Mode & Beauty alle pijlers

Barbiee topic#

31-05-2015 18:04 615 berichten
Om te beginnen stop ik met spammen en maak mijn eigen topic waar ik mijn dingen in kwijt len

Woehoe!!!
Alle reacties Link kopieren
ik vind dat psssst-en veel leuker. pssssst psssst
nieuw paga nieuwe pika!!
doe jij van die plakextensies babsie? want die zijn ook heel goed en als je vriendin een beetje handig is.. ze zijn simpel inzetbaar. of is jouw kapper niet zo duur.

heb zelf het plan die dingen nog een keer zelf te gaan maken. kan niet zo moeilijk zijn

maar heb nog niet exact uit kunnen vinden met welk spul ze die haren aan elkaar plakken. dus niet die dubbelzijdige tape waarmee je het aan je haar zet, maar de plak dat de haren aan een strookje zitten dus. snap je me?
Lees het al een paar keer maar wat is een pika?
quote:Amaqanda schreef op 01 juni 2015 @ 20:27:

Wat is dat toch met allemaal aan je man vragen wat ze er van vinden? doe je dat met iedere foto van een vrouwelijk exemplaar ofzo?Nee. Maar er is zoveel "heisa" dat ik weleens de mening van mijn man wilde weten. En gelukkig deelde hij mijn mening dat ze gewoon hardstikke leuk is,ondanks haar stijl niet de "onze" is.
quote:kjell schreef op 01 juni 2015 @ 20:35:

Lees het al een paar keer maar wat is een pika?Foto.
O ja van picture natuurlijk thx
quote:kjell schreef op 01 juni 2015 @ 20:40:

O ja van picture natuurlijk thx👍
Elsa, volgens mij zijn dat wimpels hoor.
ieuw, dan moeten ze rap gemascareerd worden!!
Wiezel thanks :-) veel mensen denken dat ik arrogant ben en vol van mezelf wat dus heel fout is!!!

Elsa oow leuk heb een knap meisje in beeld haha als ik aan jou denk, je bent hele leuke aanwinst op viva!!!lekker hier blijven meis
quote:ana_isabel schreef op 01 juni 2015 @ 20:24:

En wat mannen betreft barbie; ik liet vanwege alle comotie hier jouw foto aan mijn man zien. Jouw stijl is niet perse wat hij graag bij mij zou zien, maar hij ziet onder al die " opsmuk" ook gewoon een hele leuke meid. Hij vroeg wel als eerst naar je tatoeages !( dat viel hem als eerste op) Ach toch leuk haha, ja meeste vallen mijn tattoos wel op is heel opvallend!
quote:Elsa schreef op 01 juni 2015 @ 20:27:

ik ga straks even de straat af met me laptop. kijken wat mijn buurtjes van je vinden brabsie [afbeelding]

Jatog ech wel

Plak extions lijken mij wel wat!!!

Mijn excuus voor mijn hollands haha

Voor andere pika betekent foto

Net als

Jatog

Roffa

Osso ofzo
is osso ofzo Ofzo?

roffa ken ik wel, die paus heb je er ook van
Ik liet de foto aan mijn Henk zien en
nu heeftie last van een globus?
quote:Elsa schreef op 01 juni 2015 @ 21:32:

nu heeftie last van een globus?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Henk-en-Roelie schreef op 01 juni 2015 @ 21:31:

Ik liet de foto aan mijn Henk zien enDit is waarom oude mensen niet moeten internetten.
Liever elitair dan een pauper!
Beste barbiee en al haar matties.

Ik vind Henk&Roelie goed in dit topic passen.

Fijn dat jullie elkaar hier allemaal kunnen spreken.

Voor degenen die mogelijk last hebben met begrijpend lezen

en dus misschien met deze post: ' dag sgatte-sjikkies-van-me-dan-tog' .

Met vriendelijke groet,

Enn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Sorry, de stroom viel uit.

Henk was bang dat je met deze kleding makkelijk een koudje kunt vatten.
PS: doe de groeten aan der Mann.
gedoopt tot Henk & Rulen
Oh god henk

Jullie zijn. Dat toch niet echt, nee dat ken niet oude mensen zitten niet op viva
herman he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven