opleiding stylist
woensdag 3 september 2008 om 08:03
Er moet een u tussen: VogUe.
Wat wil je met de opleiding doen?
Je hebt sylisten en stylisten.
Doel je op Rosa-Lima achtige verschijningen, of die nu voor de C&A tekent, moet je je bedenken dat daar nauwelijks opleiding voor is, echter meer "mensen kennen".
In het vak zelf wordt benaming stylist voor ontwerper gebruikt en kun je beter een opleiding modevormgeving doen aan een Kunstacademie, of de HvA, voorheen Academie Montaigne.
Wil je richting mediastyling of prognose ben je op Montaigne beter af. Evt. dan Artemis.
Als je doel echt een baan is, zou ik sowieso de NTI vergeten.
Artemis kan, staat echter niet al te hoog aangeschreven.
Idem Vogue.
Wat wil je met de opleiding doen?
Je hebt sylisten en stylisten.
Doel je op Rosa-Lima achtige verschijningen, of die nu voor de C&A tekent, moet je je bedenken dat daar nauwelijks opleiding voor is, echter meer "mensen kennen".
In het vak zelf wordt benaming stylist voor ontwerper gebruikt en kun je beter een opleiding modevormgeving doen aan een Kunstacademie, of de HvA, voorheen Academie Montaigne.
Wil je richting mediastyling of prognose ben je op Montaigne beter af. Evt. dan Artemis.
Als je doel echt een baan is, zou ik sowieso de NTI vergeten.
Artemis kan, staat echter niet al te hoog aangeschreven.
Idem Vogue.
summer73 wijzigde dit bericht op 03-09-2008 08:04
Reden: tiepvaut
Reden: tiepvaut
% gewijzigd
Computer says nooooo
woensdag 3 september 2008 om 10:39
Anytime!
etaleur is echt een heel ander vak hoor.
Maar zeker niet minder leuk, denk ik. (alleen ervaring als styliste)
Wel veel minder zwaar, en volgens mij gemakkelijker werk in te vinden. Is ook verschil tussen hbo en mbo opleiding. Waar gaat op dat gebied je voorkeur naar uit?
Ben je al naar open dagen geweest?
etaleur is echt een heel ander vak hoor.
Maar zeker niet minder leuk, denk ik. (alleen ervaring als styliste)
Wel veel minder zwaar, en volgens mij gemakkelijker werk in te vinden. Is ook verschil tussen hbo en mbo opleiding. Waar gaat op dat gebied je voorkeur naar uit?
Ben je al naar open dagen geweest?
Computer says nooooo
vrijdag 5 september 2008 om 22:40
zaterdag 17 april 2010 om 23:00
Hoi, ik blaas hopelijk nieuw leven in dit topic.
Ik ben opzoek naar een opleiding/cursus op commerciele presentatie of mediastyling interieur op HBO niveau.
Heb Voque en Artemis sites bekeken. Ik wil graag weten van Summer waarom deze niet zo goed staan aangeschreven.
Zijn er serieuze andere opties qua opleiding/cursus er zijn op dit gebied?
Dank alvast!
Ik ben opzoek naar een opleiding/cursus op commerciele presentatie of mediastyling interieur op HBO niveau.
Heb Voque en Artemis sites bekeken. Ik wil graag weten van Summer waarom deze niet zo goed staan aangeschreven.
Zijn er serieuze andere opties qua opleiding/cursus er zijn op dit gebied?
Dank alvast!