Rust in mn kop
donderdag 25 juni 2015 om 22:40
Het leven is een beetje druk en heftig op dit moment. De gezondheid van mijn ouwe pa (96) holt achteruit, een jonge vent waar ik veel van hou is ongeneeslijke ziek, mijn baan is druk en we staan op een heel,spannend punt met onze eigen zaak. Druk in mijn kop dus. Gevolg:slechte nachtrust, rusteloos, soms een beetje paniekerig, veel stress. En het zijn geen van allen zaken waar ik kan zomaar van weg kan blijven natuurlijk.
Ik neem zoveel mogelijk rust, eet gezond, sport. Neem tijd voor mezelf waar ik kan. Praat van me af. Maar goed, de stress blijft natuurlijk. Dus daar moet ik zo goed mogelijk mee dealen.
Voor 's nachts had ik laatst al rescue druppels gehaald en eerlijk is eerlijk, ze helpen. Zelfs bij een homeopatische scepticus als ik Ik pieker niet meer s nachts.
Enniewee, ik heb nu ook de dag rescue spray gehaald en man kwam thuis met A. Vogels Passiflora Rustgevend extra sterk.
Iemand ervaring met (1) van beide middeltjes? En zouden ze naast elkaar gebruikt kunnen worden?
Ik neem zoveel mogelijk rust, eet gezond, sport. Neem tijd voor mezelf waar ik kan. Praat van me af. Maar goed, de stress blijft natuurlijk. Dus daar moet ik zo goed mogelijk mee dealen.
Voor 's nachts had ik laatst al rescue druppels gehaald en eerlijk is eerlijk, ze helpen. Zelfs bij een homeopatische scepticus als ik Ik pieker niet meer s nachts.
Enniewee, ik heb nu ook de dag rescue spray gehaald en man kwam thuis met A. Vogels Passiflora Rustgevend extra sterk.
Iemand ervaring met (1) van beide middeltjes? En zouden ze naast elkaar gebruikt kunnen worden?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 25 juni 2015 om 22:51
Vraag een doosje oxazepam en daarnaast lange wandelingen maken in de natuur tussendoor. Door die wandelingen verplaats je de onrust naar een lichamelijke aktiviteit en helpt het je om beter te slapen, beter om even helemaal tot rust en komen met af en toe een iets sterker middel dan die halve oplapmiddeltjes is mijn ervaring.
Ik krijg alleen maar enorme migraine van de kruidenmiddelen naast stress.
Ik krijg alleen maar enorme migraine van de kruidenmiddelen naast stress.
donderdag 25 juni 2015 om 22:58
donderdag 25 juni 2015 om 23:03
donderdag 25 juni 2015 om 23:11
vrijdag 26 juni 2015 om 01:14
quote:hatsetats schreef op 25 juni 2015 @ 22:58:
Ja natuurlijk, ik ga aan de oxazepam, right. Niet dus. Ik slik nooit wat sterkers dan brufen of paracetamol en daar ga ik al van onder zeil.
Vervelend dat jij er migraine van krjgt, daaar heb ik geen last van. En bewegen doe ik genoeg, dank je voor je advies
Nou zeg, wat een onaardige reactie voor een goedbedoeld, en ook goed advies. Maar als jij al onder zeil gaat van brufen en paracetamol, neem je dat toch lekker als je ligt te piekeren 's nachts.
Vervelend voor je hoor, heftige periodes hakken erin, maar dat hoef je niet af te reageren op iemand die met de beste bedoelingen de moeite neemt een reactie voor jou te typen.
Ja natuurlijk, ik ga aan de oxazepam, right. Niet dus. Ik slik nooit wat sterkers dan brufen of paracetamol en daar ga ik al van onder zeil.
Vervelend dat jij er migraine van krjgt, daaar heb ik geen last van. En bewegen doe ik genoeg, dank je voor je advies
Nou zeg, wat een onaardige reactie voor een goedbedoeld, en ook goed advies. Maar als jij al onder zeil gaat van brufen en paracetamol, neem je dat toch lekker als je ligt te piekeren 's nachts.
Vervelend voor je hoor, heftige periodes hakken erin, maar dat hoef je niet af te reageren op iemand die met de beste bedoelingen de moeite neemt een reactie voor jou te typen.
vrijdag 26 juni 2015 om 01:18
Is valeriaan niet wat?
Ik denk dat je toch zelf moet uitproberen wat werkt voor je.
Het ene lijf is het andere niet.
Zo te lezen doe je al een hoop goed om de stress te hanteren.
Verder kunnen misschien ademhalings of yogaofeningen helpen? ( geen idee hoor, ik roep maar wat. Zelf wordt ik daar kriegel van maar er zijn legio mensen waarbij het ontspannend werkt)
In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je
Verder kunnen misschien ademhalings of yogaofeningen helpen? ( geen idee hoor, ik roep maar wat. Zelf wordt ik daar kriegel van maar er zijn legio mensen waarbij het ontspannend werkt)
In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je
vrijdag 26 juni 2015 om 05:57
vrijdag 26 juni 2015 om 05:58
quote:consuelabananahammok schreef op 26 juni 2015 @ 01:18:
Is valeriaan niet wat?
In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je Valeriaan zit in die passieflora. En mediteren doe ik (soms) ook wel. Ben zweef-tevereriger dan ik denk hahaha. En thnx
Is valeriaan niet wat?
In ieder geval heel veel sterkte in deze moeilijke tijd voor je Valeriaan zit in die passieflora. En mediteren doe ik (soms) ook wel. Ben zweef-tevereriger dan ik denk hahaha. En thnx
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET