Elly's Choice
zaterdag 13 juni 2015 om 19:30
zaterdag 13 juni 2015 om 20:23
Ik lees via Elly's choice, kan me niet heugen dat ik moest kiezen in genre. Ik krijg chicklits maar ook literatuur.
Ik ben er enorm blij mee. Geen geld!
(Voelde me schuldig tov de schrijvers omdat ik illegaal downloadde)
Dus aanrader!
Aanbod dat je schetst is via ANWB he? Ik zag het staan, zou het gewoon een maandje proberen, ze gaven idd aan dat je nergens aan vast zit.
Ik ben er enorm blij mee. Geen geld!
(Voelde me schuldig tov de schrijvers omdat ik illegaal downloadde)
Dus aanrader!
Aanbod dat je schetst is via ANWB he? Ik zag het staan, zou het gewoon een maandje proberen, ze gaven idd aan dat je nergens aan vast zit.
zaterdag 13 juni 2015 om 20:31
Ik heb al ruim een jaar een abonnement en ik vind het heel fijn. Het is heel weinig geld, als je 3 boeken per jaar leest, heb je het er al uit. Zodra de nieuwe selectie uitkomt elke maand, download ik meteen alles wat me ook maar een beetje leuk lijkt. Zodra je de boeken gedownload hebt, zijn ze namelijk van jou. Je kan de selecties tot 3 maanden geleden downloaden.
Ik vind dat er elke maand zeker 3 of 4 boeken bij zitten die ik de moeite waard vind.
Ik vind dat er elke maand zeker 3 of 4 boeken bij zitten die ik de moeite waard vind.
zaterdag 13 juni 2015 om 20:51
Je kunt gewoon zien welke boeken er deze maand bij zitten. Ik vond er deze maand 8 van de 10 de moeite waard, maar twee daarvan had ik al gelezen. Heb er dus 6 gedownload. Ook via die ANWB aanbieding, dus kostte niks. Was helemaal blij met mijn boeken. Of ik er mee door ga weet ik nog niet, hangt van het aanbod van volgende maand af.
Een tip: als je de ANWB code gaat activeren en je account aanmaakt, doe dat dan even op een gewone pc. Bij mij ging het heel lastig op mijn telefoon, wilde allemaal niet. Toen op pc gedaan, ging wel. En daarna het inloggen en downloaden op telefoon en tablet geen probleem meer.
Een tip: als je de ANWB code gaat activeren en je account aanmaakt, doe dat dan even op een gewone pc. Bij mij ging het heel lastig op mijn telefoon, wilde allemaal niet. Toen op pc gedaan, ging wel. En daarna het inloggen en downloaden op telefoon en tablet geen probleem meer.
zaterdag 13 juni 2015 om 21:25
quote:nicolientje2410 schreef op 13 juni 2015 @ 21:01:
Ben zelf ook al lang lid van EC. Maar ik vind het waardeloos dat iedereen die al lid was nu automatisch het pakket vrouw krijgt...
Nouja verder is het super leuk want ik heb al heel wat gave boeken ontvangen:):).
Ja dat is inderdaad raar...
Maar ben tot nu toe nog steeds blij, want alleen die 5 boeken zihn specifiek. De andere 5 zijn dan neutraal.
Ben zelf ook al lang lid van EC. Maar ik vind het waardeloos dat iedereen die al lid was nu automatisch het pakket vrouw krijgt...
Nouja verder is het super leuk want ik heb al heel wat gave boeken ontvangen:):).
Ja dat is inderdaad raar...
Maar ben tot nu toe nog steeds blij, want alleen die 5 boeken zihn specifiek. De andere 5 zijn dan neutraal.
zondag 14 juni 2015 om 20:27
zondag 14 juni 2015 om 20:28
zondag 14 juni 2015 om 21:08
Die genres zijn deze maand nieuw, ik ben er nog niet over uit of ik dat wat vind. Eigenlijk zouden ze beter kunnen zeggen dat je 5 boeken standaard krijgt en dat je er 5 kunt kiezen uit de overige 15. Ik heb, omdat ik een vrouw ben neem ik aan, het pakket Vrouw gekregen.
Ik download altijd alle boeken, 1 keer op m'n notebook en 1 keer op m'n iPad. Tot nu toe bevalt het me prima.
Ik download altijd alle boeken, 1 keer op m'n notebook en 1 keer op m'n iPad. Tot nu toe bevalt het me prima.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'