Entertainment alle pijlers

De naakte waarheid

02-09-2008 13:38 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooit al eens een promo gezien voor een programma dat echt werkelijk nergens op slaat!!!!!!!!!! moet je eens naar deze kijken......

Daphne Dekkers roept iets als....er komt eens een dag dat je denkt "die kop slaat nergens op" of zoiets.

Ik geloof dat ze bij rtl eens op zoek moeten naar een nieuwe visagist, want in die promo slaat haar kop idd nergens op.

Je schrikt je het apezuur als ze in beeld komt!

Ben benieuwd hoe het programma zelf is.

Is nl weer zo'n aftreksel van een engels programma, ik kom ff niet zo snel op de titel.
EEhhhh... Ik snap helemaal NIETS van je bericht!

Over welke promo heb je het in godsnaam? En wat roept Daphne Dekkers daarin? En waarom schrik je als ze in beeld komt?

Ontzettend onsamenhangend zootje. Wát is je vraag?
Ehhhh..???
Ik ben het helemaal met je eens. Ze zegt ook: Soms denk je gewoon, die kop zit er vandaag niet lekker op...en inderdaad, háár kop zit er niet lekker op. Wat ziet ze eruit! Wel toepasselijk, hihi
" How to look good naked"

Engels programma waarin vrouwen die een negatief zelfbeeld hebben, leren hoe dat te veranderen.

Ik vond de engelse versie best een leuk programma eigenlijk, ben benieuwd of ze er iets van weten te maken in Nederland.

Daphne is in ieder geval geen goed voorteken.
Ik heb die promo ook gezien, en dat wordt helemaal niks...slap aftreksel.
Er is ook een Amerikaanse variant (met een van de mannen van 'Queer eye for a straight guy' hier vertaald als 'Kleren maken de man').

De Engelse variant vond ik ook leuk. Talpa zond het uit.

Het mooi van de Engelse presentator Gok was dat hij hard was, maar vrouwen wel in hun waarde liet.

Daphne Deckers zie ik die rol niet vervullen. Natuurlijk kijk ik wel, maar verwacht er weinig van.
Ik heb het programma net gezien. Wendy, een jonge vrouw, stond vandaag centraal.

Ze was erg onzeker over haar uiterlijk. Tattoo's, dikke benen, een dikke kont, grote neus, hangborsten.

Maar wat zonde dat zo'n vrouw zo negatief naar zichzelf kijkt. Ik vind het een prachtige vrouw!!! Ze heeft een totaal verkeerd beeld van zichzelf. Heel jammer.

Het enige dat veranderd moest worden in mijn ogen was een nieuwe bh en een nieuw kapsel.
Die Wendy is een prachtvrouw, die kont vond ik enorm mooi bij haar figuur. Net wat Steeninwater zegt: andere bh en een ander kapsel.

Wat ik niet zo goed vond was dat de hele familie de naaktfoto zag, nou ja niet helemaal naakt dan maar dat zou eigenlijk aan de mensen moeten worden getoond die zij zou uitkiezen.

Daphne's kop zit er idd nooit goed op.
Een leuke vrouw die wel een zetje in de rug nodig had.Maar dat daar de tv voor ingeschakeld moet worden ,snap ik dan ook weer niet.Want als jij zo onzeker bent ga je niet zo op de tv.

Dingen die gedaan worden kan jezelf ook bedenken, ander kapsel,kleurtje erin,nieuwe make-up.En dan op het einde van we gaan een foto maken van je naakt? Durf je dat? Daar zat ze zo op aan te dringen.
Jullie halen mij de woorden uit de mond over Daphne Deckers!

Ik kan verder eigenlijk niet geloven dat de vrouw uit het programma echt is (en geen actrice)! Het kan toch niet dat je na jarenlang je zo geschaamt te hebben voor je lichaam je door wat aanwijzingen van een kale man, opeens in bikini op het strand durft te lopen (notabene met een camera erbij!!!!!) En dan die BH!!!!!!

Ik vond het overigens ook een hele mooie vrouw!
Heb het ook gezien, en ik vond Wendy ook meteen een mooie vrouw. Jemig wat heeft zij een mooie strakke buik zeg, ben jaloers.

Maar aan het einde zag ze er nóg mooier uit. Nou hopen dat ze dit ook zelf gaat geloven.
Ik vond het een dom programma en Daphne Deckers zag er uit of ze zelf ook problemen had met haar uiterlijk.
Ik vond het rode setje wat ze droeg echt heel erg mooi. Iemand een idee waar ze dat vandaan haalden? Vast niet goedkoop...
Ik heb het programma niet gezien, maar ik ken dat Engelse programma wel en ik vind dat die Gok Wong het daarin echt fantastisch doet. Ik zie Daphne Deckers dat inderdaad nog niet zo doen. Verder leek het me altijd wel goed om daar een keer aan mee te doen (heb ook niet zo'n positief zelfbeeld), maar niet als het in Nederland wordt uitgezonden, dan lijkt het me juist vreselijk om mee te doen.
Ook ik heb gekeken, wat is er mis met Daphne?

Ben ik de enige die haar wel warm menselijk en lief vind?

De engelse versie kende ik ook. Dit is een aftreksel maar vond het echt niet verkeerd! Dat meisje Wendy was prachtig!

Voor mij een beetje dubbel, ik heb zelf een eetstoornis dús een heel naar zelfbeeld. (zegt mijn omgeving)

Bij het zien van dit programma kan ik me niet voorstellen dat deze Wendy zo onzeker is. Het was een modelletje juist.

Blijkt maar weer hoe vertekend je naar jezelf kunt kijken. Mooi programma, En Daphne
Ik heb weggezapt: wat een goedkoop, slap aftreksel van het origineel.

Het sterkte van Gok Wang (dank Capibara voor de achternaam) vind ik dat hij heel integer is en zich helemaal richt op de kandidaat. Soms hard, maar altijd met gevoel voor de persoon. Dat aandringen en opmerkingen over de naaktfoto in de Nederlandse versie kwamen op mij heel goedkoop over. Zo'n 'effect oproep' gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel

Voor mijn gevoel richtte de Nederlandse versie zich meer op het uiterlijke resultaat dan op het innerlijke resultaat.

En Daphne: tja, ik vind haar niet invoelend of meelevend genoeg voor dit programma.
Ik vond Daphne juist wél in voelend. Zag je haar niet huilen tussen de coulissen? Het enige minpunt bij Daphne vind ik, is dat ze altijd van die grote klote-ogen opzet...

Ik vond het op zich wel een mooi programma, maar zo over de top. Meteen op een billboard, catwalk, naaktfoto's..pffff. Ik heb helemaal geen negatief zelbeeld maar zou dit ook niet doen...
quote:JerneyKaagman schreef op 04 september 2008 @ 12:16:

Ik vond het rode setje wat ze droeg echt heel erg mooi. Iemand een idee waar ze dat vandaan haalden? Vast niet goedkoop...Ja, zag het ook. Waar komt dat vandaan?
Volgens mij was dat rode setje van Marie Jo.

Het programma vond ik wat slapjes vergeleken bij de engelse versie. Ik vind het alleen vreemd dat ze Daphne Deckers hebben gekozen. Het gaat erom om je happy met jezelf, in je eigen lichaam te voelen zonder medische kunstgrepen. Dan zetten ze Daphne er neer die haar borsten heeft laten liften/vergroten en haar hele gezicht heeft laten veranderen door de botox. Laatst stond ze in een blad, het was dat haar naam erbij stond, anders had ik haar bijna niet herkend. Ze doet het niet onaardig, maar ik vind het wel heel tegenstrijdig.
ik vind het een leuk programma, en naar mijn idee deed Daphne het best leuk.

dat meisje Wendy had idd alleen een nieuwe BH en een nieuw kapsel nodig....wel leuk om te zien dat ze zo opgefleurd was.
eerlijk gezegd vond ik het ook een leuk programma. Wat een beetje peptalk, leuke kleren en make-up kan doen voor een mens he?
Ik heb het programma gisteren zitten kijken en vond het best goed.Wat een beetje make-up,andere kapsel en kleding niet kunnen veranderen,een heleboel hoor!Dat ze erg onzeker was dat zag ik meteen.Hoop dat ze daardoor beseft dat ze er best mag zijn want het is toch zonde als iemand zo onzeker is.Iedereen heeft zo zijn onzekerheden,de ene wat meer dan de andere.En wow,wat een prachtfiguur!Wou dat ik dat ook had!En beslisst geen lelijke vrouw,maar een hele mooie!Zelf zou ik nooit zoiets gaan doen,vind mijn lijf toch erg prive en heb geen zin in commentaar.Ben wel benieuwd naar de andere afleveringen.

Over Daphne Dekkers weet ik nog niet zoveel.Vind het wel goed dat ze zo een programma doet.
quote:steph schreef op 03 september 2008 @ 22:41:

Daphne's kop zit er idd nooit goed op.Misschien kun je haar kop eraf schroeven, en er opnieuw op zetten!
World of Warcraft: Legion
Dat zei mijn moeder vroeger ook vaak tegen ons.Als er iets pijn deed dat wij het eraf moesten schroeven en dan op de kast neer moesten gaan leggen,zoals hoofd of benen etc...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven