Mode & Beauty alle pijlers

Zalando

13-06-2015 16:07 79 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen week heb ik een body gekocht via Zalando voor ongeveer 50¤. Ik heb de body gezocht in diverse lingeriezaken maar kon hem alleen via internetwinkels vinden.

Bij openen van het pakketje zag ik dat er een vlek zat in het kruis en het rook ook vreemd. Ik heb hierna contact met Zalando opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat ik de body kan retourneren en dat ik een hierna een kortingscode krijg voor een volgende aankoop. De kortingscode is waarschijnlijk 7,50

Heeft iemand ook zulke slechte ervaringen met de klantenservice van Zalando?
quote:Magnetico schreef op 17 juni 2015 @ 20:26:

[...]

Nooit gedacht hè dat sperma een geur heeft? Welkom op aarde echt.
Ik koop daar ook niet meer, de Bijenkorf bevalt gelukkig stukken beter.
quote:gruffalo schreef op 17 juni 2015 @ 19:52:

Het verhaal over uitbuiting bij zalando is twee jaar oud, en ging over zalando Berlijn.

Zalando bestellingen voor nederland worden in een ander magazijn verzameld waar ik laatst ben geweest, in mochengladbach. Nog maar een paar jaar oud, groot ruim gebouw en ik heb geen rare dingen gezien. In erfurt staat nog zo'n warehouse.

Dat er bij de retouren we eens iets tussen door glipt dat kan gebeuren. Het is mensen werk. En dat ze je een kortingsbon geven lijkt me netjes.

Werk jij voor Zalando?

Wat maakt het uit dat ze ergens anders mensen hebben uitgebuit?

Ik heb ooit op de Facebookpagina van zalando gevraagd naar opheldering hierover.

Mijn bericht werd gewoon snel gewist zonder antwoord.

Ze willen niet dat mensen dit weten.
nee ik werk niet voor Zalando, maar moest er voor mijn werk heen en kreeg daar ook een rondleiding. De verhalen over de uitbuiting van Zalando zijn van twee jaar geleden en erg vaag. geen feiten, maar verhalen van een paar mensen waarvan niet bekend is dat ze waar zijn. En toch blijft dat uitbuiten rondgaan door die verhalen, het blijft op internet.

maar je vraag wissen op de facebookpagina is verkeerd. ze kunnen toch gewoon antwoord geven op je vragen? dat geeft inderdaad te denken.
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven