Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zondag 14 juni 2015 om 15:27
quote:tonkje schreef op 14 juni 2015 @ 09:17:
Ik moest er even inkomen maar vind seizoen 3 nu juist erg goed. Misschien ook omdat ik dat hele gedoe met die vreselijke Vee van vorig seizoen wat minder sterk vond.Ja gelukkig pikt de serie weer een beetje vaart op na een paar afleveringen, maar ik was echt teleurgesteld!
Ik moest er even inkomen maar vind seizoen 3 nu juist erg goed. Misschien ook omdat ik dat hele gedoe met die vreselijke Vee van vorig seizoen wat minder sterk vond.Ja gelukkig pikt de serie weer een beetje vaart op na een paar afleveringen, maar ik was echt teleurgesteld!
dinsdag 16 juni 2015 om 15:41
Ik vind seizoen 3 van Orange toch wel heel leuk hoor, ben nu bij de een na laatste aflevering. Wat minder nadruk op de hoofdpersoon en meer op de andere karakters, niets mis mee. En het soms-thrillerachtige van seizoen 2 met die enge Vee is er ook af en dat mis ik niet.
Ik vind het ook wel grappig en ergens een verademing dat alle vrouwen zo lekker op hun lelijkst zijn. Hilarisch vind ik dat, zeker de ondergoedscenes in dit seizoen.
Rita ben ik bij aflevering 3. Rita is ook ranzig trouwens en ook een beetje onuitstaanbaar soms, net als bij Orange. Een soort anti-helden waar je toch van gaat houden.
Ik vind het ook wel grappig en ergens een verademing dat alle vrouwen zo lekker op hun lelijkst zijn. Hilarisch vind ik dat, zeker de ondergoedscenes in dit seizoen.
Rita ben ik bij aflevering 3. Rita is ook ranzig trouwens en ook een beetje onuitstaanbaar soms, net als bij Orange. Een soort anti-helden waar je toch van gaat houden.

dinsdag 16 juni 2015 om 16:10