Kappers almere (goedkoop) ?
maandag 1 juni 2015 om 07:30
Hoi,
Woon pas in almere.
Ik wil graag weten of er goedkope kappers zijn in almere?
In almere knippen ze gemiddeld voor ¤18.
In andere steden kan je knippen voor ¤10 ~ ¤12. (Zelfs nederlandse kappers).
Ik knip elke week mijn haar bij de kapper, dan vind ik ¤18 voor een stad als almere toch wel aan de hoge kant.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Woon pas in almere.
Ik wil graag weten of er goedkope kappers zijn in almere?
In almere knippen ze gemiddeld voor ¤18.
In andere steden kan je knippen voor ¤10 ~ ¤12. (Zelfs nederlandse kappers).
Ik knip elke week mijn haar bij de kapper, dan vind ik ¤18 voor een stad als almere toch wel aan de hoge kant.
Kan iemand mij hiermee helpen?
maandag 1 juni 2015 om 08:56
Ik kan je helaas niet helpen, hier in het dorp zijn de kappers ook wel rond die prijs. Maar waarom knip je je haar iedere week? Dan wordt het toch steeds korter, of groeit je haar extreem snel? Anders gewoon iedere maand naar de duurdere kapper, ben je nog goedkoper uit.
Find people who will make you better (M. Obama)
maandag 1 juni 2015 om 09:50
Bij Ami Kappers in Haven kan je die deal gewoon sluiten hoor. Ik heb het ooit kort gehad en ging elke twee weken. De ene week hoefde ik niks te betalen de keer daarop het normale tarief. Wel vooraf zeggen en er niet zomaar vanuit gaan dat ze dat doen. Ik ben er al jaren vaste klant en was dat al voor mijn haar kort ging. Het is dus niet gezegd dat ze dat voor iedereen doen.
Inmiddels is het weer lang en hoef ik niet meer zo vaak heen . Jammer want ik vind een kappersbezoek altijd wel lekker
Inmiddels is het weer lang en hoef ik niet meer zo vaak heen . Jammer want ik vind een kappersbezoek altijd wel lekker
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
maandag 1 juni 2015 om 09:55
Zo raar vind ik de TO niet trouwens. In Frankrijk en Italie is het heel normaal om wekelijks naar de kapper te gaan. Het is meer een 'bijpraat' moment. Zelf ging ik eens in de twee weken toen ik het kort had. Kort haar of niet, het moest wel perfect zitten. Ik laat dat niet 4 tot 6 weken 'woekeren' tot ik echt weer eens 'moet' bij wijze van.
maandag 1 juni 2015 om 10:31
Is ie dan niet een stuk meer kwijt aan reiskosten alleen al?? En dat wekelijks. Of zit dat in Almere...
Om heel eerlijk te zijn. No way dat er een 'leerling' mijn haar zou knippen toen ik het kort had. Dat luistert echt heel erg nauw. Ze mogen het best kleuren en wassen, maar knippen? Er komt geen schaar in de buurt van mijn haar als die in de hand van een kappersleerling op school is. Sorry.
Om heel eerlijk te zijn. No way dat er een 'leerling' mijn haar zou knippen toen ik het kort had. Dat luistert echt heel erg nauw. Ze mogen het best kleuren en wassen, maar knippen? Er komt geen schaar in de buurt van mijn haar als die in de hand van een kappersleerling op school is. Sorry.
maandag 1 juni 2015 om 21:52
Is in Almere inderdaad.
En ik begrijp je punt adorabull, maar onder begeleiding van docenten die zelf jaren in het vak zitten, laten ze je echt niet "verknipt" t pand uit gaan.
Plus, leerlingen oefenen al een eeuwigheid op poppen voordat ze echt gaan knippen.
Daarnaast is t eventueel een oplossing voor de kosten. Kan dan ook evt om en om, bespaart toch...
En ik begrijp je punt adorabull, maar onder begeleiding van docenten die zelf jaren in het vak zitten, laten ze je echt niet "verknipt" t pand uit gaan.
Plus, leerlingen oefenen al een eeuwigheid op poppen voordat ze echt gaan knippen.
Daarnaast is t eventueel een oplossing voor de kosten. Kan dan ook evt om en om, bespaart toch...
dinsdag 2 juni 2015 om 07:53
woensdag 3 juni 2015 om 06:47