Beschadigde zenuw?
woensdag 24 juni 2015 om 19:04
Hoi, ik heb al jaren last van pijn in mijn rug, met tintelingen in mijn rechtervoet en ietwat doof/zwaar gevoel in voet.
Ben 9 jaar terug geopereerd maar de klachten bleven gelijk ook na de operatie.
Twintig jaar geleden kreeg ik van een arts Rivotril voorgeschreven, 2 x 0.5 mg per dag. Dit hielp/ helpt om het draaglijker te maken.
Gisteren bij de huisarts geweest om te praten over de medicatie. Zij zegt dat in een brief van het ziekenhuis staat dat ws mijn zenuw is beschadigd vandaar de blijvende klachten.
Wie herkent dit en weet nog iets of misschien een beter medicijn?
Heb overigens zowat alles op alternatief gebied geprobeerd, ben nu bezig met dryneedling. Ik kan niet meer zonder de Rivotril, niet vanwege angst maar gewoon omdat het mijn klachten verlicht.
Ben 9 jaar terug geopereerd maar de klachten bleven gelijk ook na de operatie.
Twintig jaar geleden kreeg ik van een arts Rivotril voorgeschreven, 2 x 0.5 mg per dag. Dit hielp/ helpt om het draaglijker te maken.
Gisteren bij de huisarts geweest om te praten over de medicatie. Zij zegt dat in een brief van het ziekenhuis staat dat ws mijn zenuw is beschadigd vandaar de blijvende klachten.
Wie herkent dit en weet nog iets of misschien een beter medicijn?
Heb overigens zowat alles op alternatief gebied geprobeerd, ben nu bezig met dryneedling. Ik kan niet meer zonder de Rivotril, niet vanwege angst maar gewoon omdat het mijn klachten verlicht.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
woensdag 24 juni 2015 om 19:57
ik wist niet dat Rivotril hiervoor gebruikt werd.
Jàren geleden kreeg ik het voorgeschreven van mijn NKO-arts na diagnose van tinnitus. (ik mocht max 20 druppels voor ik ging slapen maar ik heb er nooit meer dan 8 genomen) Ik heb het bijna 2 jaar gebruikt. De NKO-arts zei dat het eigenlijk een epilepsie-medicijn is.
Ben je er ooit mee gestopt?
Te vlug gepost. Wou je nog een hele dikke geven en ik hoop dat het weer goed komt
Jàren geleden kreeg ik het voorgeschreven van mijn NKO-arts na diagnose van tinnitus. (ik mocht max 20 druppels voor ik ging slapen maar ik heb er nooit meer dan 8 genomen) Ik heb het bijna 2 jaar gebruikt. De NKO-arts zei dat het eigenlijk een epilepsie-medicijn is.
Ben je er ooit mee gestopt?
Te vlug gepost. Wou je nog een hele dikke geven en ik hoop dat het weer goed komt
not all who wander are lost
woensdag 24 juni 2015 om 20:02
woensdag 24 juni 2015 om 20:17
quote:niccifrench schreef op 24 juni 2015 @ 19:53:
@Susanne heb daar meerdere zenuwblokkades gehad, maar helpt een paar dagen. En dan weer hetzelfde. Na 1 jaar pijnpoli gestopt.
hebben ze alleen blokkades gezet?
Zo ja; dan een anderepjnpoli zoeken. Liefst een de multidisciplinair werkt
@Susanne heb daar meerdere zenuwblokkades gehad, maar helpt een paar dagen. En dan weer hetzelfde. Na 1 jaar pijnpoli gestopt.
hebben ze alleen blokkades gezet?
Zo ja; dan een anderepjnpoli zoeken. Liefst een de multidisciplinair werkt
Je bent zelf een theepot
woensdag 24 juni 2015 om 20:41
woensdag 24 juni 2015 om 20:48
Wat naar Nicci
. Ik heb er geen ervaring mee en dus ook geen specifieke nuttige tip. Maar als je ook alternatief wil proberen heb je misschien wat aan dit, het heeft mij heel erg goed geholpen na een wiplash. In het lijstje klachten waar de methode mogelijk wat aan kan doen lees ik letterlijk: "Tintelingen, krampen of gevoelloosheid in armen of benen".
In elk geval
In elk geval