Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
oke duidelijk. En als ik het goed begrijp van JL is het een soort dildo vibrator achtig ding dat naar binnen wordt geduwd?
Hahahaha, ja zo zou je het kunnen zien. Maar het is maar een vrij dun staafje. Dunner dan een gemiddelde piemel zeg maar.

Zoiets
quote:justline schreef op 28 augustus 2008 @ 10:09:

Wat een stilte....iedereen aan het werk?

Mogalie.....present!

@Lisa, balen hé...

@allemaal, dildo voor inwendig onderzoek? haha, girls just wanna have fun.....

@Aruba,

Wie heeft spannende weekendplannen?
...
dit weekend lekker weg. is erg herkenbaar dus kan er niet teveel over zeggen verder.
Tatje heeft de baahaan! Taje heeft de baahaan!

Uhm.... ben dus aangenomen
Gefeliciteerd TATJE! Ik zal nog ff op de groep lezen wat het ook alweer was!
GEFELICITEERD Tatje!!!! Helemaal super! Taart voor jou vandaag!

@Roadster, anders zet even op de groep waar je heen gaat. Ik ben heel benieuwd!

Dan moet die shit msn wel weer eens functioneren, want hij ligt er wel heel vaak uit hoor!
...
aaaaaaaaa, tatje, wat geweldig. Ook bij jou komt alles op zijn pootjes terecht. GEWELDIG!!!

@ lisa, voor jou iets meer balen. Ik werd ook altijd zo ziek als ik ongesteld was. Een warme kruik tegen mijn onderrug wilde nog weleens helpen.

@all, nog niet ongesteld. Ook niet het idee dat ik ongesteld moet worden. Erg vreemd, aangezien ik , zoals al eerder gezegd, altijd precies een maand later ongesteld word. Als ik zaterdag nog niet ongesteld ben, doe ik nog een testje. Zal je toch zien dat ik nu voor de eerste keer in mij leven een vreemde cyclus heb. hihi.
Toppiejoppie.
Hallo allemaal!!

Ik ben he-le-maal kapot. Wat een drukte op het werk zeg. Alles doet me zeer!

@Tatje...van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

@Lisa....het is dus wachten op het onvermijdelijke??

@Kruimel...spannend!!

Die inwendige echo stelt niet veel voor hoor. De condoom die ze er altijd om heen doen, kan er ruim omheen...kunnen wel drie van die camerastaaf dingen in.
Jullie trouwens al wat van romi gehoord? Ik heb haar gisteren een sms gestuurd over de gang van zaken, maar nog niets terug gehoord??
Tatje:

toppie ttje. Nu nog je proeftijd door. echt super.

j, echt een goeie o een dildo rub

Romi is een tijdje inderdaad niet meer geweest.

Kruimel spannend

rodster je maakt het erg spannend o. Mr wel lekker dt je er even tussen uit kn.
@T&G, lekker op de bank met de voetjes omhoog dan maar!

@Kruimel, hmmm, dat is raar! Misschien toch zwanger dus? Wel apart dat je normaal de klok erop gelijk kunt zetten!

Hier niks bijzonders. Beetje te vet gegeten en nu flink misselijk. Volgens babybrabbel heb ik tussen 10 en 15 sept mijn ei. Echter, als ik uitga van 28 dagen, heb ik van 27 t/m 31 mijn vruchtbare dagen..... Betekent volgens mij dat ik moet zorgen dat ik 20 dagen moet proberen zwanger te worden, hihi. Denk dat moman daar geen problemen mee heeft!
He Mogalie, wat een ellende. (niet dat het niet leuk is om te vrijen, maar je weet niet echt waar je aan toe bent.)

Ik ben niet zwanger hoor. Maar ik vind het wel vreemd dat ik niet ongesteld ben. Misschien ben ik schijnzwanger, omdat ik er teveel met jullie mee bezig ben.hihi

@babymerel, wanneer krijg je een nieuw toetsenbord? het wordt steeds moeilijker om je berichtjes te ontcijferen!

@t&g, wanneer wilden jullie het eigenlijk gaan vertellen?

Ik heb niks meer van romi gehoord, maar ik weet ook niet hoe lang ze op vakantie ging.

Justline gaat toch ook morgen en pocahontas en florence zijn volgens mij ook op vakantie.
kruimel

ik hoop volgende week.

even een medelijden mededeling.

Ik voel we even niet weer Pasen tussen jullie. Misschien it het echt tussen mijn oren. Mr het komt ook omdat ik nu niet kn mee kletsen over vruchtbare dagen eno.

nod. En hier een dar een kramp

Einde dee medelijden bericht.
Dan zijn er ineens wel heel veel weg!

Romi ging volgens mij een week, dus die is er bijna weer. Poca zal ook wel bijna terug zijn.

Ik ga naar bed! Fijne avond nog!
@Merel, misschien niet over NOD's, maar jij kunt wel praten over je mooie dochter (zijn wij weer jaloers op) en over je verlangen om zwanger te worden. Dat is bij ons allemaal ongeveer hetzelfde.
W
BEDNKT MO

DT IS EVEN EEN OPLUCHTING

Dat was even vervlogen. Mr vandaag was ik even weer verliefd op mijn fm. Ik kreeg even weer vlinders. Mr vorige week waren het echt bakstenen.

ik l het wel morgen weer horen. want ij ch ook wel dt ik het moeilijk had met het idee.

misschien ook wel de rest wat nog moet komen.
@Merel, wat wil je zeggen in je laatste bericht? Ik begrijp het niet....

@allemaal, Romi is nu nog op vakantie, zal dit weekend terugkomen.

@JL, bijna vakaaaaahaaaantieeee!

En voor de rest, bijna weekend!!!!
Stelletje uitslapers ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven