April 2009!

03-08-2008 19:22 2411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze prachtige april moppies

Nickname Leeftijd Kindje UD BVD Geboren! Noerie311e2 april26 maart Sofia Katherina Puck281e12 april26 maart Philipmjdh381e22 april30 maartTeunPamster251e11 april31 maartAnoukBeer384e1 april31 maartBeertjeEnka352e2 april1 aprilLarsT&G263e7 april3 aprilLoïs TamarAssevas291e18 april6 aprilEmma MaritMette Mare272e13 april8 aprilStef ThijmenElmanita282e10 april 9 aprilGwenvrolijkevrouw1282e8 april10 aprilKarlijnRuma384e16 april10 aprilAnneJohaira231e19 april14 aprilNajade Jazzley JohairaLouiseP333e15 april15 aprilJuliusAsjemenou371e18 april16 aprilIsa Anne-Noor Wendy291e9 april20 aprilYaelReminder371e20 april29 april BastiaanIndia74341e25 april1 meiFee Havana floddertje1283e3 mei3 meiPepijnSteenbokje77311e29 april4 meiSofie Roos

Naam Kindje Startgewicht en lengte Huidige gewicht en lengte leeftijd Sofia 3000 gram en 50 cm 9.4 kg en 73.5 cm10 mndPhilip 3100 gram en 50 cm 7035 gram en 67 cmBeertje4150 gram en 55 cm9 kg en 74 cm10 mndStef3390 gram7595 gram en 69 cmGwen 3400 gram en 50 cm 10.1 kg en 74 cm11 mndAnne 3900 gram en 49 cm 9680 gram en 71 cm9 mndIsa 3400 gram en 49 cm 8400 gram en 73 cm8 mndFee 4100 gram en 53 cm 9750 gram en 76 cm7.5 mndPepijn 4200 gram en 52 cm 10,8 kilo en 76 cm9 mnd
Dames gefeliciteerd met jullie hartjes, leuk hoor...ik moet nog 2 weken wachten.

En ook ik ben een soort van misselijk, maar ook niet echt..ik voel me gewoon de hele dag niet lekker, alsof je heel veel gedronken hebt die avond ervoor zegmaar...hahaha. Als ik eet, gaat het weer ff wat beter, maar heb dan alweer snel een knorrend gevoel en tegelijkertijd voel ik me dan ook niet lekker dus dan geen zin om iets te maken waardoor ik me nog ellendiger ga voelen etc. Ik hang iig alleen maar op de bank en als ik een afspraak heb, zit ik me echt groot te houden. Ik voel me een beetje een aansteller...ik zou nl nu vooral nuttige dingen moeten doen! Aaargh.

Ik kreeg gisteren al een brief dat ik ben aangemeld voor kraamzorg en ik ga straks even langs de VK om een infopakket op te halen, dat hadden ze nl gezegd.

Nou ja...ik weet niet hoe jullie het vinden, maar tot zover vind ik zwanger zijn niet echt geweldig. Pfff..

Liefs
Ik heb het hartje gehoord!!!! Helemaal geweldig natuurlijk. Was nog wel spannend, want met de inwendige echo eerst, zag de gyn niets. Maar ik wist nog van de tweede, dat de inwendige echo veel onduidelijker was dan de uitwendige. Blijkt aan de stand van mijn baarmoeder te liggen. Volgens de echo ben ik niet zoals ik dacht 8 weken zwanger, maar 7 weken en 4 dagen. We hebben het direct mijn schoonouders en schoonzus verteld...de rest vertellen we het zo langzaam aan ook wel. Over 3 weken mag ik alweer terug komen!!!!!
Hoera! Gefeliciteerd met jullie hartjes!!!!
Tammie,

Geweldig!

Fijn he.

Ik mag ook over 3 weken terug komen.
Wat een boel leuk nieuws ineens! Dames met hartjes, gefeliciteerd!!! JOEPIE.

Wij hebben het goede nieuws afgelopen weekend aan opa en oma verteld en die waren flabbergasted, waren nog ingesteld op een IVF traject dat zou starten komende maand, en nu ineens dit cadeautje.

Zou het liefst het nieuws nu aan iedereen vertellen maar heb met mannetje afgesproken dat pas na de echo te doen, eind volgende week. Nog even geduld dus. Gister gezellig etentje gehad met een stel vriendinnen en wat is het dan lastig om alleen maar water te drinken en wat drinkt de rest dan veel zeg, die Prosecco vloog erdoor, brrr, zo was ik zelf natuurlijk ook!

Iedereen sterkte met de kwaaltjes, hier beetje moe en wat weeig gevoel in m'n maag, lust niet meer dan 1 koffie op een dag en ben enorrrrrrrrm hooikoortserig, wordt gek van niezen en snotteren! Iemand tips?
Hoi meiden,

Wat leuk dat al zoveel meiden het hartje hebben gehoord en gezien!

Asjemenou: bij jou moet ik telkens aan die loekie relames van vroeger denken, weet je nog? Loekie aan het einde altijd 'asjemenou'. Wat leuk dat jullei het verteld hebben. Is in jullie situatie nog specialer. Hier een verstopte neus en ik gebruik otrivin voor baby's omdat je dat onbeperkt mag gebruiken.

Ik ben vandaag behoorlijk misselijk. heb ook al 2 keer moeten overgeven, echt vervelend. Ik heb nu 3 dagen gewerkt en dat ging redelijk. Gelukkig ben ik vandaag vrij.

groetjes allemaal

Vv.
Ik geloof in leven voor de dood
alle meiden met een hartje gefeliciteerd weer!

Hier belachelijk druk op het werk. Snot is gelukkig al minder dus dat is mooi! Kleine man slaapt sinds 2 dagen van 19.00 tot 6.00 in ene ruk door dus daar zijn we helemaal blij mee!

Verder niet veel te melden hier, zolnag ik eet ben ik niet misselijk maar man wat is het lastig om gezond te blijven eten. De hele week al geen groente gezien (meestal afbakpistoletje met kaas??) maar vanavond moet ik echt groente gaan eten want is natuurlijk echt niet gezond!

Nou ik maak ff de laatste dingetjes hier af en dan ga ik lekker naar huis!

doei doei
Mijn nieuwe afspraak is trouwens 17 september En mijn uitgerekende datum is nu 7/12 april....Ff de volgende echo afwachten..

Hier ook een hele drukke dag gehad. Echt alles doet me nu pijn. Ook een beetje een drukkend gevoel in mijn onderbuik. Alsof ik mijn banden een beetje teveel belast heb vandaag....Lekker rustig aan doen vanavond. Maar ja, morgen weer om 7 uur beginnen...gelukkig maar tot 13 en dan weekend!!
Nou ik weet niet hoe het bij jullie is (geweest) maar ik lig al 3 dgn op de bank. 's Ochtends sta ik langzaam op en probeer ik toch iets te doen aan verplichtingen maar als ik dan terug ben, moet ik gewoon eten en liggen. Meestal slaap ik dan een paar uur en daarna moet ik weer eten omdat ik me anders gewoon klote voel. Nog steeds het brakke gevoel. Er is echt geen moment dat ik denk..nou, nu voel ik me wel even ok. Ik vind het heel jammer, maar weet ook dat ik het maar moet doorstaan. Ik maak me alleen een beetje zorgen over a.s. maandag, dan begint mijn nieuwe baan en dat is een lange dag van 9 tot 6 waarbij ik continu moet performen...ik hoop zo dat het goed gaat. Dinsdag heb ik gelukkig wel vrij...

Sorry hoor voor deze klaagzang.

Liefs
Aiii, India, dat klinkt mij erg bekend in de oren. Datzelfde heb ik nl. ook gehad toen ik in verwachting was van de eerste. Net van baan gewisseld (gelukkig wel binnen het bedrijf).. 3 Weken later kon ik me ziekmelden.....

Ik heb me vandaag ook moeten ziekmelden: snotverkouden en dat ellendige gevoel van de zwangerschap is geen goeie combinatie. Gelukkig waren de jongens vandaag op de BSO en kdv. Waren om 6 uur thuis, samen gegeten (nouja, ik half liggend op de bank) en om 7 uur lagen ze er alledrie in. Nu even acter de pc kruipen, maar de deken en de bank liggen al op me te wachten.

Ik kan helemaal niets drinken, alles staat me tegen. Ik doe dus een hele dag over een glas ijsthee (het enige dat er nog in wil...).

Morgenochtend de echo, ik ben benieuwd!

Liefs van een doodmoeie en ziekerige Ruma
Ik voel me net zo dames.

Daarom ben ik ook even niet zoveel online. Ben zo extreem misselijk. Daar krijg ik een algeheel vermoeid gevoel van...

Maar het is voor een goed doel! Dat vergeet ik nooit hoor!

Sterkte ermee, neem de rust als je er tijd voor hebt.
Dames, ik sluit me bij jullie aan. Ik ben er ook even weinig want ben er gewoon te ziek en te moe voor. (eigenlijk voor alles, sleep me een beetje door de dagen heen).

Het is inderdaad voor een goed doel, maar het is wel afzien zeg.

Iedereen sterkte met de misselijkheid en de moeheid, en voor de kloppende hartjes: gefeliciteerd!
Bij mij wisselt het best wel; soms ben ik vele momenten op een dag erg misselijk, dan heb ik weer buikkrampen of gespannen borsten... Ik heb het gevoel dat ik dit bij de eerste twee helemaal niet zo erg had.

Op zich ben ik ook wel moe, maar ik moet door omdat ik allemaal dingen gepland heb in deze week. Het huis moet daarvoor helemaal opgeruimd worden en een vriendje van mijn oudste komt steeds langs. Daar moet ik ook even wat aan gaan doen, maar ik wil niet zeggen dat ik zwanger ben tegen die moeder... Ik vind drie kinderen in huis namelijk best zwaar als ze steeds met mekaar overhoop liggen...
Hoi,

Hebben jullie je eigenlijk al aangemeld voor kraamzorg en kinderopvang?
En ik lig weer op de bank! Vanochtend kwam de werkster dus ik moest wel even de slaap-en badkamer opruimen. Hoewel ik wel gegeten had, was ik daarna straalmisselijk. Heb een uur gedaan over een kopje bouillon met wat crackers maar door stil te liggen en met kruik, zakt het dan toch weer.

Ik hou me maar rustig want ik heb eind van de dag een verjaardag en rij mee met mijn schoonzus. Ik hoop dat het allemaal goed gaat, want niemand weet nog iets. Ze denken nu allemaal dat we allebei grieperig waren deze week.

Tiara, ik heb me idd aangemeld voor kraamzorg want dat kon ik tegelijkertijd bij de VK regelen. Ik heb geen idee hoe anders dus ik heb het gewoon aangekruist. Heb al een bevestiging en ik moest mijn verzekering op de hoogte stellen. Keurig gedaan dus ben ook al verzekerd van een kraampakket. Nou ja, het voelt voor mij heel erg ver van mijn bed show dus ik heb het geregeld maar voor de rest denk ik er maar niet meer aan.

De KO kan ik me echt niet toe zetten. Daar voel ik me te beroerd voor en ook dat klinkt als dat ons kind er al is (terwijl ik nog in spanning zit of het allemaal wel goed zal gaan?!) Maar ik heb wel begrepen dat het wordt aangeraden. Ik heb op zijn vroegst volgend jaar sept iets nodig dus ik hoop maar dat over een paar wkn we ook nog op tijd zijn. Ik heb nl ook geen idee wat de opa's en oma's willen aangezien ze nog niets weten.

Ik heb gewoon nog steeds niet het besef dat IK zwanger ben en dat WIJ dus een kind krijgen. Wij kunnen allebei ook nog niet helemaal enthousiast zijn. Hopelijk komt dat na de echo....
Meiden van harte met de hartjes!!!

@TammieenGwennie: Jouw ervaring met die echo geeft me hoop voor maandag!

Op dit moment ben ik best erg hoopvol alleen zo nu en dan emotioneel (huilbuien). Ik heb de laatste twee weken weinig anders gedaan dan werken zodat de weken zo snel mogelijk gingen. Nu het weekend nog doorkomen! En dan eindelijk zekerheid!
Hey dames,

Van harte met de hartjes en voor de zieke onder ons van harte beterschap meiden!

Ik dacht gister om 6 uur naar huis te kunnen dus loop naar onze andere zaak om mijn spullen te halen heb ik me daar toch een suprise party aan me broek hangen en ik ben al zo emo dus ik kon alleen maar janken van ontroering de hele avond (vandaag was mijn laatste dag) al onze vaste gasten waren er (ik werk in de horeca) echt super maar stiekem wilde ik alleen maar naar huis is was zo kapot en emo hahahahaha

ben heerlijk in de watten gelegd met super kadoos en het was zo moeilijk om mijn mond te houden terwijl het zon mooie gelegheid was om mijn nieuws te vertellen maar ach we wachten gewoon nog ffies. was wel helemaal super vooral de speech van mijn baas die niet zo complimenteus is, vertelde me dat hij me echt gaan missen! SUPER

Ik heb overigens zon onwijze last van mijn borsten jeetje!! zodra die bh uitgaat verrek ik van de pijn slaap nu snacht met een sportbh aan zonder beugeld en het lucht enorm op! alleen nu nog een oplossing met douchen iemand tips om minder last ervan te hebben. (ze zijn wel mooi nu hahahaha)

Mijn broek gaat sinds gister ook niet meer dich met elastiekjes rond de knoop lukt het nog net hmmm ben vandaag 8 weken en normaal is dit toch pas bij 3 a4 maanden????? Zou ik een tweeling krijgen????

Nou ook ik heb mijn hart weer ff gelucht!!!

Fijn weekend iedereen

Kus
hallo allemaal!

India bij mij werd het pas echt toen ik bevallen was dus je hebt nog tijd zat! Zelfs toen m'n hele buik meewiebelede door de baby was het nog echt vaag! En KO zou ik snel gaan regelen wij hebben de 1e opgegevn toen ik 12 weken zwanger was en we werden afgelopen week pas gebeld door het kdv dat we als 1e keuze hadden (zoon is inmiddels al 5 maanden oud maar goed). Vriendelijk bedankt maar we hebben al 2 maanden een andere creche inmiddels!

Pam: leuk joh zo'n feestje, ze zullen wel gedacht hebben dat je het helemaal geweldig vond door alle tranen haha. En mijn kraamzorg zei dat ik ook maar moest douchen met een bh aan (aangezien ik geen bv heb gegeven was ze als de dood voor stuwing nooit gehad trouwens maar goed) maar dat leek me wel erg overdreven haha

Jore: nog even volhouden! Het is bijna volgende week.

alle zieke dames: beterschap en hopelijk is het snel over.

Tiara: ik heb de kleine vorige week opgegeven. Gelukkig heb je voorrang als je al een kleintje op het kdv hebt dus ik hoop dat er een plekje vrij is volgend jaar.

TG: ik ga het veranderen hoor (je datum laat ik maar ff staan tot je een wat minder breed gebied hebt :P)

dames alvast fijn weekend!
Hoi Allemaal,

ook hier ziek, zwak en misselijk, maar ik heb gisteren het hartje gehoord!! Erg fijn om te horen.

Gisteren is ook nog mijn lievelingsnicht 10 weken te vroeg bevallen van haar tweeling. Jongetje weegt 850 (!!!) gram en meisje 1240 gram. Jongetje kreeg niet voldoende bloed meer via navelstreng, dus werd besloten in te grijpen.

Verder iedereen sterkte!
Waar zijn jullie toch allemaal? Lekker van het mooie weer aan het genieten? Wij gaan vanmiddag ook lekker bbqen bij schoonouders. Gisterenmiddag en avond echt ziek geweest van misselijkheid enzo. Nu gelukkig weer iets beter....
Hoi allemaal,

Lekker moe en misselijk aan het zijn in Nederland? Het schijnt mooi weer te zijn hoorde ik. Geniet ervan. Hier in New York is het prachtig weer en de vliegreis is goed gegaan. Wel moe, maar dat is logisch met zes uur tijdsverschil.

Veel groetjes uit Amerika!

Puck
Inderdaad lekker aan het genieten van het mooie weer. Gelijk de BBQ weer aan!

Voor morgen ben ik aardig positief, maar vind het wel erg spannend. Als de echo goed is gaan we het gelijk aan onze ouders vertellen.

@ puck 79 ontzettend veel plezier in dat grote Amerika, flinke reis gaan jullie maken zeg! Geniet ervan!!!
jore, ik ga heeel hard voor je duimen dat alles gewoon lekker goed is morgen!
@Jore...heel veel succes!! Mocht de gyn weer alleen inwendig doen, vraag dan wel om een uitwendige!!!!
@Jore Heel veel plezier vandaag, ben stiekum een beetje jaloers op je hoor ik moet nog 2 hele weken wachten...

Weet iemand hoeveel personen je mee mag nemen naar de Echo wilde graag beide oma's en papa in spe erbij hebben...Dit kan toch wel???

Dames fijne dag vandaag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven