingscode zorgt voor korting"

De shurgard ad, eentje die zo te zien over pillowtalk gaat, en "zo krijg je je beste orgasme".

Ja duidelijke verbetering...
En inderdaad, als ik op een blog klik (in dit geval "waarom heb je altijd honger") krijg ik 8 blogs / ads te zien

Twee maal reclame, twee recepten, de overige gaan over sex....
Ze zijn indd. Weer net zo hard terug.

Hoe moeilijk kan het zijn?!
quote:Lucky_Birdie schreef op 26 mei 2015 @ 23:14:

Ik heb nu de ad met de hoogdravende tekst "wehkamp kortingscode zorgt voor korting"

De shurgard ad, eentje die zo te zien over pillowtalk gaat, en "zo krijg je je beste orgasme".

Ja duidelijke verbetering...

ik heb:

1. orale seX- de fouten die je wilt maken

2. Zo voos je je seXleven

3. goede redenen voor shurgard????

4. de top 10 seXfantasieen van hete vrouwen

5. oproep: wie wil in zijn blote yoni op de foto?

6. erotische verhalenwedstrijd met neukende barbies

7. feiten en fabels over vrouwelijke dildo's

8. viva's weekentips (vast veel seX)
quote:coolpack2 schreef op 26 mei 2015 @ 23:12:

Hm, Derde Pinksterdag gevierd? Lekker heur.En Vierde Pinksterdag! Wat een luxe bij Viva.
Ook berichten die duidelijk door een troll zijn geplaatst worden niet verwijderd.

Ongelooflijk.

Zitten ze met z'n alle lui in het zonnetje?
Vijfde Pinksterdag... en Viva probeert me nog steeds te vertellen hoe ik het beste orgasme kan krijgen.

Volgens mij hebben ze gewoon besloten om ons te negeren.
Beste forummers,

De blogs onder de forumpagina's zouden geen seksgerelateerde items meer moeten tonen. Wanneer dit bij jullie nog wel het geval is, dan graag een printscreen mailen naar communitymanager@viva.nl . Op andere content van Viva zijn ze nog wel zichtbaar, maar dit gaat ook aangepast worden.

met vriendelijke groet,

Lot,

CommunityManager Viva
Ik zie nu op het forum zelf idd geen seks. Wel een teaser voor pillowtalk (een stel wordt voorgesteld). Maar dat is toch helemaal niet meer op tv??

Twee of drie dagen geleden zag ik nl het bericht dat de laatste aflevering die dag zou zijn (mis het niet!).
.
Helaas....

De top 10 sexfantasieën, Orale sex en Zo krijg je het beste orgasme.

Ik heb gemaild.
Mailen met attachment lukt me even niet (en ik vind het sowieso minder prettig want het is niet anoniem - waarom kunnen we het niet gewoon hier neerzetten? Geloven jullie het niet zonder plaatje ervan ofzo?).

Ik heb nu:

G-spot bestaat niet?

Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen

Lenovo Laptop, Chrome.
quote:CommunityManagerViva schreef op 29 mei 2015 @ 09:34:

Beste forummers,

De blogs onder de forumpagina's zouden geen seksgerelateerde items meer moeten tonen. Wanneer dit bij jullie nog wel het geval is, dan graag een printscreen mailen naar communitymanager@viva.nl . Op andere content van Viva zijn ze nog wel zichtbaar, maar dit gaat ook aangepast worden.

met vriendelijke groet,

Lot,

CommunityManager Viva

ik kan geen printscreen maken (wat is dat?)

Als je een blog leest dan staat eronder: lees meer. En dat zijn alleen maar van die smerige blogs.

Ook zonder een blog te lezen heb ik nog seksblogs, orgasmes terwijl je zwanger bent ofzo. Waarom in vredesnaam. Willen jullie soms fappers als traffic aantrekken?
quote:impala schreef op 29 mei 2015 @ 09:44:

Ik zie nu op het forum zelf idd geen seks. Wel een teaser voor pillowtalk (een stel wordt voorgesteld). Maar dat is toch helemaal niet meer op tv??

Twee of drie dagen geleden zag ik nl het bericht dat de laatste aflevering die dag zou zijn (mis het niet!).

Imapala je moet even een willekeurige blog lezen (of beter: net doen alsof je leest) en dan kijken wat voor leestips je krijgt.

Imapala?

Impala!
Onder de blogs is de tool nog niet aangepast dus hier zul je deze blogs inderdaad nog zien terug komen.

Maken jullie toevallig gebruik van een ad-blocker? Uit de screenshot van Kirikou lijkt dit het geval te zijn. Ik hoor graag of jullie daar ook gebruik van maken zodat ik dit als extra informatie kan meegeven aan de developers bij Plista.
Ja natuurlijk maken we gebruik van een adblocker. Zonder is hier al helemaal niet meer te forummen met al die reclame overal.
Zeg maar Spijker.
Hier onderaan de startpagina van het forum weer "orale sex,de meest gemaakte fouten door vrouwen"

Die heb ik ook weer rastan!

Geen adblocker voor zover ik weet.
Ja ik heb ooit een adblocker geinstalleerd.

Overigens heb ik nog nooit een blog gelezen, ik ga altijd rechtstreeks naar het forum.
Net zag ik de top 10 sexfantasieen en nu de fouten van vrouwen bij orale seks. De enige blog die ik heb bekeken ging over sporten. Geen adblocker, op m'n iPhone. Op m'n computer heb ik er trouwens geen last van, daar zie ik geen seksgerelateerde blogs.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Ik heb ze ook nog steeds als ik op een, bijvoorbeeld dit, topic kom. Met mijn telefoon. Maar dat had ik ruimschoots vóór het pinksterweekend al gemeld.
Nu zijn het er 2.... De 'meestgemaakte fouten' staan er nog en 'Zo krijg je het beste orgasme' is er nu bijgekomen. Gewoon op de startpagina van het forum. Op iPad.

PRUTSERS zijn jullie bij Viva. Hoe fokking moeilijk kan het zijn.
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 mei 2015 @ 17:41:

[...]

Imapala je moet even een willekeurige blog lezen (of beter: net doen alsof je leest) en dan kijken wat voor leestips je krijgt.

Imapala?

Impala!

Riep je?

Ze heeft het toch niet voor niks nadrukkelijk over de fórumpagina's. En niet over de blógpagina's. Want die vallen onder een andere verantwoordelijkheid, snap je. En dáár wordt nog aan gewerkt door plista. Ze kunnen daar ook niet alles tegelijk hoor, dat snap je toch wel.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven