Inner Circle

27-05-2015 22:53 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie de datingsite Inner Circle? Het lijkt mij erg leuk en een makkelijke manier om leuke mannen te leren kennen. Helaas laten ze me dus niet toe Hoe verander ik hier iets aan?
Woon je in een van de steden? Je moet in A'dam/Utrecht/Den Haag/Rotterdam wonen.
Zo bijzonder is het toch niet? Ik ken meerdere mensen die erbij zitten/zaten. Een veelgehoord probleem bij datingsites is dat er een grote groep oninteressante mensen is en dat je daar ook berichten van ontvangt. Met deze werkwijze omzeil je dat: omdat het op uitnodiging is ga je uit van het 'vrienden van mijn vrienden zijn mijn vrienden' idee. Je hoeft echt niet bloedmooi of rijk te zijn hoor; gewoon hoogopgeleid, beetje leuk hoofd en wonen in de grote stad is voldoende.
De inner circle..................................haha, ja sorry hoor, maar ik raak er maar niet over uitgelachen!!

.

Shit...wat slecht...dat woord, dat woord.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
LOL! Ik denk dat ik te saai ben voor de site. Was met iemand aan het chatten, die had ook een rustige vrije avond, maar dan in Hamburg.

Gast: Ik wilde een rustige weekend, en dat gaat niet in Amsterdam

Ik: Oh, dan denk ik dat je een veel te spannend leven voor me hebt. Succes verder!
Ik ben bloedmooi, hoogopgeleid en woon in de stad, maar heb er echt nog nooit van gehoord. Klinkt mij als beetje zielig kliekje mensen dat vooral zichzelf erg cool vind. Wel benieuwd wat het slagingspercentage is van de site, als er alleen maar vriendjes van vriendjes lid mogen worden, dat beperkt de genenpool wel erg...
quote:take_a_bow schreef op 28 mei 2015 @ 12:56:

Hoogopgeleid en 22 jaar? Een beetje hoogopgeleide jonge vrouw is dan nog helemaal niet afgestudeerd. Ik zou me als ik jou was op je studie storten, zoek een vette baan waar je gelukkig van wordt. Richt je leven in op een volwassen, onafhankelijke manier. Dan kom je vanzelf een leuke vent tegen op jouw leeftijd. Op je 22e een beetje op van die sneue sites rondhangen, ga naar buiten een echt leven leiden!Ik ben ouder dan 22. Ik heb me al op mijn studie gestort. Heb die al afgerond. Heb al een vette baan waar ik gelukkig van word. Mijn leven is op een volwassen, onafhankelijke manier ingericht. Geloof mij, ik kom niet zo maar iemand tegen. Die sites zijn trouwens niet sneu. Dat is jouw evaluatie. Prima.
@aapje tja, blijkbaar ben je toch niet goed genoeg, tough luck!

Gelukkig zijn er nog heel wat andere sites waar je je geluk kunt beproeven, met je vette baan kun je je vast heel wat lidmaatschappen permiteren.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-01-2018 11:54
Reden: spam
98.56% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven