VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Weer te traag gepost. Fijn dat het niks is Morrie! En dat je gerustgesteld bent. Ik word ook altijd onzeker van andere ervaringen en meningen en merk met dat verhaal van Japie dat anderen dat ook hebben. Gisteren stond de buurvrouw nog aan de deur om te vragen wat de symptomen bij Japie waren omdat haar zoon nu ook niet lekker was. Gelukkig was het iets totaal anders maar blijkbaar blijft dat verhaal ook bij haar in het achterhoofd aanwezig.
Mag Knorrie bezoeken 1 weekje later op donderdag Ely en Morrie? Linoleum heeft namelijk (op zijn papa-dag...) een afspraak in Leiden om 12.30 en dan moet ik wel om 12.15 thuis zijn om de kids van school te vissen. Of we moeten vroeg afspreken, dat kan natuurlijk wel, ik moet dan gewoon om 11.30 weg.
En Schorrie kan heel lang kijken naar die kaart...

Deed Apie trouwens precies hetzelfde om vervolgens bij elk popje te zeggen: Kijk mam, deze heeft een geel jurkje aan, die vind ik mooi! Nee, deze heeft een rood broekje aan, dat is Japie en deze..... eindeloos. Je kunt je er wel iets bij voorstellen?
En neen Morrie, we komen niet de hele ochtend hoor , als jullie het goed vinden ergens rond 10.00 ofzo, dan kan ik zeker bijtijds weer weg.
Nu ga ik die kappen halen anders kom ik in de knel met het halen van de kinderen!
Eigenlijk logisch toch, dat we voorzichtig met onze kinderen zijn. Harrie zei vanochtend tegen mij toen ik twijfelde of ik de huisarts zou bellen: Als er een lampje gaat branden in je auto , bel je toch ook de garage? Waarom zou je dan voor Knorrie niet de huisarts bellen als er iets afwijkends is ......
O, er komt van alles tussen qua postings .

Weekje later mag ook hoor. Het maakt mij niet uit. Maar waarschijnlijk moet Elyane ook kinderen van school halen tussen de middag? Ik moet Schorrie in ieder geval ophalen, en dat is om 12.00 uur....

We laten Schorrie nu toch niet overblijven, terwijl we zo stoer vooraf zeiden dat hij gewoon moest overblijven ondanks mijn verlof. Merk dat het toch wel fijn is voor hem, even een korte break tussen de middag. Dus tot ik weer moet werken hoeft hij alleen maar incidenteel over te blijven. Er blijven sowieso maar weinig kindjes in zijn klas over tussen de middag. Een stuk of 3, ik had gedacht dat het er veel meer zouden zijn.
Kiloknakker is heel erg jarig en o zo blij met de racebaan. Om 7.00 AM zaten we al beneden en was het cadeau uitpak festijn. Toen ik BNJMN uit bed haalde om 8.00 realiseerde ik me ineens dat hij geen cadeau had voor Kiloknaller, dus nog snel een palymobiel autootje ingepakt .

Nu is hij op de creche met de o zo heerlijke (not) Alfred J. Kwak exemplaren. Wat zal Oetker toch een omzet draaien op die dingen .

Solliciteren was echt flut. Ik was natuurlijk geweldig (), maar de functie en de mensen waren niets. Niet erg, beter zo dan dat je zelf graag wil en zij jou niets vinden.

En vragen stellen, hier inderdaad ook totdat je echt geen antwoord meer weet. En dochter die zich ook erg bemoeit met wat Kiloknaller aan het doen is. Of ideeen in zijn hoofd stopt. "Kiloknaller, wat vind je ervan om op je verjaardag spekjes te gaan happen?" Waarop Kiloknaller dat natuurlijk een prima idee vind, maar ik niet . Volgend jaar pas een echt partijtje, maar ja, leg dat maar eens uit.....
O, als we vroeg mogen, dan graag aankomende week. Heb zo'n zin om Knorrie te zien namelijk.

En overblijven, hier blijven heel veel kindjes over, althans in klas dochter. Hopelijk ook in Kiloknallers eigen klas, want hij zit in een ander lokaal dan dochter tussen de middag.
En nu ga ik lekker in de zon zitten. Even geen programma de komende 1.5 uur en daarna weer wel; BNJMN naar de buurvrouw, dochter van NSO halen, door naar creche-feest en daarna nog verjaardags-eten... beetje veel, o ja, ook weer BNJMN opvissen bij de buurvrouw
Dat laatste lijkt me handig, Lien!

Ja, Pebbeltjes vragen ook bij alles waar het van gemaakt wordt. "waar wordt glas van gemaakt?" was recent en ten we net op de fiets zaten hadden we het over huizen bouwen. We kwamen langs bouwput waar fundering van piepschuim al was opgebouwd. Groot Pebbeltje vond het maar raar, want op piepschuim kon toch geen huis staan? Dus ik vertellen van betonijzers en volstorten met beton enzo en dat dat ook bij onze uitbouw was gedaan maar dat wist GP niet meer.

Grappig is dat ik dan hele verhaal aan GP heb verteld, en dat KP dan vraagt of ik het ook nog een keer aan hem wil vertellen. Klein Pebbeltje is een slimmerd, maar die profiteert natuurlijk van zijn grote broer.

En de Olympische Spelen, waar GP erg in geïnteresseerd is. Hij voreg hoe vaak ze zijn. Om de 4 jaar zei ik, (dat weet ik niet eesn zeker' En toen was hij een beetje boos dat we het er 4 jaar geleden niet met hem over gehad hadden. Toen ik uitlegde dat hij toen 2 was en met hele andere dingen bezig toen vond hioj het gelukkig wel weer grappig.
En nu genoeg over de Pebbeltjes.

Zit met ze in pakhuis want Pebblo had borrel- en eetafspraak met oud-collega´s om 17 uur.

En ik heb ouderwets geHHP-t in mijn keuken maar heb wel een missie: zorgen dat ik een huishoudelijke hulp krijg!

En verder weet ik het niet meer.
Nathje, ik vind de foto's mooi. Ben benieuwd hoe ze bewerkt worden. Ik vind wel dat je er in het echt jonger uitziet, trouwens!

Heb even een kaartje gemaakt oim centrale lokatie te kiezen voor de 20e. Ben bang dat het toch Leiden moet worden...

Nog 10 minuten. Pebbeltjes spelen buiten en er is hier niets. Industrieterrein. Maar er ligt wel een hoop zand en dat is genoeg.

Ga borden maar vast binnen halen.
Ik vind Leiden een goed idee hoor!

Ben afgedraaid, en waarvan? Geen idee. Harrie zit met Schorrie in bad en Knorrie slaapt. Even rust voor mij!
Ik vind Leiden ook een goed idee! Ik ben niet helemaal bij wat de oorspronkelijke plannen waren en wat ze nu zijn maar ik vind alles prima!

Over de foto's: zie ik er in het echt jonger uit of zie ik er oud uit op de foto's?

Nee, serieus ik ben al lang blij met een beetje leuke foto's. Ik vond het eerste half uur echt vreselijk en daarna ging het steeds beter. De fotograaf was echt aardig dat scheelt een stuk. Ik ben ook benieuwd hoe ze op de website zullen staan.

Morrie, goede vergelijking van Harrie!

Oja, vandaag veel in de auto gezeten en dus een hoop nagedacht en toen bedacht ik me dat iemand hier (Morrie?) vroeg hoe het stond met het werk in het zuiden van Aap. Het is nog steeds gaande. We hebben samen gekeken wat voor ons de grenzen zijn en daar goed uit gekomen. Dit betekent dat we in eerste instantie niet gaan verhuizen trouwens. Wordt vervolgd.

KK gefelicteerd met je vierde verjaardag!
Spannend Nathje, ik ben heel benieuwd. Niet (gelijk) verhuizen klinkt verstandig in ieder geval.

Harrie is gaan sporten omdat hij moe is. Ik snap dat niet hoor, van mannen (of in ieder geval de mijne). Elke dag zegt hij tegen mij dat hij mij zo'n bikkel vindt hoe ik het allemaal red. Maar volgens mij is het gewoon andersom, is hij een watje. Hij hoeft er 's nachts niet uit, hoeft niet wakker te worden en doet dat dus ook niet, is overdag gewoon aan het werk en begint ook nog later omdat hij Schorrie eerst naar school brengt. En toch is hij nu moe, zo moe dat hij ongeduldig met Schorrie was en na het eten op de bank ging slapen in plaats van fietsen met Schorrie wat hij beloofd had.

Ik moet nog steeds die foto's van Nathje bekijken, ga ik nu even doen.
Vermoeide mannen zijn behoorlijk vermoeiend, pffff maar petje af voor jou Morrie. Je doet het allemaal maar en volgens mij gaat het hartstikke goed. Was bezoek nog vervelend?

wij hebben een beetje gek weekje achter de rug. Als ik thuis was, was Aap weg en andersom. Maar goed dat we volgende week even weg gaan met zijn vieren. En daarna naar Parijs: joehoe!
Ik zit popstars te kijken en heb een nieuwe enge droom erbij: dat ik denk dat mijn kind geweldig kan zingen terwijl hij/zij klinkt als een verzopen kat Wat een verschrikking....
Nath, mooie foto's!!

Waar ga je volgende week heen?

Trouwens bedankt voor de complimenten over Zeef(je)

Ik vind het ook een mooi grietje,maar dat is niet zo gek, want ik ben haar mama

Ze heeft trouwens wel een groeispurt gemaakt, waar ze eerst nog tijdenlang in maatje 68 bleef steken, heeft ze nu ineens shirtjes maat 80 nodig!! En broeken soms zelfs maat 86!!!! ongelooflijk he....

Ik kreeg vandaag de 'trouwjurk' van Zootje binnen. Ik kreeg helemaal tranen in mijn ogen toen ze hem aanhad. Wat een plaatje zeg....

Morgen gaat Zorro zijn pak uitzoeken en komen de andere kleertjes ook binnen denk ik, leuk leuk leuk.

Nu nog even haast maken met de kaartjes en dan is het grootste werk verricht!

Morrie, donderdag dan 10.00 uur doen?

Ik heb zo'n zin om Knorrie en BJMN te zien!!!

Had jij trouwens naar iedereen geboortekaartjes gestuurd?

Ik heb hem namelijk nooit ontvangen, mocht je hem wel gestuurd hebben.....

Ben benieuwd hoe het met Dropje gaat!
Ely, dat meen je niet. Ik heb naar iedereen een kaartje gestuurd, en je staat ook echt in mijn lijstje (ik heb het voor de zekerheid even gechecked). Wel vreemd, ik kreeg die van Lien niet, jij krijgt de mijne niet. Wat is dat toch met die kaartjes.

Nathje, ik vind het mooie foto's. Is ook leuk toch, om een keer echte mooie foto's van jezelf te hebben.

10 uur donderdagochtend lijkt me prima, bedenk me net wel dat de werkster er dan is. Ik zal haar vragen om dan beneden in de woonkamer te starten zodat ze boven of in de badkamer is als jullie er zijn. En dan hoop ik dat ze dat snapt want afgelopen donderdag vroeg ik dat ook, maar ging ze toch de woonkamer doen toen het cb er was....

Nathje, zoals jullie weekje was, zo is ons leven. Wij wisselen elkaar eigenlijk continue af gedurende de week, daarom zijn we nog bij elkaar .

Ik zat ook Popstars te kijken, ik heb dan echt veel last van plaatsvervangende schaamte. En inderdaad die ouders die hun kinderen mee laten doen terwijl die kinderen vals zingen. Zielig!!

Leuk hoor Ely, jouw trouwvoorbereidingen, en wat wordt het al echt zeg. Ik bedenk me net dat het ook al over een week of 8 zover is, het gaat echt snel!!
Ja, het gaat een beetje te snel, want ik ben nog niet klaar met de voorbereidingen

Zo leuk, heb net een heel saai spijkerjasje gepimpt voor Zeefje. Allemaal leuke bloemenapplicatie's er opgestreken en van die studs er ingeprikt.

So oilily is ie nu
En dat spijkerjackkie pimpen, doe ik dus in de tijd die ik bezig moet zijn met kaarten maken!!!
Ach Ely, die tranen Ik ben benieuwd hoe je dat op de dag zelf gaat doen, zal doorlopend geheel van die gebeurtenissen zijn. zakdoekje ergens in je jurk verstoppen

Hoe is het nu met je blaas?

Nou ja zeg. Hebben Aap en ik zo'n week achter de rug, na het weekend waarin Aap 3 nachten weg was, krijg ik net een smsje dat hij bij mijn broer blijft slapen. Gaat lekker zo.

We gaan naar HvS. Echt zin in!
Ik heb vanmiddag bedacht dat ik van die stoffen minifeestslingertjes ga naaien voor Apie als afscheidskadootje. Duurt nog een maand of 4 dus dan heb ik nog even.

Moet je nog veel voorbereiden dan Ely?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven