Is het begonnen of?
donderdag 4 juni 2015 om 09:09
Hallo dames,
Hier even mijn verhaal. Ik ben al weken aan het kwakkelen. Ziekenhuis in en dan word ik weer weggestuurd. Ik heb namelijk elke keer menstruatiekrampen gehad (voorweeen). Vorige week is met 32 weken mijn cervix gemeten deze was met 3 cm verkort ten opzichte van de week ddaarvoor. Maar her ziekenhuis vond het op dat moment niet heel ernstig terwijl mijn cervix nog maar 1 cm was. Ik ben dus weer naar huis gestuurd. Nu heb ik vanaf gisteren echt hele heftige soort darmkrampen alleen dan 10 x zo erg. Wel nog heel onregelmatig. Zijn dit nou de echte weeen? Ik kan niet bellen naar mijn verloskundige aangezien onze telefoon her niet doet en ik eigenlijk nog niet moet gaan bevallen. Maar naar het ziekenhuis durf ik niet meer want die zeggen toch dat er niks aan de hand is.
Hier even mijn verhaal. Ik ben al weken aan het kwakkelen. Ziekenhuis in en dan word ik weer weggestuurd. Ik heb namelijk elke keer menstruatiekrampen gehad (voorweeen). Vorige week is met 32 weken mijn cervix gemeten deze was met 3 cm verkort ten opzichte van de week ddaarvoor. Maar her ziekenhuis vond het op dat moment niet heel ernstig terwijl mijn cervix nog maar 1 cm was. Ik ben dus weer naar huis gestuurd. Nu heb ik vanaf gisteren echt hele heftige soort darmkrampen alleen dan 10 x zo erg. Wel nog heel onregelmatig. Zijn dit nou de echte weeen? Ik kan niet bellen naar mijn verloskundige aangezien onze telefoon her niet doet en ik eigenlijk nog niet moet gaan bevallen. Maar naar het ziekenhuis durf ik niet meer want die zeggen toch dat er niks aan de hand is.
donderdag 4 juni 2015 om 09:14
Tsja... of je bevalling begonnen is, daar geeft mijn glazen bol geen antwoord op.
Maar als jij in de laatste periode van je zwangerschap zit, zou ik toch als de donder zorgen dat je een telefoon hebt die het doet. (ben jij de laatste nederlander zonder mobiel?)
Je kunt je niet veroorloven om nu geen werkende telefoon te hebben. Dus snel laten repareren of een alternatief regelen!
Maar als jij in de laatste periode van je zwangerschap zit, zou ik toch als de donder zorgen dat je een telefoon hebt die het doet. (ben jij de laatste nederlander zonder mobiel?)
Je kunt je niet veroorloven om nu geen werkende telefoon te hebben. Dus snel laten repareren of een alternatief regelen!
donderdag 4 juni 2015 om 09:14
zoek een telefoon! En dat je nog niet "hoort" te bevallen, slaat nergens op. Een bevalling is nooit te plannen. En bellen dus. Het klinkt alsof er genoeg gerommel is om te bellen.
anoniem_185282 wijzigde dit bericht op 04-06-2015 09:16
Reden: Ik las dat de vk haar telefoon het niet deed :')
Reden: Ik las dat de vk haar telefoon het niet deed :')
% gewijzigd
donderdag 4 juni 2015 om 09:30
Overigens ben ik ook te vroeg bevallen. Wel verloskundige gebeld maar die zeiden dat het onregelmatig was en het kan echt nog niet. Was mijn eerste dus tha dan geloof je dat. Durfde daarna ook niet meer te bellen. Paar uur later kwam mijn vriend thuis en zat ik met volledige ontsluiting en persweeen in de auto naar het ziekenhuis.
donderdag 4 juni 2015 om 09:32
quote:Rudolftherednosereindeer schreef op 04 juni 2015 @ 09:28:
Met 33 weken bevallen is veel te vroeg voor de baby dus je kan het je nu niet veroorloven om geen actie te ondernemen !
Dus hop, naar de buren, verloskundige bellen.Dit idd! Echt snel bellen! 33 weken is echt te vroeg, dus hoe eerder je erbij bent hoe beter de kansen.
Met 33 weken bevallen is veel te vroeg voor de baby dus je kan het je nu niet veroorloven om geen actie te ondernemen !
Dus hop, naar de buren, verloskundige bellen.Dit idd! Echt snel bellen! 33 weken is echt te vroeg, dus hoe eerder je erbij bent hoe beter de kansen.
donderdag 4 juni 2015 om 11:49
quote:Rudolftherednosereindeer schreef op 04 juni 2015 @ 09:30:
Overigens ben ik ook te vroeg bevallen. Wel verloskundige gebeld maar die zeiden dat het onregelmatig was en het kan echt nog niet. Was mijn eerste dus tha dan geloof je dat. Durfde daarna ook niet meer te bellen. Paar uur later kwam mijn vriend thuis en zat ik met volledige ontsluiting en persweeen in de auto naar het ziekenhuis.Die verloskundige heeft echt wel lopen blunderen dan. Toch belachelijk dat ze hun cliënten niet serieuzer nemen.
Overigens ben ik ook te vroeg bevallen. Wel verloskundige gebeld maar die zeiden dat het onregelmatig was en het kan echt nog niet. Was mijn eerste dus tha dan geloof je dat. Durfde daarna ook niet meer te bellen. Paar uur later kwam mijn vriend thuis en zat ik met volledige ontsluiting en persweeen in de auto naar het ziekenhuis.Die verloskundige heeft echt wel lopen blunderen dan. Toch belachelijk dat ze hun cliënten niet serieuzer nemen.
donderdag 4 juni 2015 om 11:54
donderdag 4 juni 2015 om 12:27
Ik heb besloten om met mijn man zo naar her ziekenhuis te gaan. Daar ga ik me dan melden op de spoedeisende hulp meestal word ik dan gelijk doorgestuurd naar de verloskundige afdeling gestuurd. Hopen dat ze me dit keer serieus nemen. ja de vlos zegt telkens ga je urine maar laten controuleren Dit heb uk nu al 5 keer gedaan en heb nog steeds geen blaasontsteking wwant daar word het ttelkens op geplaatst oh je zal wel blaasontsteking hebben dus ga maar medicijnen slikken Terwijl ik dus geen ontstekingen heb en daarnaast geven ze me telkens pillen mee die je niet eens mag slikken tijdens je zwangerschap.....