Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
dinsdag 16 juni 2015 om 11:37
quote:Elsa schreef op 16 juni 2015 @ 10:35:
hallo, als je een topik favoriet maakt kan je er een omschrijving bijzetten, maar ik zie helemaal geen omschrijving terug wanneer ik bij mijn favorieten kijk. kan dat kloppen?
We zullen er eens naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
hallo, als je een topik favoriet maakt kan je er een omschrijving bijzetten, maar ik zie helemaal geen omschrijving terug wanneer ik bij mijn favorieten kijk. kan dat kloppen?
We zullen er eens naar kijken!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
dinsdag 16 juni 2015 om 16:03
quote:MarianneDavids schreef op 16 juni 2015 @ 15:47:
Er lopen meerdere advertenties tot halverwege mijn scherm waardoor de teksten van berichten grotendeels verdwijnen. Screenprint maken van i-pad lukt me niet, op de gewone PC heb ik het probleem niet.
Beste MarianneDavids,
Bedankt voor de melding. We geven het door. Je kunt op de IPad een screenshot maken door de homebutton en de aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken. Zou je dit soort berichten voortaan in het Bug-topic willen plaatsen? Zo blijft dit topic overzichtelijk.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Er lopen meerdere advertenties tot halverwege mijn scherm waardoor de teksten van berichten grotendeels verdwijnen. Screenprint maken van i-pad lukt me niet, op de gewone PC heb ik het probleem niet.
Beste MarianneDavids,
Bedankt voor de melding. We geven het door. Je kunt op de IPad een screenshot maken door de homebutton en de aan/uit knop tegelijkertijd in te drukken. Zou je dit soort berichten voortaan in het Bug-topic willen plaatsen? Zo blijft dit topic overzichtelijk.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 16 juni 2015 om 18:18
beleid en ban mag hier niet besproken worden, maar dan heb ik wel een mededeling.
Ik zie dat gladoortje gebanned is vanwege een diagnose stellen.
iemand heeft vandaag dus een oud bericht gestaft. beetje laat in mijn optiek.
gladoortje74 20-02-2015, 12:03
ModeratorViva wijzigde dit bericht op 16-06-2015 17:57 met 0%: Diagnose stellen
dinsdag 16 juni 2015 om 18:30
quote:Elsa schreef op 16 juni 2015 @ 18:18:
beleid en ban mag hier niet besproken worden, maar dan heb ik wel een mededeling.
Dat is heel scherp! het is inderdaad dan niet netjes om daar nu nog een ban voor te geven. We gaan hem direct terug draaien. Bedankt voor de oplettendheid.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dat is heel scherp! het is inderdaad dan niet netjes om daar nu nog een ban voor te geven. We gaan hem direct terug draaien. Bedankt voor de oplettendheid.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 16 juni 2015 om 19:07
quote:yasmijn schreef op 16 juni 2015 @ 19:00:
Er werden namen van artsen genoemd. Er staat me iets van bij dat dat niet gewenst is.
Zou je iets preciezer willen zijn? Om welk topic gaat het?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Er werden namen van artsen genoemd. Er staat me iets van bij dat dat niet gewenst is.
Zou je iets preciezer willen zijn? Om welk topic gaat het?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 16 juni 2015 om 21:02
quote:yasmijn schreef op 16 juni 2015 @ 20:35:
[...]
De precieze titel weet ik niet. Iets met: huisarts gezocht in Enschede.
Als je de berichten staft die niet conform onze huisregels zijn kunnen wij sneller en makkelijker handelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
De precieze titel weet ik niet. Iets met: huisarts gezocht in Enschede.
Als je de berichten staft die niet conform onze huisregels zijn kunnen wij sneller en makkelijker handelen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
dinsdag 16 juni 2015 om 21:28
quote:prismax schreef op 15 juni 2015 @ 16:03:
Beste Moderators,
Ik heb een topic geopend met de vraag naar een ervaringen met huisartsen in Enschede.
Yasmijn reageerde hier op met het bericht dat dit wellicht in strijd kon zijn met de huisregels van Viva. Nu kan ik dit niet terug vinden in de huisregels, maar mocht dit niet gepast zijn dan vraag ik bij deze aan het topic te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Prismax
Beste Moderators,
Ik heb een topic geopend met de vraag naar een ervaringen met huisartsen in Enschede.
Yasmijn reageerde hier op met het bericht dat dit wellicht in strijd kon zijn met de huisregels van Viva. Nu kan ik dit niet terug vinden in de huisregels, maar mocht dit niet gepast zijn dan vraag ik bij deze aan het topic te verwijderen.
Met vriendelijke groet,
Prismax
dinsdag 16 juni 2015 om 22:23
quote:lizzy75 schreef op 16 juni 2015 @ 21:28:
[...]
Goed dat het wordt nagevraagd! Het is niet toegestaan huisartsen/praktijken etc. zwart te maken. Zolang dit niet gebeurt keuren wij dit topic goed.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Goed dat het wordt nagevraagd! Het is niet toegestaan huisartsen/praktijken etc. zwart te maken. Zolang dit niet gebeurt keuren wij dit topic goed.
Hopende je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 17 juni 2015 om 13:55
woensdag 17 juni 2015 om 14:27
quote:nina1966 schreef op 17 juni 2015 @ 13:55:
Bij het openen van dit topic corrigeren gummy smile
Krijg ik een melding dat het een kwaadaardige website probeert te openen membersmultimania. Deze melding blijft komen iedere keer als ik dat topic probeer te openen. Bij geen andere topics deze melding.
Hmm gek, wij ervaren dit probleem niet. We zullen jouw vraag doorsturen naar de technische dienst. Zou je ons via de mail een screenshot kunnen sturen met de foutmelding? Dan is het voor de TD makkelijker om de fout op te sporen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Bij het openen van dit topic corrigeren gummy smile
Krijg ik een melding dat het een kwaadaardige website probeert te openen membersmultimania. Deze melding blijft komen iedere keer als ik dat topic probeer te openen. Bij geen andere topics deze melding.
Hmm gek, wij ervaren dit probleem niet. We zullen jouw vraag doorsturen naar de technische dienst. Zou je ons via de mail een screenshot kunnen sturen met de foutmelding? Dan is het voor de TD makkelijker om de fout op te sporen.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 17 juni 2015 om 21:06
quote:ModeratorViva schreef op 17 juni 2015 @ 14:27:
[...]
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaMail is gestuurd maar jullie mail kennende....
[...]
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator VivaMail is gestuurd maar jullie mail kennende....
donderdag 18 juni 2015 om 09:19
quote:nina1966 schreef op 17 juni 2015 @ 21:06:
[...]
Mail is gestuurd maar jullie mail kennende....
[afbeelding]
Beste nina1966,
we hebben je mail in goede orde ontvangen. Echter, dit is niet iets wat wij als moderators kunnen oplossen. Daarom hebben wij de mail bij de TD neergelegd. Dit kan soms wat langer duren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
[...]
Mail is gestuurd maar jullie mail kennende....
[afbeelding]
Beste nina1966,
we hebben je mail in goede orde ontvangen. Echter, dit is niet iets wat wij als moderators kunnen oplossen. Daarom hebben wij de mail bij de TD neergelegd. Dit kan soms wat langer duren.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum