Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al mijn instellingen kwijt nu dat virus zo leuk gewoed heeft. Kan iemand mij de link naar de groep mailen?
Cin: gefeliciteerd met het nieuwe paleis!!!

Hai!

Hel: en? Spannend!

Ehm... rest alweer vergeten, ships...

Naatie: hoe was de echo?

hmmm ga eerst maar koffie drinken
Oh Jin, dat is erg pijnlijk! Kan me voorstellen dat je niet meer durft. Berend deed dat ook, maar niet tot bloedens toe gelukkig. Helpt het als je in een rustige omgeving gaat zitten? Berend deed het nl als het te druk was. Als ik op bed liggend ging voeden deed hij het niet. Ik wilde ook stoppen, en heb dat ook met de avondvoeding gedaan omdat die onrustig was. Ik doe het nu alleen nog 's ochtends lekker rustig in bed. Sterkte. Mail Cin anders even.

Was vanmorgen bij Ballorig Almere. Moest mijn nichtje, 13 1/2e mnd 6,50 betalen omdat ze mss ging spelen!!!! Nouja, dom zeg. Uiteindelijk wilde ze niet spelen maarja, je gaat ook niet je geld terug vragen.

Laurens is nu stontvervelend en moe, maar wil NIET slapen , zuuuuuucht...
Je hebt mail Jin!

Amalia: ik ging rond die leeftijd met Ties ook wel eens heen en betaalde dan dus ook gewoon. Ik vind het eigenlijk niet zo gek...
Hatsiekidee!!!! Ik pas gewoon weer in een spijkerbroek . Oke nog wel een maatje groter maar het is weer een gewone broek! Ik ben blij!

Mart en ik zijn vanmorgen lekker geknipt en zo maar eens in de tuin aan de gang want dat lijkt wel een oerwoud.

Jin je bent er weer gezellig! Fijn dat T. het leuk vindt bij de kindjes! en in het weekend de nieuwe oppas, leuk!

Haha wat een heerlijke meid die Ciara met haar living en de kitchen.
Wat fijn Juud! Lekker hoor!

Amalia; hoe is het vandaag nou met Berend?
Hebben jullie geen peuteruurtje Amaal? Hebben wij wel en dan betaal je de helft, scheelt weer.

Mal heeft J. nog een beetje geslapen? Ik heb de foto's bekeken zitten erg leuke plaatjes tussen en wat heb je toch prachtig haar! Dat wil ik ook in mijn volgende reincarnatie (kan Derek daar voor zorgen )

Bam leuk gedaan die cadeaus! Ik volg nu eindelijk ook het blok. Ik hoor iedereen er al jaren over maar dit jaar kijk ik dus voor het eerst. Ben benieuwd wat ze van de 4e verdieping gaan maken maar er komt volgens mij iig een mooi dakterras.
O ja, we vragen aan Drek Malhaar
Oja, Star, dat kan ook nog. Gut du zu sehen!! En eben moest zijn neben, dacht ik toen ik vannacht in bed lag.

Help! Mijn iq holt achteruit!!

Geweldig, Cee en de loodgieter! Reageerde hij leuk?

Jinny, fijn dat je moeder in da house was! Nog leuke dingen ondernomen?

Het gaat redelijk hier, dankje. Helaas duurt het even voordat vriend bij psych. mag komen. Hebben verder veel in de kiem gesmoorde ruzies, voelt beter dus!

Hel, nog een bod??

Heb je al veel zin in je nieuwe huis, woonplek etc.?

Mal, zal even proberen op de groep te klimmen!
En hallo allemaal.
Dat krijg je als je kinderen baart Compu, holt je IQ achteruit

Hoest met Compuman nu?

O, lees het al. Redelijk is gelukkig al beter dan slecht

Loodgieter vertelde kind dat ze maar geen loodgieter moest worden
Haha the talking plumber! Kijk, dat dan weer wel (iq).
Naatie, jij kende toch iemand die naar D.O. is geweest met kind?

Hoe is het daar nu?
Bridges, Juud, nee hier geen peuteruurtje. Bij Monkey Town wel, maar die is alleen op wo vr za en zo open, vandaar dat we een keer naar Ballorig gingen. Nou, ik vind dat een kind van net 1 wat dan mss een minuut of 10 in de ballenbak zit voor 2 euro mag hoor, maar 6,50 vind ik echt veel. Nouja, er was wel erg lekkere koffie

laurens net toch maar op bed gegooid met een boekje. Het is nog stil. Die was vervelend! Moe hoor. Om alles huilen en niets was goed, echt irritant. Ik heb geprobeerd erin mee te gaan maar op een gegeven moment is bij mij het geduld wel op. Ik hoop, ook voor hem, dat ie even een uurtje slaap pakt.
Joehoe, net een nieuwe lamp voor in de hal gekocht!

105 x 75 cm
Gaaf!
Hier ook een lekkere pasta gegeten net. Uitje, spekreepjes en kip in de wok bruin bakken, gesnipperde witlof erbij en even kort mee bakken. Geitenkaasje en lepel(tje) honing erdoor en dan met tagliatelle. Jammie!
Als jullie dat nou eens allemaal neer planten op de group onder recepten, dan kunnen we het makkelijk terug vinden, klinkt allemaal heerlijk namelijk.
Hmmmm klinkt ook lekker Star! Is wel machtig denk ik of niet? Ik onthoud hem!

bedankt voor alle haarcomplimentjes . Ik moet het ook vaker los doen, maar dat vind ik zo'n gedoe met uitkammen (ik ben een luiaard).

Juud, hoe was het kraambezoek nou met de baas? Wat heb je nu gemaakt voor hapjes? Heb je een nieuwe broek gekocht? fijn is het om weer een normale broek aan te hebben.

Compu, je iq stijgt als je zwanger bent en daarna holt het weer achteruit en zit je weer op het oude niveau lol de link met foto's is die jij laatst kreeg per email, en dan staan onderaan de nieuwe foto's.

Naatie, hoe was het in het zkhs?

Hel, hebben jullie al een bod gehad?

Jinny, jij mag maandag weer werken, leuk! Heb je leuke collega's?

Op de zaak kwamen vrienden van ons met kindje van bijna 2 (hebben een nieuw huis gekocht) dus ik heb zijn handjes gekopieerd op het kopieerapparaat, dat vond hij helemaal leuk, schattig! Lief manneke.

Nou het is te merken dat Mr J weer naar het KDV gaat, is nu weer snotverkouden . Maar is gelukkig wel heel knuffelig en brabbelt echt zoveel ineens, echt schattig. het lijkt wel of hij een flinke sprong heeft gemaakt, hij wil nu ook graag puzzelen en hij gaat ook een beetje rennen (dat durfde hij nooit).
Stressed is just desserts spelled backwards
Mooie lamp Amalia!!! er gaaf!
Stressed is just desserts spelled backwards
He getsie Mal, weer verkouden.... Collega´s zijn leuk! Vinnik tot nu toe. Hoe vaak werk jij op die zaak?

Compu, in de kiem gesmoorde ruzies, klinkt wel beter en ik hoop dat het kiemen blijven! Het is: gut dich zu sehen haha.

Amalia, ik heb mijn vraag al gesteld op het bv-topic. Hopelijk heeft iemand een gouden tip! En lekkere koffie is ook wat waard (alhoewel 6,50 wel duur is voor een bakkie). Gave lamp! Errug mooi. Helemaal stylisch. Ik wil ook wat lampen maar dat kan hier niet want de vorige mensen hadden een spotjestic en hebben overal spotjes ingebouwd tot aan de plee aan toe. En om dat er nou allemaal uit te slopen...
We hebben een beetje hetzelfde gegeten Star. Wij met een bieflapje, paprika, kaas en zo. Smakelijk he?
Ooh lekker is dat he Juud, weer een gewone broek aan! Ik heb net een nieuwe gekocht. Ben er helemaal blij mee. Mijn garderobe is zwaar uitgedund namelijk.

Compu, moeders was hier voornamelijk om op jongste zoon te passen als ik elke ochten dmee ging naar de kita. Ik heb nog wel even met haar geshopt en een bakkie gedaan, we zijn een middagje naar een echt geweldig park geweest. Zo´n park gun ik iedereen echt waar. En we zijn even naar ikea geweest.
Hai!

Amalia: ja maar dat ben ik helemaal met je eens! Ik vind 6.5 euro voor een ballorig dat nooit wordt opgeruimd, waarbij er alleen maar 16-jarigen werken en waarbij je teveel betaalt voor je (inderdaad) lekkere koffie ook veel te duur! Dus wat mij betreft de algehele prijs omlaag, en inderdaad korting t/m 2 jaar!

Gave lamp!!!!!

Jin; oh gezellig met je moeder evengoed, ondanks dat ze veel bij S. was terwijl jij weg was...

Compu: nee weet niet van de rommelmarkten. Vertel? Zag er nu laatst eentje staan in de sporthal of zo. Klopt dat? En volgens mij kon je nog kleding inbrengen ook, of was dat nou wat anders? Weet het niet meer... voor jou en vriend...

Bam: goed idee, recepten op de groep, want die klinkt ook weer veel te goed. Ik heb alles voor de malpasta in huis.

Mal; ik doe er nog champi's bij, en zat te denken aan pijnboompitjes of kappertjes. Mixt dat of niet?

Ik wil ook Malhaar! Mag het ook al in dit leven?

Star: wat een scheetje is het toch? Binnenkort eens afspreken met kids? Op een donderdag of zo? Vinginobroekje wat ik van jou heb staat erg schattig... Anders maak ik foto voor je. Simply colors jurkje doet het ook erg goed!

Hel; en??? Weet je al wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven