It's never Lupus!
maandag 4 mei 2015 om 11:47
Bedankt Dr House, maar uhm.. Voorlopige diagnose is dus Lupus.
Ik ben mijn hele leven al ziek en nu na 14 jaar ziekenhuis in en uit, hebben we een voorlopige diagnose.
Er is Lupus gevonden in het bloed maar alleen een reumatoloog mag de diagnose stellen.
De verwijzing is onderweg nu. Even afwachten dus.
Maar nu ben ik aan het bijlezen. Wat is Lupus en wat doet het en ik kan zeggen: ja, klinkt logisch.
Ik hou een "open mind" wat betreft een diagnose want ik heb al een hele hoop "voorlopige diagnose" gehoord.
Nu ben ik op zoek naar ervaringen, mensen die ook Lupus hebben en/of mensen die iemand kennen met Lupus.
Ik ben mijn hele leven al ziek en nu na 14 jaar ziekenhuis in en uit, hebben we een voorlopige diagnose.
Er is Lupus gevonden in het bloed maar alleen een reumatoloog mag de diagnose stellen.
De verwijzing is onderweg nu. Even afwachten dus.
Maar nu ben ik aan het bijlezen. Wat is Lupus en wat doet het en ik kan zeggen: ja, klinkt logisch.
Ik hou een "open mind" wat betreft een diagnose want ik heb al een hele hoop "voorlopige diagnose" gehoord.
Nu ben ik op zoek naar ervaringen, mensen die ook Lupus hebben en/of mensen die iemand kennen met Lupus.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
zondag 7 juni 2015 om 10:06
Wat vervelend OLLA!
Bah schiet niet op he? Lekker ook tegelijk... (Valt me trouwens op dat dat zo ook vaak bij mij begint, ziek worden en doorbraak bloedingen, terwijl ik anders nooit een menstruatie heb door de prikpil...)
Je weet altijd wel het positieve er uit te halen haha, maar inderdaad, dat scheelt...
Heel veel beterschap
Bah schiet niet op he? Lekker ook tegelijk... (Valt me trouwens op dat dat zo ook vaak bij mij begint, ziek worden en doorbraak bloedingen, terwijl ik anders nooit een menstruatie heb door de prikpil...)
Je weet altijd wel het positieve er uit te halen haha, maar inderdaad, dat scheelt...
Heel veel beterschap
dinsdag 9 juni 2015 om 07:30
Gelukkig niet zó ziek meer, goede en slechte dagen zeg maar...
Ik heb wel ontzettend veel hoofdpijn en last van m'n gewrichten. Enkels en schouder.
De "rest" komt op en af. Wel bijzonder veel (verschillende soorten) uitslag.
Ja aftellen nu! Donderdag al. Wel ontzettend veel spanning van moet ik eerlijk zeggen
Ben heel benieuwd.
En jij? Hoe gaat t nu? Al bericht (fingers crossed)?
Ik heb wel ontzettend veel hoofdpijn en last van m'n gewrichten. Enkels en schouder.
De "rest" komt op en af. Wel bijzonder veel (verschillende soorten) uitslag.
Ja aftellen nu! Donderdag al. Wel ontzettend veel spanning van moet ik eerlijk zeggen
Ben heel benieuwd.
En jij? Hoe gaat t nu? Al bericht (fingers crossed)?
dinsdag 9 juni 2015 om 08:38
Donderdag!
Snel, snel al!
Ik ga voor je duimen hoor.
Uitslag en hoofdpijn, zou het van de zon kunnen komen?
Hier gaat het iets beter, nog steeds heel verkouden, moe en een neus "ulcer" ( weet even geen NL woord) die heel erg veel pijn doet. Daarbij de normale pijnen.
Vandaag gaan we spulletjes halen voor onze vakantie, in de stad.
Vanmiddag slapen dus.
Ik kijk heel erg uit naar onze vakantie, maar ben ook een beetje nerveus. Hoe zal het gaan..?
Nog niks van de reumy gehoord. Meh!
Snel, snel al!
Ik ga voor je duimen hoor.
Uitslag en hoofdpijn, zou het van de zon kunnen komen?
Hier gaat het iets beter, nog steeds heel verkouden, moe en een neus "ulcer" ( weet even geen NL woord) die heel erg veel pijn doet. Daarbij de normale pijnen.
Vandaag gaan we spulletjes halen voor onze vakantie, in de stad.
Vanmiddag slapen dus.
Ik kijk heel erg uit naar onze vakantie, maar ben ook een beetje nerveus. Hoe zal het gaan..?
Nog niks van de reumy gehoord. Meh!
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
dinsdag 9 juni 2015 om 09:05
Hoe kan het dat ik dit topic pas vandaag zie? Jeetje, wat een verhaal! Heb er even geen woorden voor, dus ik laat het even bij een zeer welgemeend "sterkte, ik denk aan je en ik blijf dit topic volgen"
Oh en die House-krukken zou ik gewoon doen hoor. Je kunt er altijd luchtgitaar op spelen....
Oh en die House-krukken zou ik gewoon doen hoor. Je kunt er altijd luchtgitaar op spelen....
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
zaterdag 13 juni 2015 om 19:17
Ik had een heel verhaal getypt, alles weg!
Toen baalde ik even, vandaar m'n afwezigheid even haha.
Ja het leek erop, hij wilde inlezen en uiteraard de uitslagen afwachten, dus geduld is een schone zaak...
Wel wat "nieuws", heupverschil, scolioses (waarschijnlijk slijtage in m'n hoge wervel), tennisarm(en) en triggerfingers, hij kon de knobbeltjes van de pezen voelen.
Ben benieuwd! Hoe gaat t met jou?
Geniet van je vakantie!
Toen baalde ik even, vandaar m'n afwezigheid even haha.
Ja het leek erop, hij wilde inlezen en uiteraard de uitslagen afwachten, dus geduld is een schone zaak...
Wel wat "nieuws", heupverschil, scolioses (waarschijnlijk slijtage in m'n hoge wervel), tennisarm(en) en triggerfingers, hij kon de knobbeltjes van de pezen voelen.
Ben benieuwd! Hoe gaat t met jou?
Geniet van je vakantie!
woensdag 12 augustus 2015 om 19:56
quote:dubbeltje4 schreef op 12 augustus 2015 @ 19:48:
Dus heel veel blablabla en gewoon weer niks.
De Nederlandse artsen konden er niks van, maar de Britse: die gingen het antwoord geven.
Toch aanstelleritus dus.
Is anders wel een hele erge ziekte, schijnt.Gelukkig hebben we jou nog voor de diagnose aanstelleritis. Wat moesten we zonder je...
Dus heel veel blablabla en gewoon weer niks.
De Nederlandse artsen konden er niks van, maar de Britse: die gingen het antwoord geven.
Toch aanstelleritus dus.
Is anders wel een hele erge ziekte, schijnt.Gelukkig hebben we jou nog voor de diagnose aanstelleritis. Wat moesten we zonder je...
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)