Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
Ik leef nog!

@Merel, nu nog steeds misselijk?

Hier echt niks te melden. Ga de tuin maar eens besproeien.
Yes, volgende week de condooms uit de deur!

Iedereen een nieuwe ronde in. Jammer maar ook gezellig want dan kan ik straks met iedereen van jullie naar de nods leven.
quote:Aruba schreef op 31 augustus 2008 @ 19:51:

Yes, volgende week de condooms uit de deur!

Iedereen een nieuwe ronde in. Jammer maar ook gezellig want dan kan ik straks met iedereen van jullie naar de nods leven.

Dat is fijn, Aruba! Al enig idee wanneer je NOD is? Zeker gezellig dat we met zo'n grote groep rond dezelfde tijd onze NOD's hebben. Al hoop ik wel dat Poca T&G kan vergezellen!

Hoe is het verder met je?
Geen idee. Ik ben een beetje verbaast want ik heb deze maand (cyclus) nog geen pijn gehad en meestal lees ik daar een beetje vanaf waar ik in mijn cyclus zit.
Hmmm, geen pijn is in ieder geval goed! Heb je niet ergens dingen opgeschreven? Of weet je helemaal niet hoe lang jou cyclus normaliter is?
Ja dat wel, altijd 31 dagen. Maar heb het idee dat ik deze maand nog geen eisprong heb gehad. Ik ben 2 maanden aan de pil geweest. Zou mijn cyclus hierdoor in de war zijn?
En hoe is het met jou?
mooi nieuws rub

Misschien zijn jullie straks lleml zwanger en dan mag ik pas beginnen. Heb ik niemand om over nod te praten.

Ik vind het wel een ra idee dt het nu o loopt. anders had ik nog mar 8 pilletjes te gaan en stop week.

NU moet ik geduld op brengen voor 13mnden bij elkaar.

En dan ben ik de enige met nod dagen.

wel een vreemd idee
Tenzij er iets vreemds de kijkoperatie komt waardoor we moeten wachten. Maar dat verwacht ik niet. Als er iets te zien is dan halen ze dat meteen weg.
Wel lullig babymerel. Maar ja je hebt maar een lichaam (doodoener) ik weet het.... Kunnen ze niets doen voor je om het te versnellen? Fysio e.d?
Tja, zou kunnen dat je lichaam een beetje door de war is door die hormonen! Misschien heb je je eisprong niet gevoeld? Ik heb dat nog nooit gevoeld...

Veel succes morgen bij je nieuwe baan!

Met mij is alles goed. Lekker hele huis schoongemaakt. Nu pijn in mijn rug. Omdat ik ergens tussen 27-8 en 15-9 mijn eisprong zou moeten hebben (bij cyclus van 28-42 dagen), wordt er in huize Mogalie braaf iedere 2 dagen gesekst! Hoop dat het komende maand raak is... Buiten het hele kindergebeuren gaat het ook allemaal goed hoor!

@Merel, 13 maanden is balen. En kan me voorstellen dat je nu denkt dat je dan als laatste overblijft, maar dat zal vast niet zo zijn. Wij moeten eerst maar eens zwanger zien te worden. Zal zo'n vaart niet lopen! Heb je met Merel een beetje genoten van het weer?
Voor mijn gevoel duurt het ook echt al ellendig lang. In veel groepjes gaat het onzettend snel met de zwangeren.

Ik ben benieuwd of het raak is deze keer Mogalie. Maar ben je er heel erg mee bezig? Niet onzeker worden als het niet zo is he. Zou ik rot voor je vinden.
rub

Ik ben onder behandeling bij de mesnendieck. En die kwam met het voorstel om minstens 13 maanden te wachten. Buiten om de uitslag van mijn foto's.

Ik hoop dt e 29 sept niks vinden. Wnt ls ik onder het mes moet. Heb je kans dat het nog langer gat duren.
Mo

gisteren ijn ls heerlijk gezinnetje nar de vinkeveense plassen geweest. E vond het prachtig. leen e is toch een beetje ziek geworden van de prikjes. Echt een beetje zielig om te ien

Vandaag niets gedaan, gewoon te warm

Marco moet een vriend helpen met verhuizen. Dus die was erig blij.
En is er naast Mensendieck niets wat je kunt proberen?
Mo ik hoop dt het rk is.

Ik merk wel dt gelukkig steeds meer van merel kn genieten. OOk omdat ik veel geien heb afgelopen jr met het maken van het programma.
rub

Op[ dit moment is dit het enige kn doen. Het is een beginfase
Jammer. Ik zal het onthouden. Misschien weet ik wel iemand die misschien tips heeft.
Aruba, ben er wel redelijk mee bezig ja! Ook al is dit pas de 3de maand dat we ervoor gaan, ik heb al meer dan een jaar moeten wachten tot Moman zover was (terwijl hij vanaf het begin zei dat het niet lang zou duren), dus ik heb het gevoel dat ik er al langer mee bezig ben. En als het deze maand raak zou zijn, kunnen we het met kerst vertellen en krijg je een zomerkindje....droom, droom... Maar als het niet raak is, word ik daar niet heel depri van hoor!

@Merel, lekker gaan badderen dus! Hoop dat je kleine meid snel beter is!
Goedzo. Maar is snap je wel. Heb ook vaak je posts gelezen toen moman nog niet wilde. En dromen mag..!
quote:Aruba schreef op 31 augustus 2008 @ 20:49:

Goedzo. Maar is snap je wel. Heb ook vaak je posts gelezen toen moman nog niet wilde. En dromen mag..!

Ik ga er vandoor, nog even tv-kijken en dan opmaken voor de volgende week.

Aruba, veel plezier morgen op je nieuwe werk!
@Aruba:Goed nieuws!! Hoop dat je lekker met ons mee kunt doen met je NOD's!!

Iemand al iets gehoord van Poca??

Hoop dat ik komende maand er een collega zwangere bij ga krijgen!!

@Mo...om de dag sexen. Geloof dat manlief hier hardstikke jaloers zou zijn!! Hier staat sex even op een laag pitje. Ik ben vaak misselijk, en heb nogal pijnlijke borsten!

Vandaag lekker gebbqt bij mijn ouders. Mijn moeder, haar vriend en zwager en schoonzus waren er ook. Was een gezellige middag!!

Morgen weer het begin van een gewone werkweek.....bahbahbah....moet er nog ff niet aan denken.

Morgen moet de oudste weer naar de peuterspeelzaal, en gaat woensdag voor het eerst een ochtend in groep 1 meedraaien. Spannend!!
Babymerel vervelend allemaal. Maar tegen die tijd ben je vast niet de enige hoor. Ik zal ook geduld moeten hebben en we weten ook niet hoe het met de rest zal gaan lopen.

Aruba fijn dat de condooms de deur uitgaan!

Hier een druk weekend achter de rug.

Zaterdag de hele dag wezen shoppen met schoonzusje. Twee Ikea´s op een dag is toch wel heel erg

Gister even bij mn schoonouders op bezoek geweest.

Vandaag is vriend begonnen aan zijn afstudeerstage. Ik een baan. Dus het gaat allemaal goed
hey ttje waarop moet jij wchten dan??

Ik heb volgen mij wat gemist
Ik heb lekker mijn huisje gesopt.

Merel kamer even lekker gesopt.

Toen had mevr een poep luier. Nee, niet een beetje gevuld. Echt gevuld waardoor het n ijknten eruit kwam. Echt heerlijk.

Dus ik wil ga verschonen. Ik doe de luier open. En ik wil ga beginnen. Mr dar dacht merel anders over. Merel denk ik g lekker de met mijn handje mijn doos even kriebelen.

Ik dacht o shit ) het goede woord'

Merel dacht ik ben ook erg moe. Dus hup die handen in het gezicht.

En ik worstellen met de doekjes want ik kreeg hem niet open. GRRRRRRRRRRRR

Echt alles t onder hr geicht hr .

Echt, shit happens LETTERLIJK.

ik heb mar in een handdoek gewikkeld. En o hr mar vervoer naar de badkamer. Het ergste weg gehld met w.c. ppier.

En hr in bad geet.

Het mooiste was gelukkig dt hr kamer die net 5 min gelden helemaal schoon was gemkt nog shit vrij was.*

uccccccccccccccccht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven