Uurloon schoonmaakster.
donderdag 25 juni 2015 om 11:33
donderdag 25 juni 2015 om 11:35
ik betaal mijn huidige schoonmaakster 12.50 per uur. Ze vroeg 12,- maar ik vind het makkelijker om 12,50 te geven want dan kan ik gewoon 50 euro neerleggen.
De voorgaande schoonmaaksters betaalde ik hetzelfde trouwens.
De voorgaande schoonmaaksters betaalde ik hetzelfde trouwens.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
donderdag 25 juni 2015 om 11:45
E 15 per uur is wel gangbaar. Het ligt er ook een beetje aan wat er van je wordt verwacht. Als het alleen gaat om bijvoorbeeld stofzuigen, afstoffen, sanitair en keuken schoonmaken lijkt E 12,50 me redelijk, als er ook nog strijkwerk, bedden verschonen of het zemen van ramen bijkomt vind ik E 15 zeker niet onredelijk. Ik weet niet meer wat ik destijds betaalde, dat was nog in het Gulden tijdperk.
verba volant, scripta manent.
donderdag 25 juni 2015 om 11:56
Wij betalen ook vijftien. Maar dat is dan ook wel echt een hele goede. Eentje die van aanpakken weet en zelf inschat wat ze in de tijd kan doen dat ze bij ons is. Ze houd ook zelf alle extra's in de gaten. Super dus en daardoor dit hoge bedrag waard. Ik hoor vaak dat anderen vijftien euro teveel vinden. Die betalen maximaal twaalf vijftig.
donderdag 25 juni 2015 om 12:02
Hangt ook van de leeftijd af. Een student die bijklust is vaak dik tevreden met 10 euro (het minimumloon als je 19 bent is ~4,50, in de horeca krijg je misschien 7 of 8, dus 10 is een 'vette bijbaan').
Maar een volwassene scheep je niet af met tien euro. Dat is net iets boven het minimumloon, en dat voor iemand die je wel de sleutel van je huis geeft. 12.50 is vrij gebruikelijk.
15 of meer zou ik alleen doen als er echt 'meerwaarde' is. Als ze ook je huis opruimt, strijkt, boodschappen doet, zulke dingen. Niet voor alleen simpel schoonmaakwerk.
20 is absurd.
Maar een volwassene scheep je niet af met tien euro. Dat is net iets boven het minimumloon, en dat voor iemand die je wel de sleutel van je huis geeft. 12.50 is vrij gebruikelijk.
15 of meer zou ik alleen doen als er echt 'meerwaarde' is. Als ze ook je huis opruimt, strijkt, boodschappen doet, zulke dingen. Niet voor alleen simpel schoonmaakwerk.
20 is absurd.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
donderdag 25 juni 2015 om 12:30
Huishoudster 10/12.50 Slechte ervaring met mevr van 10 die was te duur,die deed alleen wat ik wilde schoon hebben,mevr van 12.50 is iemand met 30 jaar ervaring en 'ziet het werk',heeft alle vrijheid.
Hovenier betaal ik 17,5/20 maar voor dit bedrag heeft hij ook alle machines bij hem.
Stratenmaker kost hier 15,00,een goeie metselaar 20.00.
Glazenwasser werkt met vaste bedragen hij komt 1 keer per maand langs.
Hovenier betaal ik 17,5/20 maar voor dit bedrag heeft hij ook alle machines bij hem.
Stratenmaker kost hier 15,00,een goeie metselaar 20.00.
Glazenwasser werkt met vaste bedragen hij komt 1 keer per maand langs.
donderdag 25 juni 2015 om 12:31
donderdag 25 juni 2015 om 12:37
quote:hamerhaai schreef op 25 juni 2015 @ 12:31:
Geen idee waar je woont en hoe ontzettend goed je bent. Maar je vraag veel en veel te veel. ¤12,50 is realistischer. Maar bij ons in de regio gaan de prijzen al weer naar beneden.
Precies ,er zijn veel huishoudelijk medewerkers ontslagen,door bezuinigingen in de WMO
En veel van deze mensen zoeken allemaal particuliere werkhuisjes.
Geen idee waar je woont en hoe ontzettend goed je bent. Maar je vraag veel en veel te veel. ¤12,50 is realistischer. Maar bij ons in de regio gaan de prijzen al weer naar beneden.
Precies ,er zijn veel huishoudelijk medewerkers ontslagen,door bezuinigingen in de WMO
En veel van deze mensen zoeken allemaal particuliere werkhuisjes.
donderdag 25 juni 2015 om 12:42
Onze hulp doet alle voorkomende werkzaamheden, badkamer, stoffen, ramenzemen etc. We betalen haar ¤ 50 voor 3 uur. We zijn dik tevreden en zij ook. Als we met vakantie gaan komt zij als we vertrokken nog even dweilen en de badkamer doen. Ik vond ¤ 10 of ¤ 12 uur per uur echt net meer van deze tijd hoor (of het moet idd een student zijn)
donderdag 25 juni 2015 om 13:09
quote:handigmetgeld schreef op 25 juni 2015 @ 12:02:
Hangt ook van de leeftijd af. Een student die bijklust is vaak dik tevreden met 10 euro (het minimumloon als je 19 bent is ~4,50, in de horeca krijg je misschien 7 of 8, dus 10 is een 'vette bijbaan').
20 is absurd.Goede posting.
15 euro per uur? Ik verdien het niet op een verpleeghuisafdeling, en dan moet en doe ik echt harder en verantwoordelijker werken dan de huishoudelijke krachten. Waar trouwens ook naar leeftijd en aantal dienstjaren word gekeken.
20 is absurd.Goede posting.
15 euro per uur? Ik verdien het niet op een verpleeghuisafdeling, en dan moet en doe ik echt harder en verantwoordelijker werken dan de huishoudelijke krachten. Waar trouwens ook naar leeftijd en aantal dienstjaren word gekeken.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 25 juni 2015 om 13:13
donderdag 25 juni 2015 om 13:15
quote:MarianneDavids schreef op 25 juni 2015 @ 11:45:
E 15 per uur is wel gangbaar. Het ligt er ook een beetje aan wat er van je wordt verwacht. Als het alleen gaat om bijvoorbeeld stofzuigen, afstoffen, sanitair en keuken schoonmaken lijkt E 12,50 me redelijk, als er ook nog strijkwerk, bedden verschonen of het zemen van ramen bijkomt vind ik E 15 zeker niet onredelijk. Ik weet niet meer wat ik destijds betaalde, dat was nog in het Gulden tijdperk.Bedden verschonen is anders makkelijker dan een wc goed schoonmaken. Waarom zou dat meer waard zijn? Als er meer werkzaamheden zijn kost dat meer tijd en dus levert het meer op, maar geen hoger bedrag per uur natuurlijk.
E 15 per uur is wel gangbaar. Het ligt er ook een beetje aan wat er van je wordt verwacht. Als het alleen gaat om bijvoorbeeld stofzuigen, afstoffen, sanitair en keuken schoonmaken lijkt E 12,50 me redelijk, als er ook nog strijkwerk, bedden verschonen of het zemen van ramen bijkomt vind ik E 15 zeker niet onredelijk. Ik weet niet meer wat ik destijds betaalde, dat was nog in het Gulden tijdperk.Bedden verschonen is anders makkelijker dan een wc goed schoonmaken. Waarom zou dat meer waard zijn? Als er meer werkzaamheden zijn kost dat meer tijd en dus levert het meer op, maar geen hoger bedrag per uur natuurlijk.