Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 7 juni 2015 om 09:13
zondag 7 juni 2015 om 09:27
Ik heb het idee dat ik gevoelig ben voor hoofdpijn bij wisselingen tussen hogedruk- en lagedrukgebieden.
Heel maf. Zoals van de week, toen er zo'n verschuiving van koel naar dat hele hete weer plaatsvond.
Toen heb ik 3 dagen met hoofdpijn gelopen.
Heel maf. Zoals van de week, toen er zo'n verschuiving van koel naar dat hele hete weer plaatsvond.
Toen heb ik 3 dagen met hoofdpijn gelopen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 7 juni 2015 om 09:34
quote:Feeksje1977 schreef op 07 juni 2015 @ 09:27:
[...]
Ja altijd al gehad, vroeger minder heftig dan nu.
Vrijdag heb ik fijn op eind van de dag boven de pot gehangen, is gewoon niet handig met kleine kinderen.Nee inderdaad, daar schiet je weinig mee op. Heb je dat alleen hier of ook als je ergens in het buitenland zit?
[...]
Ja altijd al gehad, vroeger minder heftig dan nu.
Vrijdag heb ik fijn op eind van de dag boven de pot gehangen, is gewoon niet handig met kleine kinderen.Nee inderdaad, daar schiet je weinig mee op. Heb je dat alleen hier of ook als je ergens in het buitenland zit?
zondag 7 juni 2015 om 09:34
zondag 7 juni 2015 om 09:38
quote:Star schreef op 07 juni 2015 @ 09:34:
[...]
Nee inderdaad, daar schiet je weinig mee op. Heb je dat alleen hier of ook als je ergens in het buitenland zit?
Overal al is het in andere landen soms net wat minder last heb ik het idee, ligt ook aan de luchtvochtigheid.
Ik hoef dus ook niet op strand vakantie.
HA zegt dat heel veel mensen lasten hebben van hitte beroertes, komt best vaak voor en is het hier niet heel vaak 25graden plus.
[...]
Nee inderdaad, daar schiet je weinig mee op. Heb je dat alleen hier of ook als je ergens in het buitenland zit?
Overal al is het in andere landen soms net wat minder last heb ik het idee, ligt ook aan de luchtvochtigheid.
HA zegt dat heel veel mensen lasten hebben van hitte beroertes, komt best vaak voor en is het hier niet heel vaak 25graden plus.
zondag 7 juni 2015 om 09:51
quote:Feeksje1977 schreef op 07 juni 2015 @ 09:38:
[...]
HA zegt dat heel veel mensen lasten hebben van hitte beroertes, komt best vaak voor en is het hier niet heel vaak 25graden plus.Gelukkig maar dan
[...]
HA zegt dat heel veel mensen lasten hebben van hitte beroertes, komt best vaak voor en is het hier niet heel vaak 25graden plus.Gelukkig maar dan
zondag 7 juni 2015 om 09:54
quote:Miss.Innuendo schreef op 07 juni 2015 @ 09:27:
Ik heb het idee dat ik gevoelig ben voor hoofdpijn bij wisselingen tussen hogedruk- en lagedrukgebieden.
Toen heb ik 3 dagen met hoofdpijn gelopen.O.V.E.R.G.A.N.G
Toen heb ik 3 dagen met hoofdpijn gelopen.O.V.E.R.G.A.N.G