Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wat is het rustig hier!
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:12:

Wat is het rustig hier!Ik vrees dat iedereen is gesmolten
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 17:13:

[...]

Ik vrees dat iedereen is gesmolten

Zo voelt wel.

Wat eten jullie eigenlijk met dit weer?

Moet zo gaan koken, maar heb nog helemaal geen zin of inspiratie.
Sla met een tartaartje. Lekker simpel
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:12:

Wat is het rustig hier!Sommigen moeten nog werken
Slik die kikker!
quote:AllieBrosh schreef op 05 juni 2015 @ 17:19:

[...]

Sommigen moeten nog werken Ik niet, we hadden geen gas . Nou mag ik morgen op komen draven, om kwart voor zeven
quote:_blabla_ schreef op 05 juni 2015 @ 17:15:

[...]

Zo voelt wel.

Wat eten jullie eigenlijk met dit weer?

Moet zo gaan koken, maar heb nog helemaal geen zin of inspiratie.Gebakken krieltjes, spinazie, komkommersalade en een snelklaar-vleesje.
Gesmolten? Toen ik vanochtend buiten was, brak even de zon door, maar het is alweer compleet dichtgetrokken.

Ik ga straks wat gewoon warm eten proberen. Zomerstamppotje met wortel, rucola en zongedroogde tomaatjes. En een bakje carbonade (gesudderd net als draadjesvlees) met jus uit de vriezer gehaald. Evt. nog wat extra rode kool erbij. Als ik wel gewoon eet, eet ik ook op zulke dagen net zo graag stamppot, snert, zuurkool etc. Bleef bij stevig eten altijd lekker fit.
Da's minder LadyV dat je nu morgen moet. Was je anders morgen vrij geweest?
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:37:

Da's minder LadyV dat je nu morgen moet. Was je anders morgen vrij geweest?Ja, ik ben zo'n luie zitzak die het altijd zo uitkient dat ze in het weekend lekker vrij is . Nou ja, er zijn erger dingen. Hopelijk zit er nog een zaterdagtoeslag in, dat weet ik eigenlijk niet eens .
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:37:

Gesmolten? Toen ik vanochtend buiten was, brak even de zon door, maar het is alweer compleet dichtgetrokken.

Ik ga straks wat gewoon warm eten proberen. Zomerstamppotje met wortel, rucola en zongedroogde tomaatjes. En een bakje carbonade (gesudderd net als draadjesvlees) met jus uit de vriezer gehaald. Evt. nog wat extra rode kool erbij. Als ik wel gewoon eet, eet ik ook op zulke dagen net zo graag stamppot, snert, zuurkool etc. Bleef bij stevig eten altijd lekker fit.Klinkt lekker, en een beetje stevig eten lijkt me in jouw geval ook handiger dan een bak sla met komkommer.
Balen LV.

Ik moest ook werken, en vriendlief en ik gaan niet koken. Meer trek in een afhaalfrietje.
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 17:41:

[...]

Klinkt lekker, en een beetje stevig eten lijkt me in jouw geval ook handiger dan een bak sla met komkommer.Zeker weten en gek genoeg kijk ik er ook wel een beetje naar uit. Als ik morgen naar het centrum ga voor wat lekker zomerfruit, wil ik ook nog naar de grote gele M. Iemand de kibbeling daar geproefd?
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 17:21:

[...]

Ik niet, we hadden geen gas . Nou mag ik morgen op komen draven, om kwart voor zeven Wat is dat nou weer voor een onmenselijk tijdstip! Schandalig!
Slik die kikker!
Ik zag vandaag trouwens een kat al borstcrawlend de straat oversteken, en moest aan je poes denken...
Slik die kikker!
BGB er is een soort van topless topic!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:AllieBrosh schreef op 05 juni 2015 @ 21:08:

[...]

Wat is dat nou weer voor een onmenselijk tijdstip! Schandalig!Ach nou ja, dan zijn we er des te eerder weer van af en het scheelt ook dat ik morgenochtend geen kinderen naar school/revalidatiecentrum hoef te schoppen, dus ik sta gewoon om kwart over zes op, spring in mijn broek, rook een peuk en blaas de aftocht.
quote:AllieBrosh schreef op 05 juni 2015 @ 21:10:

Ik zag vandaag trouwens een kat al borstcrawlend de straat oversteken, en moest aan je poes denken...Jeetje, dan was het bij jullie dus wel echt noodweer!
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2015 @ 22:27:

BGB er is een soort van topless topic!!WAAR???
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 22:40:

[...]

Jeetje, dan was het bij jullie dus wel echt noodweer!
Slik die kikker!
B. weer terug op psyche?
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 23:14:

B. weer terug op psyche?Op lijf en lijn bedoel je?
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 22:40:

[...]

WAAR???‘Kom niet te bloot naar school’
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:gismo72 schreef op 05 juni 2015 @ 23:18:

[...]

Op lijf en lijn bedoel je?ja, dat topic bedoelde ik idd
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 23:14:

B. weer terug op psyche?Niet lang meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven