Good Luck!
zondag 31 augustus 2008 om 08:41
Hebben jullie ook allemaal zo geweldig geslapen?
Tobias is 2 keer zn bed uit geweest om vervolgens elke keer een uur hysterisch te huilen...
En vervolgens stond hij vrolijk om 7 uur naast mn bed, want hij wilde eten
En mn voeten zijn ineens 2 keer zo dik, voelt echt heel vervelend en ik heb ontzettende last van mn bekken. Pff.. tijd dat ik beval, denk ik zo.
Zo genoeg geklaagd, even lezen.
Tobias is 2 keer zn bed uit geweest om vervolgens elke keer een uur hysterisch te huilen...
En vervolgens stond hij vrolijk om 7 uur naast mn bed, want hij wilde eten
En mn voeten zijn ineens 2 keer zo dik, voelt echt heel vervelend en ik heb ontzettende last van mn bekken. Pff.. tijd dat ik beval, denk ik zo.
Zo genoeg geklaagd, even lezen.
zondag 31 augustus 2008 om 08:48
zondag 31 augustus 2008 om 09:26
Oh fijne nacht dus Naat
Berend is ook aan het spoken de laatste 5 nachten, vreselijk. Moeten we weer even doorbreken, want hij wil alleen maar bij je zitten en verder is er niets. Ja daaahaaag, ik wil gewoon SLAPEN.
Vertelde gisteren aan mijn achterbuuv dat we naar Drek gaan, kijk ze me geschrokken aan, zegt ze: 'écht? zou ik nooooit durven! komt ie bij je langs en dan zegt ie: He's sitting on your lap...en dan gaat het over je kinderen die niet geboren zijn...'
Brrrr, ik kreeg meteen weer kippenvel.
Nou, ik heb nog bijna 2 maanden, zag ik op de banner Kan er nog even aan wennen.
Berend is ook aan het spoken de laatste 5 nachten, vreselijk. Moeten we weer even doorbreken, want hij wil alleen maar bij je zitten en verder is er niets. Ja daaahaaag, ik wil gewoon SLAPEN.
Vertelde gisteren aan mijn achterbuuv dat we naar Drek gaan, kijk ze me geschrokken aan, zegt ze: 'écht? zou ik nooooit durven! komt ie bij je langs en dan zegt ie: He's sitting on your lap...en dan gaat het over je kinderen die niet geboren zijn...'
Brrrr, ik kreeg meteen weer kippenvel.
Nou, ik heb nog bijna 2 maanden, zag ik op de banner Kan er nog even aan wennen.
zondag 31 augustus 2008 om 09:33
zondag 31 augustus 2008 om 13:03
quote:bambino schreef op 31 augustus 2008 @ 09:33:
Whoehahahaha Amalia, maak je toch niet zo druk..
Hoe drukker jij je maakt hoe eerder hij je uitkiest
Naatie: Oef dat is een zwaar nachtje. hahah die kleine mannen kunnen volgens mij ook alleen maar aan eten denken. Hoe gaat het nu met zijn praten? Ben vrijdag naar een intake van de logopediste geweest. Hij praat te weinig en niet goed, maar niet zo heel erg slecht dat ze zich heel erg zorgen maakt. Ik moet wel een afspraak maken om even regelmatig naar de logopedie met hem te gaan. Misschien elke week en misschien is 1 keer in de 2 maanden al genoeg. Ik moest eerst even de geboorte van de baby afwachten. Misschien ging hij dan wel beter praten, of juist slechter
Mooie dag om te bevallen vandaag
Vind ik eigenlijk ook wel. Ik heb vanaf het begin gezegt dat ik 31 aug wel een mooie datum vind, maar voorlopig gebeurd hier nog helemaal niks...Amalia, weet je zeker dat je nog naar Drek wilt gaan? Volgens mij vind je het helemaal niks.
Whoehahahaha Amalia, maak je toch niet zo druk..
Hoe drukker jij je maakt hoe eerder hij je uitkiest
Naatie: Oef dat is een zwaar nachtje. hahah die kleine mannen kunnen volgens mij ook alleen maar aan eten denken. Hoe gaat het nu met zijn praten? Ben vrijdag naar een intake van de logopediste geweest. Hij praat te weinig en niet goed, maar niet zo heel erg slecht dat ze zich heel erg zorgen maakt. Ik moet wel een afspraak maken om even regelmatig naar de logopedie met hem te gaan. Misschien elke week en misschien is 1 keer in de 2 maanden al genoeg. Ik moest eerst even de geboorte van de baby afwachten. Misschien ging hij dan wel beter praten, of juist slechter
Mooie dag om te bevallen vandaag
zondag 31 augustus 2008 om 14:04
Naatie, dat was bij de broer van M zo als kind. Die praatte helemaal niet tot M werd geboren (was toen 3). Toen wilde hij graag hetzelfde doen als zijn ouders en oudere broer bij de baby. En hij was toen baby-af zeg maar (niet meer de jongste, dus stoer). Dus wie weet is het wel een goede impuls.
Volgens mij zitten we 1e rang bij Drek. Dat heb ik volgens mij ergens gelezen.
Misschien leest Drek wel mee op het vivaforum. En dan vertelt hij aan mij dat ik laatst (vandaag dus) een kast wit heb geschilderd. En dan zit iedereen in de zaal natuurlijk van WOW hoe weet hij dat. Maar hij leest gewoon mee bij Good Luck en andere topics. Hoi Drek!
Volgens mij zitten we 1e rang bij Drek. Dat heb ik volgens mij ergens gelezen.
Misschien leest Drek wel mee op het vivaforum. En dan vertelt hij aan mij dat ik laatst (vandaag dus) een kast wit heb geschilderd. En dan zit iedereen in de zaal natuurlijk van WOW hoe weet hij dat. Maar hij leest gewoon mee bij Good Luck en andere topics. Hoi Drek!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 31 augustus 2008 om 16:56
Nee, ik vind het idd doodeng. Ben helemaal niet van de geesten enzo. Ik ben als kind doodsbang geweest omdat ze het in de klas over glaasje draaien hadden. Heb maanden slecht geslapen totdat mijn moeder erachter kwam wat er aan de hand was. En ik ben in het donker nog steeds bang.
Behalve met een borrel dus ik weet al wat ik ga doen als we eerst gaan eten
Maar ik vind het stiekem ook heel leuk hoor! Misschien zegt ie wel dat ik snel naar huis moet gaan omdat mijn dochter wacht om verwekt te worden
Behalve met een borrel dus ik weet al wat ik ga doen als we eerst gaan eten
Maar ik vind het stiekem ook heel leuk hoor! Misschien zegt ie wel dat ik snel naar huis moet gaan omdat mijn dochter wacht om verwekt te worden
zondag 31 augustus 2008 om 22:12
boehoe, ik zit net weer allemaal filmpjes te kijken van Bryan Adams, en die komt 1 okt naar Ahoy. Maar dat is op een woensdag en dat komt dan zo slecht uit....! Dan kan ik never nooit oppas regelen dat we samen kunnen en ik ben zwaar fan. Nou ja, jammer dan. Heb hem wel gezien in Antwerpen, dat was zo goed!
iemand van jullie zin om mee te gaan? (zal wel niet, maar ik vraag het toch maar)
iemand van jullie zin om mee te gaan? (zal wel niet, maar ik vraag het toch maar)
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 1 september 2008 om 15:21
O joehoe, ik kan ineens weer op het forum. Moest vorige week ineens weer wachtwoord opgeven (is altijd ingesteld op automatisch inloggen) en dat lukte de hele tijd maar niet. Anyway.
Hai allemaal, genoten van het lekkere weekendweer? Ik zaterdag lekker gevaren en zondag met groep vrienden bij zwempoeltje in het park (compleet met partytent, we waren echt zo'n hip stedelijk gezelschap met hippe kleine kindjes ).
Kwam even kijken of er al een Naatiebeeb is, maar die zit nog wel even lekker dus.
Amalia, fijn haar bibs afgeveegd met pijnloze duim.
Jinny weer terug, joeghei!
En verder veel Drek-gezever, haha! Vriend vind dat ik mee moet, volgens mij wil 'ie stiekum zelf.
Suus, klus ze!!
CD, zow, dat scheelt inderdaad ruimte zeg, lekker!
Hier nog steeds geen bod voor vriend z'n appartement helaas. Bah.
Hai allemaal, genoten van het lekkere weekendweer? Ik zaterdag lekker gevaren en zondag met groep vrienden bij zwempoeltje in het park (compleet met partytent, we waren echt zo'n hip stedelijk gezelschap met hippe kleine kindjes ).
Kwam even kijken of er al een Naatiebeeb is, maar die zit nog wel even lekker dus.
Amalia, fijn haar bibs afgeveegd met pijnloze duim.
Jinny weer terug, joeghei!
En verder veel Drek-gezever, haha! Vriend vind dat ik mee moet, volgens mij wil 'ie stiekum zelf.
Suus, klus ze!!
CD, zow, dat scheelt inderdaad ruimte zeg, lekker!
Hier nog steeds geen bod voor vriend z'n appartement helaas. Bah.
maandag 1 september 2008 om 15:59
Jammer Hel. Mss een nieuwe frisse indeling en nieuwe foto's? Zie je bij de tv makelaar altijd.
Laurens slaapt nog steeds! Lekker rustig, maar ik kan geen kant op, minder handig.
Ooohooh, de schilder is bezig en een schuurdeur is al helemaal mooi groen ipv bruin. Staat gaaf!! Ben nu al blij!!! En dit weer mag wel even blijven, want dan kan ie lekker opschieten Al heb ik binnen ook nog wel het een en ander te schilderen... mooi handig zo'n mannetje om het huis!
Laurens slaapt nog steeds! Lekker rustig, maar ik kan geen kant op, minder handig.
Ooohooh, de schilder is bezig en een schuurdeur is al helemaal mooi groen ipv bruin. Staat gaaf!! Ben nu al blij!!! En dit weer mag wel even blijven, want dan kan ie lekker opschieten Al heb ik binnen ook nog wel het een en ander te schilderen... mooi handig zo'n mannetje om het huis!
maandag 1 september 2008 om 20:39
Fijn Amalia, dat de schilder er is! Wordt het mooi Goois ?
Hel, ik kreeg je groepverhaal per mail (kan niet op de groep). Ik zal hier niet reageren, maar een dikke knuf voor jullie! Ik duim!
Juud, hoe gaat het met Cas? En met Mart? Nog steeds een lieve broer?
Ris, ben je weer van de aardbodem verdwenen? Kom je nog eens vertellen hoe het gaat?
CD, mooi geworden op de foto´s! Is het nu helemaal klaar dan?
Suus, druk aan de klus? Wordt het mooi? Veel te doen?
Hel, ik kreeg je groepverhaal per mail (kan niet op de groep). Ik zal hier niet reageren, maar een dikke knuf voor jullie! Ik duim!
Juud, hoe gaat het met Cas? En met Mart? Nog steeds een lieve broer?
Ris, ben je weer van de aardbodem verdwenen? Kom je nog eens vertellen hoe het gaat?
CD, mooi geworden op de foto´s! Is het nu helemaal klaar dan?
Suus, druk aan de klus? Wordt het mooi? Veel te doen?
maandag 1 september 2008 om 20:45
Star, wanneer heb je vakantie? Klaar?
Enka, al bij de vk geweest? Misselijk? Heb je het nieuws al aan veel mensen verteld?
Bam, nog steeds zo druk? Wanneer komen de stickers in het assortiment op de site?
Naatie, morgen is jouw dag! Ik voel het! Fijn dat je bij de logopediste bent geweest en dat ze het allemaal mee vindt vallen!
Mamax, is man weer helemaal beter? Hoe gaat het met jou?
Bridges, ben je alweer helemaal gewend op het werk? Hoe gaat het met vader?
Enka, al bij de vk geweest? Misselijk? Heb je het nieuws al aan veel mensen verteld?
Bam, nog steeds zo druk? Wanneer komen de stickers in het assortiment op de site?
Naatie, morgen is jouw dag! Ik voel het! Fijn dat je bij de logopediste bent geweest en dat ze het allemaal mee vindt vallen!
Mamax, is man weer helemaal beter? Hoe gaat het met jou?
Bridges, ben je alweer helemaal gewend op het werk? Hoe gaat het met vader?
maandag 1 september 2008 om 20:49
Noos, hoe gaat het met de dames? Ik denk alleen niet dat je dit leest....
Kokos, hoeveel weken ben je nu? Ik ben de tel even kwijt! Heb je foto´s van je buik? Hoe gaat het met de aanvallen? Heb je nu toch weer medicijnen gekregen?
Compu, moet CG nu weer andere schoenen voor de winter? Wat voor soort heb je dan op het oog? Nog met de Deutsche Damen gespielt?
Cin, wat is het stil! Druk met het huis, de koters en de baan?
Mal, jammer dat het te ver weg is voor mij. Ik had best met je mee gewild hoor!
Kokos, hoeveel weken ben je nu? Ik ben de tel even kwijt! Heb je foto´s van je buik? Hoe gaat het met de aanvallen? Heb je nu toch weer medicijnen gekregen?
Compu, moet CG nu weer andere schoenen voor de winter? Wat voor soort heb je dan op het oog? Nog met de Deutsche Damen gespielt?
Cin, wat is het stil! Druk met het huis, de koters en de baan?
Mal, jammer dat het te ver weg is voor mij. Ik had best met je mee gewild hoor!