Advies gevraagd!
dinsdag 2 juni 2015 om 23:50
Ik heb een koop app. Waar ik al een aantal jaren woon. Ik heb het destijds voor een redelijk bedrag kunnen kopen, met het idee het zo door te kunnen verkopen.
Niet dus..
Ik heb het hier echt totaal niet naar mijn zin, maar weet ook niet hoe ik ervanaf kom of wat ik verder zou kunnen doen. Verhuren kan niet, omdat ik geen ander adres heb om te wonen. Ook heb ik eigen zaak, waardoor ik niet zomaar iets anders kan huren..
Wie heeft idee, wat ik nog meer zou kunnen doen om toch te kunnen verhuizen??
Niet dus..
Ik heb het hier echt totaal niet naar mijn zin, maar weet ook niet hoe ik ervanaf kom of wat ik verder zou kunnen doen. Verhuren kan niet, omdat ik geen ander adres heb om te wonen. Ook heb ik eigen zaak, waardoor ik niet zomaar iets anders kan huren..
Wie heeft idee, wat ik nog meer zou kunnen doen om toch te kunnen verhuizen??
woensdag 3 juni 2015 om 18:58
quote:lily-rose2014 schreef op 03 juni 2015 @ 12:41:
Het staat qua prijs marktconform in de markt.
Zal een open huizen route proberen en kamer verhuren is ms ook een optie..
Badkamer toilet en keuken zij. Idd verouderd..Als je prijsmarktconform is, hebben die vergelijkbare woningen in de buurt waar jij je prijs op baseert ook een verouderde badkamer en keuken?
Het staat qua prijs marktconform in de markt.
Zal een open huizen route proberen en kamer verhuren is ms ook een optie..
Badkamer toilet en keuken zij. Idd verouderd..Als je prijsmarktconform is, hebben die vergelijkbare woningen in de buurt waar jij je prijs op baseert ook een verouderde badkamer en keuken?