Hoe vaak deel 2
zaterdag 6 juni 2015 om 10:37
handdoek: na elke keer douchen een schone, behalve als ik op vakantie ga, anders moet ik er zoveel meenemen
Bed, 1x per 2 weken
Tanden 2x per dag, tenzij ik heel moe ben dan duik ik zo mijn bed in
Nagels handen 1x in de 2 weken, tenen om de maand ofzo
Heel soms staat er iemand aan de deur die ik niet wil zien, heb me een keer verscholen in de kelderkast
Bed, 1x per 2 weken
Tanden 2x per dag, tenzij ik heel moe ben dan duik ik zo mijn bed in
Nagels handen 1x in de 2 weken, tenen om de maand ofzo
Heel soms staat er iemand aan de deur die ik niet wil zien, heb me een keer verscholen in de kelderkast
zaterdag 6 juni 2015 om 10:39
Hoe vaak: gebruik je een handdoek na het douchen? 1x
Hoe vaak verschoon je je bed? minimaal 1x per week, in de zomer vaker
Hoe vaak poets je je tanden? 3x per dag
hoe vaak knip je je nagels? als het nodig is
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? bij elke collectant die rond etenstijd voor mijn deur staat
Hoe vaak verschoon je je bed? minimaal 1x per week, in de zomer vaker
Hoe vaak poets je je tanden? 3x per dag
hoe vaak knip je je nagels? als het nodig is
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? bij elke collectant die rond etenstijd voor mijn deur staat
zaterdag 6 juni 2015 om 10:41
Handdoek : na iedere keer douchen/badderen een schone. Op vakantie inderdaad vaker dezelfde handdoek. Ik neem dan altijd vloeibaar wasmiddel mee om ze even in een sopje te zetten.
Bed : 1x per 2 weken
Tanden : 2x per dag
Nagels : wanneer ik ze te lang vind.
Ongewenst bezoek : we hebben een camera bij de voordeur, dus als er aangebeld wordt kan ik zien wie. Meestal bij collectes en colporteurs blijft de deur dicht
Bed : 1x per 2 weken
Tanden : 2x per dag
Nagels : wanneer ik ze te lang vind.
Ongewenst bezoek : we hebben een camera bij de voordeur, dus als er aangebeld wordt kan ik zien wie. Meestal bij collectes en colporteurs blijft de deur dicht
zaterdag 6 juni 2015 om 10:54
Handdoek: elke douchebeurt een schone en als ik ook mijn haren was 2.
Bed: ik streef naar 1x per 2 weken, maar soms duurt het langer. (Bed verschonen is voor mij als rugppatient een enorme klus waar ik lang last van hou, dus ik moet het doen als ik verder geen afspraken heb en als ik niet teveel pijn heb).
Tandenpoetsen: vaak 2x, soms 1x.
Nagels knippen: van mijn handen; geen idee. Meestal als ik er last van krijg doordat er haakjes aan komen ed. Van mijn tenen: eens per twee weken verzorg ik uitgebreid mijn voeten en nagels knippen denk ik eens per maand.
Doen alsof ik niet thuis ben: vrijwel nooit. Alleen met Sint Maarten duiken wij altijd onder, want daar wordt de hond te onrustig van.
Bed: ik streef naar 1x per 2 weken, maar soms duurt het langer. (Bed verschonen is voor mij als rugppatient een enorme klus waar ik lang last van hou, dus ik moet het doen als ik verder geen afspraken heb en als ik niet teveel pijn heb).
Tandenpoetsen: vaak 2x, soms 1x.
Nagels knippen: van mijn handen; geen idee. Meestal als ik er last van krijg doordat er haakjes aan komen ed. Van mijn tenen: eens per twee weken verzorg ik uitgebreid mijn voeten en nagels knippen denk ik eens per maand.
Doen alsof ik niet thuis ben: vrijwel nooit. Alleen met Sint Maarten duiken wij altijd onder, want daar wordt de hond te onrustig van.
zaterdag 6 juni 2015 om 12:17
Hoe vaak: gebruik je handdoeken na het douchen? Een keer, ik gebruik er 1 voor mijn haar en 1 voor mijn lichaam.
Hoe vaak verschoon je je bed? Een keer per week
Hoe vaak poets je je tanden? Twee keer per dag, voor en na het slapen
hoe vaak knip je je nagels? Wanneer het nodig is, soms omdat 't moet voor mijn opleiding/werk, soms omdat ze irritant lang zijn en soms omdat er eentje gescheurd is o.i.d.
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? Nooit
Hoe vaak verschoon je je bed? Een keer per week
Hoe vaak poets je je tanden? Twee keer per dag, voor en na het slapen
hoe vaak knip je je nagels? Wanneer het nodig is, soms omdat 't moet voor mijn opleiding/werk, soms omdat ze irritant lang zijn en soms omdat er eentje gescheurd is o.i.d.
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? Nooit
zaterdag 6 juni 2015 om 12:21
Hoe vaak: gebruik je een handdoek na het douchen? 1 keer en ik ga nergens op vakantie waar ik eigen handdoeken moet meenemen
Hoe vaak verschoon je je bed? 1 keer in de paar weken
Hoe vaak poets je je tanden? 1 (soms 2) keer per dag
hoe vaak knip je je nagels? wanneer er hapertjes aan komen
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? nooit, want als er onuitgenodigd bezoek komt staan ze voor de poort bij de oprit ipv voor mijn deur/raam, dus ik hoef me niet achter de bank te verstoppen als ik niet open wil doen
Hoe vaak verschoon je je bed? 1 keer in de paar weken
Hoe vaak poets je je tanden? 1 (soms 2) keer per dag
hoe vaak knip je je nagels? wanneer er hapertjes aan komen
Hoe vaak doe je net of je niet thuis bent als er iemand voor de deur staat die je niet wilt zien? nooit, want als er onuitgenodigd bezoek komt staan ze voor de poort bij de oprit ipv voor mijn deur/raam, dus ik hoef me niet achter de bank te verstoppen als ik niet open wil doen
Shoot first, ask questions later!