Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Bokstertje schreef op 05 februari 2008 @ 23:18:

Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

Positief blijven: zo word je in ieder geval niet verliefd! Zeker omdat hij toch al niet superaantrekkelijk is. En of het verder goed klikt? Ach, soms heus wel. Het is en blijft een poffertje.

Maar ja, als hij die handjes eenmaal gaat gebruiken......
quote:tonic schreef op 02 september 2008 @ 14:22:

[...]En of het verder goed klikt? Ach, soms heus wel. Het is en blijft een poffertje.

Maar ja, als hij die handjes eenmaal gaat gebruiken...... Nah, dan hoop ik voor jou dat-ie hier niet meeleest... kun je binnenkort weer je eigen handjes gebruiken
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Ik heb afgelopen nacht zekerheidhalve de sexdrive van mijn ptv gecheckt: was niets op aan te merken !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Het is toch wel lastig soms als je poffertje sv hier meeleest.... .

Hoop niet dat de mijne de volgende date een van z'n seksloze buien heeft!

Nou, ik wilde je nét even mailen.....

(en ach, buiten is het ook al lekker nat, althans hier wel :-))
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Het is echt een poffertje: dat weet hij heel goed. Zou kunnen meelezen, maar dat is hem teveel moeite.

Buiten dat, juist de zekerheid dat er verder niets speelt aan gevoel, maakt het veilig - voor ons allebei.

@roland. mijn eigen handjes is niks mis mee, overigens net als die van mijn nr1 (o, o wat loop ik te klagen terwijl ik echt niks tekort kom.... )
Ik ga die sexdrive vanavond ook eens aan een test onderwerpen...
ja, ja, ja.... wrijf het er maar in!

Nee, geniet!
Een SV'tje kan ook een te hoge sexdrive hebben hoor... ergste is dat dat behoorlijk aanstekelijk werkt.

@ tonic.. je schrijft" juist de zekerheid dat er verder niets speelt aan gevoel, maakt het veilig - voor ons allebei".. twijfel daar echt aan. Denk dat je het wel kunt uitspreken maar na een tijd heb je toch gevoelens voor elkaar. Dat je daar beiden niets mee doet is een ander verhaal.
@Mac : concentreer je op PSV !

Als juwelen zijn ze die sv's/minnaars : schitteren doen ze allemaal in het begin maar de nepperds verliezen na hun tijd hun glans en worden gemakkelijk geliquideerd en vergeten ; de echte diamanten verliezen nooit hun puurheid, maar niet iedereen kan ze hebben en niet iedereen kan ze aan ...
Sjeeeeemig, Belgenmoppie, wat kun jij dingen toch treffend schrijven!
Dat is inderdaad de beste oplossing BM. Jammer dat die nou net niet helemaal is wat ik wil van een sv.
Wat wil jij van een minnaar Mac?
Ten eerste dat ik geil van hem word. Verder een beetje aandacht door oneerbare voorstellen (via welk communicatiemiddel dan ook). Die tot een hoogtepunt komen tijdens een afspraak en daarna feedback over hoe wij het hebben beleefd. Ik wil het gevoel hebben speciaal te zijn, ook al is dat alleen op dat moment. En duidelijkheid hoe we elkaar zien zonder daar te lang over door te gaan.

Verder graag iemand die niet schrikt van mijn directheid, als ik wil, wil ik en dan niet dat gedraai er om heen (hoe was je weekend, feestje, verjaardag van je oma?). Natuurlijk is dat bespreekbaar, maar niet als peilmiddel.

Lijkt me niet zo moeilijk, of vraag ik echt te veel?
Puur een sv dus waar jij naar op zoek bent Mac.
@Mac. Jaaaaa precies! Exact mijn idee van een SV. Heb ik in principe ook, behalve als hij te druk is - en dat is de laatste tijd nogal eens het geval. Minimale sexdrive..... zeker als afspraken op het laatste moment worden afgezegd, is dat frustrerend....

@engel68. Natuurlijk je heb je gevoelens voor elkaar en die ontwikkelen zich ook in de loop van de tijd. Maar dat wordt bij mijn SV geen verliefdheid; integendeel zou ik bijna zeggen. Eerst leek hij erg mysterieus en aantrekkelijk; inmiddels weet ik dat hij behoorlijk beschadigd is en geen 'normale' langdurige relatie met een vrouw aankan. Dat is heel jammer voor hem, maar maakt hem voor mij een goede SV. Hij zal nooit dichtbij kunnen komen; echt vertrouwen kan hij niet. Zijn minnares daarentegen heeft het heel zwaar, want ondanks dat hij sinds enige tijd geen GM meer is, kiest hij niet definitief voor haar en zij begrijpt dat niet.

Voor mij is een SV iets heel anders dan een minnares.
@ Mac, dat is ook mijn idee van een sv.

@ Tonic, heeft jouw sv buiten jou ook nog een minnares?

@AIL, hoe is het bij jou?
Ik zie bij het woord minnaar altijd een vrouw voor me die eindeloos zit te wachten tot haar minnaar een keer langskomt, die daar alles voor opzij zet. Beetje zielige situatie.

Bij een SV zie ik iemand voor me waar je het gewoon lekkere/spannende sex mee hebt, en waar je het ook leuk mee hebt, die je af en toe ziet. Maar iemand waar je niet constant mee in je hoofd zit.
Inderdaad, behalve als hij te druk is. En dat is nu al een paar weken. Krijg amper antwoord terug en dat gaat irriteren.

Ook die van mij is flink beschadigd, maar dat probeer ik te omzeilen hij wil het er ook niet over hebben, ik kan hem alleen laten zien wat ik voor hem kan zijn op dát moment. Af en toe komen we te dichtbij, maar dat is door de combinatie vriendschap-sex. Ik zou nooit een relatie met hem kunnen hebben, zo onberekenbaar qua gevoel en emotie. De ene keer heel toegankelijk en de andere keer loop je keihard tegen het 9mm gehard-kogelvrij-glas aan.
Nou, een sv kan ook in je hoofd zitten. Zolang je maar niet desparate op hem zit te wachten. Bij het woord minnaar zie ik ook iets anders dan sv, een minnaar is getrouwd en het liefst trouw je zelf met hem, een soort affaire dus. Een sv klinkt vrijblijvender, maar soms is de grens moeilijk te bepalen.
@stew: lief dat je het vraagt, maar het is goed kl*te :

relatie met man bereikt dieptepunt.

sv is terug, maar durft niet meer, omdat zijn vrouw een smsje heeft onderschept.

Kortom: no sunshine for me!
Wat erg AIL, denk je dat het door jouw sv komt dat je relatie in een dip zit?
Tuurlijk kan die in je hoofd zitten, maar wel op een normale manier. Wat ook in je hoofd zit zijn de dingen die je van plan bent te gaan doen met hem.

Maar dat is volgens mij alleen maar leuk
Ik ben van mening dat een sv alleen voor de seks en waar je verder geen gevoelens bij hebt.

@stew. Ik ben het niet met je eens dat je het liefste met je minnaar zou willen trouwen. Ik heb een minnaar omdat ik niet vind dat het woord sv dekt wat wij samen hebben. Op een bepaalde manier hou ik van mijn minnaar (als in een hele goede, dierbare vriend) maar ik heb absoluut niet de intentie om met hem te trouwen.
@stew. nou, eigenlijk niet meer. Toen hij nog GM was wel ja maar wilde al van haar af. Is nu helemaal moeilijk geworden omdat er geen nr1 meer is en minnares juist meer verwachtte. Heeft laatste maanden - voor zover ik weet - alleen met mij seks. Maar ja, wel vaak drukdrukdruk....

Ik herken overigens wel dat je sexdrive door stress en zo erg omlaag kan gaan; heb ik (en mijn nr1!) jaren last van gehad.

En hoe zit het bij jou? Heb jij een goede SV?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven