Bar Too Much 210
vrijdag 5 juni 2015 om 09:52
quote:yette schreef op 05 juni 2015 @ 09:32:
Dat zou mooi zijn, rustig aan ... er moet hier helaas ontzettend veel gebeuren. Morgen een kinderfeestje Tja, ook daarvoor geldt dat je het zo druk maakt als je zelf wilt.
Dat zou mooi zijn, rustig aan ... er moet hier helaas ontzettend veel gebeuren. Morgen een kinderfeestje Tja, ook daarvoor geldt dat je het zo druk maakt als je zelf wilt.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 5 juni 2015 om 22:51
Ik doe nog een glaasje, hoor. Moet morgen wéér vroeg op want om 8 uur bij de kapper. Sja, alles moet in het weekend gepropt want doordeweeks geen tijd en al helemaal geen puf meer
Ben mezelf te buiten gegaan aan een waaaaaanzinnige aankoop!! Maar ik wilde ze zo graag hebben. Vind ook dat ik ze nodig heb
Het zijn sneakers van Nike en wel van de city collection, model New York. Ik ben helemaal in de gloria. Woensdag worden ze bezorgd
Loop nooit op sneakers haha
Ben mezelf te buiten gegaan aan een waaaaaanzinnige aankoop!! Maar ik wilde ze zo graag hebben. Vind ook dat ik ze nodig heb
Het zijn sneakers van Nike en wel van de city collection, model New York. Ik ben helemaal in de gloria. Woensdag worden ze bezorgd
Loop nooit op sneakers haha
vrijdag 5 juni 2015 om 23:27
zaterdag 6 juni 2015 om 23:35