Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Ohhhh.. komt dat daar door..

Mobiel heb ik daar ook last van. Heel irritant.
quote:Lucky_Birdie schreef op 02 juni 2015 @ 08:12:

Ohhhh.. komt dat daar door..

Mobiel heb ik daar ook last van. Heel irritant.Ik zag de relatiemanager net zonder zwarte balkjes. Dus óf het is opgelost, óf die advertentie was niet het probleem.
.
Hoi mods,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om erover te klagen, maar het lijkt de laatste tijd wel of nieuwelingen er van houden om in topics te reageren van meer dan 4 jaar oud. Persoonlijk vind ik dat in 90% van de gevallen hinderlijk, en ik denk dat dat voor meer mensen geldt.

Ik ken van andere fora een functie waar -al dan niet automatisch- een topic wordt gesloten als het meer dan 2 jaar (of willekeurige termijn) oud is. Ook ken ik fora waar een waarschuwingsmelding verschijnt als je in een topic wil posten waar in geen 2 jaar gereageerd is.

Zou 1 van die twee functies hier niet ook kunnen worden toegevoegd?
Ik stem voor! Erg irritant ja.
Beste forummers,

Tussen 10.00 en 12.00 uur zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan de servers van alle sites binnen het vrouwencluster van Sanoma.

Het besturingssysteem en de software op de diverse servers die achter het forum draaien hebben eens in de zoveel tijd updates nodig om de kwaliteit en veiligheid van het forum te waarborgen. Voor deze updates is helaas een herstart vereist. Hierdoor zal het forum tijdelijk offline gaan. We doen ons best om deze downtime tot een minimum te beperken en het forum zo snel mogelijk weer online te hebben.

Groeten,

Lot

Community Manager VIVA
Ha fijn, kan ik lekker een paar uur doorwerken.
Heerlijk optimistisch Theemok..
Nu maar hopen dat alles goed gaat na de update.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:impala schreef op 02 juni 2015 @ 11:13:

[...]

Ik zag de relatiemanager net zonder zwarte balkjes. Dus óf het is opgelost, óf die advertentie was niet het probleem.

Te vroeg gejuicht. De balkjes en smaller tekstkolommen zijn weer terug. Onder de ING relatiemanager. Dit is er een met een blauwe foto erin. Misschien zijn er 2 versies van die advertentie? Daarboven staat de advertentie 'Viva vindt'.

Ik heb hier trouwens volgens mij alleen last van op mijn mobiel.

Hebben jullie nou enig idee wat dit is - en wordt er uberhaupt naar gekeken??
.
quote:impala schreef op 03 juni 2015 @ 09:56:

[...]

Te vroeg gejuicht. De balkjes en smaller tekstkolommen zijn weer terug. Onder de ING relatiemanager. Dit is er een met een blauwe foto erin. Misschien zijn er 2 versies van die advertentie? Daarboven staat de advertentie 'Viva vindt'.

Ik heb hier trouwens volgens mij alleen last van op mijn mobiel.

Hebben jullie nou enig idee wat dit is - en wordt er uberhaupt naar gekeken??Ja, de afdeling Sales/Display is hier mee bezig. Helaas nog geen reactie gekregen over de huidige status. Ik ga ze nu weer mailen.
quote:Nyx- schreef op 03 juni 2015 @ 00:28:

Hoi mods,

Ik weet niet of dit de juiste plek is om erover te klagen, maar het lijkt de laatste tijd wel of nieuwelingen er van houden om in topics te reageren van meer dan 4 jaar oud. Persoonlijk vind ik dat in 90% van de gevallen hinderlijk, en ik denk dat dat voor meer mensen geldt.

Ik ken van andere fora een functie waar -al dan niet automatisch- een topic wordt gesloten als het meer dan 2 jaar (of willekeurige termijn) oud is. Ook ken ik fora waar een waarschuwingsmelding verschijnt als je in een topic wil posten waar in geen 2 jaar gereageerd is.

Zou 1 van die twee functies hier niet ook kunnen worden toegevoegd?Ik ga vragen of dit ook voor ons forum een optie is. Bedankt voor de goede suggestie.
Ik ga ze nu weer mailen.

Bellen is sneller.
quote:Miss.Innuendo schreef op 30 mei 2015 @ 12:06:

Is er nog een mogelijkheid dat qua lay out die vreselijk lelijke zwarte balken bij het wijzigen worden vervangen door iets dat wat minder opvallend is, zoals dat vroeger ook was?

Jammer dat hier niet op wordt gereageerd. Ik ben vast de enige niet die zich er mateloos aan stoort.

Ik krijg ook een beetje de indruk dat het allemaal niet zo'n prioriteit meer heeft. Jammer.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
O, en het linkje in de rode tekst in de OP ("Update: Lees hier wat de meest recente updates aan het forum zijn geweest.") verwijst naar een topic waar het laatst is gereageerd op 16 januari....
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 juni 2015 @ 10:20:

[...]

Ik ga vragen of dit ook voor ons forum een optie is. Bedankt voor de goede suggestie.Fijn dat je er wat mee gaat doen, maar ik heb deze suggestie al heel vaak voorbij zien komen hier. Die berichten hebben jou dus nooit bereikt?
.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 juni 2015 @ 10:24:

[...]

Jammer dat hier niet op wordt gereageerd. Ik ben vast de enige niet die zich er mateloos aan stoort.

Ik krijg ook een beetje de indruk dat het allemaal niet zo'n prioriteit meer heeft. Jammer.

Nee je bent niet de enige.

Het is me ook opgevallen dat je een post essentieel kunt veranderen zónder dat er een melding komt.
.
quote:CommunityManagerViva schreef op 03 juni 2015 @ 10:18:

[...]

Ja, de afdeling Sales/Display is hier mee bezig. Helaas nog geen reactie gekregen over de huidige status. Ik ga ze nu weer mailen.Ok bedankt. Weet ik in elk geval dat ik het hier niet voor niks keer op keer zit te melden. Dat idee kreeg ik namelijk.
.
Laat ik beginnen om te zeggen dat ik probeer om alle posts die hier worden geplaatst te lezen. En dat ik reageer op de posts waarover ik iets kan zeggen.

Helaas is de situatie nu zo dat er te weinig developmenttijd is om bugs/wensen/issues daadwerkelijk op te pakken en dat blijft het steken bij een klein aantal punten die kunnen worden opgepakt. Waarbij de keuze vaak moet worden gemaakt tussen security, servers-, database-updates of het oppakken van kleine bugs en wensen. Hier kies ik dan vaak voor de eerste optie, omdat dit in mijn ogen een hogere prioriteit heeft, security gaat boven alles. Jullie moeten immers veilig kunnen forummen.

Ik heb vandaag nogmaals aangegeven bij hoger management dat er echt een verandering moet komen, zodat de focus ook op jullie wensen kan komen te liggen en dat we eindelijk kunnen beginnen om de gebruikerservaring weer te verbeteren.

Ik hoop dat ik binnenkort met een duidelijk antwoord kan komen op de vraag wanneer dingen kunnen worden opgepakt, helaas heb ik deze nu nog niet. Ik ga mijn best doen, zodra ik iets weet zal ik het hier op het forum laten weten.

Groeten,

Lot
Mod zijn lijkt me geen droombaan. Sterkte, Lot!
Quote: " Helaas is de situatie nu zo dat er te weinig developmenttijd is om bugs/wensen/issues daadwerkelijk op te pakken "

-

Duidelijk. Je kunt het maar beter zeggen zoals het is. Want dat eeuwige 'er wordt aan gewerkt' was wel heel ongeloofwaardig. En ja ik geloof dat jij in elk geval echt je best doet. Succes en sterkte.
.
Er staat nog steeds een taalfout in "Andere mogen mij berichten sturen". (Optie bij "Mijn voorkeuren" in het profiel)

In tegenstelling tot veel andere dingen hier is dat misschien wel heel simpel op te lossen.
Zwarte balkjes onder het advertentieduo Viva vindt en Ing relatiemanager (met foto van een bruine container).
.
Wat is dat toch dat je de ene keer op een link klikt en deze opent in een nieuw tabblad/venster en de volgende link opent in hetzelfde tabblad. Als je dan even niet oplet en je klikt de tab/venster weg, dan heb je dus de tab waarop je Viva open had staan weggeklikt

Waarom kunnen niet álle linkjes gewoon openen in een nieuw tabblad/venster?

Voorbeeld: fashionvictim in "‘Kom niet te bloot naar school’"

Vier linkjes, 1 en 3 openen in nieuw tabblad, 2 en 4 openen in hetzelfde venster als waarop je aan het forummen bent.
Het is weer janken met de pet op, momenteel.

Ik kan weer niet typen (ik typ dit stukje in Word en kopieer het later naar dit topic, wat een armoe), omdat mijn toetsenbord de letters niet pakt (Internet Explorer en laptop, want dat wordt waarschijnlijk weer gevraagd straks).
Het navigeren blijft een uitdaging met die lange laadtijd. Vooral op de tablet, op de telefoon gaat het relatief beter, maar op de tablet is probleemloos navigeren er niet bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven