Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Erg smakelijk Jin! Paprika in pasta ook altijd erg lekker.

Mal, inderdaad machtig!
Goedemorgen!!!!
Goedemorgen
quote:compu schreef op 28 augustus 2008 @ 15:54:

Naatie, jij kende toch iemand die naar D.O. is geweest met kind?

Hoe is het daar nu?Ff in het wit, tis toch een beetje privé.

Tja, dat kindje was altijd zo erg aan het huilen en gillen.. En toen heeft D.O. gezegt dat ze eerst aan hun relatie moesten werken, omdat dat kind daar erg onzeker van werd. Hij ging huilen zodat de aandacht naar hem ging en niet naar elkaar, zodat ze geen ruzie konden maken.

En gister vertelde ze me dat ze gingen scheiden. Ik moet er ook de hele tijd aan denken. Bah!
Nou gister dus de echo gehad. Echt super mooi zeg! Je zag zelfs de huidschilfers in het vruchtwater! Alles wat goed met de 'kleine' man. Hij zit nu al wel boven de bovenlijn. Ze zei wel dat hij groter dan Tobias zou worden. En Tobias was 4220 bij de geboorte en 8 dagen te vroeg.

Dat wordt dus geen maatje 50 meer.

Maar hij was niet nu al extreem groot. Dus als ik voor woensdag nog niet bevallen ben, ga ik met de vk bespreken hoe en wat.

Ben benieuwd.
Morguh,

Jin, daar ben je weer! Wilde je gisteren een sms sturen maar las dat je pc weer gemaakt is.

Naatie, lekker dat je nu duidelijkheid hebt.

Ga weer, mijn schoonouders komen zo.
Goeiemorgen!

Ik ben net bij de dokter geweest; heb een peesontsteking in mijn duim.Nu heb ik pillen en dan lees ik natuurlijk altijd graag de bijsluiter. Nou, als ik me niet meer meld hier dan heb ik een hartaanval gehad. Fijn zeg!

Verder komt het regelmatig voor dat je darmgassen, misselijkheid en diarree krijgt. Maar dan heb je wel een pijnloze duim zodat je tenminste je kont goed kan afvegen

Tss, wat is dit zeg.

Ha, hallo allemaal. De zon schijnt! Is het niet geweldig? Maandag wordt ons huis geschilderd, dus dan ziet het er hier over een paar weken ook eens normaal uit ipv dat bruine.
Naatie: Leuk ff spieken bij de kleine man. Flink kereltje.

Kokos: Veel plezier:

Amalia: Auw!! Ja die bijwerkingen lees ik meestal maar niet meer, maar je kont afvegen is toch wel heel belangrijk

Zow ik ben nu al moe, zucht.. en heb nog heel wat te doen.

Ik ben de Giraf aan het uitmesten. We krijgen weer iets van 25 nieuwe artikelen in het assortiment, en er gaan er een aantal uit.

Die oude moeten nu plaatsmaken voor de nieuwe, das best nog een werk...................................... De oude gaan straks in de uitverkoop, daar heb ik er nog maar 1 of 2 van, dus dan ruimt dat weer lekker op.

Ook een aantal dingen die een nieuwe kleur hebben gekregen en zo blijf je bezig, wie dat toch allemaal bedenkt
Bam, hoe verkopen 'onze' kraammanden eigenlijk?
Goed. we hebben een aantal vaste zakelijke klanten die regelmatig kraammanden afnemen, en dan ook pariculier, dus mij hoor je niet mopperen.

we moeten eigenlijk dringend weer nieuwe bij, maar ik en tijd gaan niet samen
Wat goed zeg, zo'n vaste klant. Ik vind de manden er ook echt leuk uit zien.

Ha ha ha, geen tijd. Hmm, dat is wel lastig ja. Ik kan ook niet wat extra uren voor je inkopen.
Allemaal in de zon ofzo?
Jee Naatie, wat een joekel! Grote venten maak je zeg. Fijn dat alles goed gaat.

Amalia, ik was vanochtend weer even naar de kita en boodschappen doen. Geen zon dus. Nou ja, kont afvegen is belangrijk haha.

Bam, wat een drukte. Sterkte hoor!

Bam heeft trouwens hele coole raamstickers in haar assortiment!
dankzij Jinny
Veel plezier met de schoonouders Kokos! Hoe gaat het eigenlijk met dat gedoe met je ouders? Is er al nieuws?
quote:bambino schreef op 29 augustus 2008 @ 13:57:

dankzij Jinny He, laat goede ideeen maar aan mij over ja . Staan ze al op je site?
Ja, wat een weertje hè?

Schoonouders waren net weg of mijn vader belde dat 'ie op de fiets kwam en met Lianne ging fietsen (heeft een fietszitje gekocht). En nu belde hij dat ze nog even bij oma waren .

Amaal, ach joh, al die bijwerkingen. Als ik die lees van mijn medicatie, dan kun je ze beter niet slikken.

En je kont afvegen, tja, dat zou handig zijn, ha, ha!!!

Bam, ik word al nieuwsgierig naar de nieuwe artikelen. Vind ze allemaal zo leuk!

Jin, advocate is bezig met de zaak, maar door vakantie duurt het allemaal wat langer. Feit is dat mijn vader het er niet over wil hebben (fijn voor mijn moeder, niet dus) en dat mijn moeder het er in het bijzijn van mijn vader er ook niet over praat.

Ik kan me aan de ene kant ook wel voorstellen dat ze het er niet altijd over willen hebben, maar ik ben hun kind en wil wel op de hoogte blijven en ze steunen voor zover ik dat kan.

Op dit moment weet ik niet weet hoe het er voor staat.

Ik ga weer de zon in!
Hallo, ben ik ook weer! We moesten Jonathan ophalen vanaf het KDV omdat hij koorts had. Toen hij thuis kwam heb ik hem ingestopt en na het slaapje was de koorts weer weg, nou moe. Maar hij is wel erg verkouden en heeft flink gespookt vannacht, dus hij heeft zeker wel wat onder de leden. Ik laat hem morgen lekker buiten spelen dan trekt het misschien wel weer wat weg (vitamine zon moet hij hebben). Hij is wel heel vrolijk en eet goed dus het zal wel meevallen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mal, beterschap! He wat vervelend nou. Hoe gaat het nu? Koorts nog steeds gezakt?

Kokos, heeft Lianne het leuk gehad op de fiets met opa? Wij hebben een loopfiets voor buiten gekregen van opa en oma. Erg leuk ding. Hij vindt het fantastisch! Kan ie straks op naar de kita. Struisvogelpolitiek bij je vader dus. Ik hoop dat er snel duidelijkheid is, naar hoor. Ook sneu voor je moeder dat hij er niet over wil praten.
Kokos, heb je nog met je broer gesproken?

Suffe film zeg, American Dreamz. Maarja, Hugh speelt er in hè..
I looooove Hugh!

Haha, wat staat er een leuk commentaar in de tabel bij Bridges.
Oooooo Jin heb je dat nieuws gemist????
Zeker, Hugh rules!!!
Zit een beetje op Drek te googlelen, krijg alleen maar negatieve verhalen En op YouTube stuit ik op filmpjes van geesten die uit mensen komen, ha ha! Niet met Drek hoor, maar als je wat doorklikt... hylarisch. Ben benieuwd wat er straks door de zaal vliegt!

Is het eigenlijk wel om heen te gaan om gewoon te kijken, of moet je echt een issue hebben?

Vind het best eng hoor, hi hi..
Worden degenen die niet gaan al gek van het Drekgezeik ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven