VRLK
woensdag 3 september 2008 om 11:52
woensdag 3 september 2008 om 11:56
woensdag 3 september 2008 om 13:53
Ik ook wel, maar moet vechtende kinderen corrigeren. Ben inmiddels weer heel blij dat Kiloknaller niet meteen 10 augustus naar school is gegaan. Sjemig, wat is hij moe na zo'n ochtend. Echt heel anders dan een hele creche dag. Is al bijna aan vakantie toe lijkt het wel en hij is pas drie dagen naar school .
Hier dus zometeen ook dvd en dekentje, beetje onhandig alleen dat er dan altijd discussie ontstaat over welke DVD en dat zus dan heel krengig kan gaan doen over alles dat kinderachtig is enzo.
Pffft, ik heb echt ontzag voor Pimpel die 4 kinderen heeft en ook nog redelijk dicht op elkaar. Hoewel, eigenlijk heb ik van mijn derde geen last, die ligt te slapen op de gang onder de kapstok (in zijn kar, geen zorgen )
Hier dus zometeen ook dvd en dekentje, beetje onhandig alleen dat er dan altijd discussie ontstaat over welke DVD en dat zus dan heel krengig kan gaan doen over alles dat kinderachtig is enzo.
Pffft, ik heb echt ontzag voor Pimpel die 4 kinderen heeft en ook nog redelijk dicht op elkaar. Hoewel, eigenlijk heb ik van mijn derde geen last, die ligt te slapen op de gang onder de kapstok (in zijn kar, geen zorgen )
woensdag 3 september 2008 om 14:23
Aan de kapstok
Hier ligt KW nog steeds onder zijn dekentje Shrek te kijken.
Dvd is van ons maar is ineens populair. Ach, weer eens iets anders.
Hij klaagt nog steeds over buikpijn. Ik denk dat hij moet poepen maar het op heeft gehouden op school. Zoiets... hij vraagt nu om nog een boterham (maar 1 gegeven ivm buikpijn).
Hier ligt KW nog steeds onder zijn dekentje Shrek te kijken.
Dvd is van ons maar is ineens populair. Ach, weer eens iets anders.
Hij klaagt nog steeds over buikpijn. Ik denk dat hij moet poepen maar het op heeft gehouden op school. Zoiets... hij vraagt nu om nog een boterham (maar 1 gegeven ivm buikpijn).
woensdag 3 september 2008 om 14:36
Hier continuerooster en ik vind het super!!! Ze zijn wel op vrijdagmiddag en woensdagmiddag vrij. En die dagen ben ik dus ook vrij
Overige dagen naar de NSO, vanaf volgende week.
Wind, hahaha, dat ken ik van de tandarts
Hier ook nog geen gaatjes, maar wel elke keer dramatische verhalen over slecht glazuur, dat ik een beugel moet, bla bla
Morrie en Lien, heb er zo veel zin in morgen!!!
Het is echt een eeuwigheid terug dat ik jullie heb gezien!
Ik heb volgens mij Morrie niet eens zwanger gezien!!!
Net nog even deel 2 van kadootje Morrie gekocht (had al iets, maar daar moest nog iets bij, wat ik vorige keer niet kon vinden in de kleur die ik wilde) en toch voor BJMN ook nog iets er bij.
Overige dagen naar de NSO, vanaf volgende week.
Wind, hahaha, dat ken ik van de tandarts
Hier ook nog geen gaatjes, maar wel elke keer dramatische verhalen over slecht glazuur, dat ik een beugel moet, bla bla
Morrie en Lien, heb er zo veel zin in morgen!!!
Het is echt een eeuwigheid terug dat ik jullie heb gezien!
Ik heb volgens mij Morrie niet eens zwanger gezien!!!
Net nog even deel 2 van kadootje Morrie gekocht (had al iets, maar daar moest nog iets bij, wat ik vorige keer niet kon vinden in de kleur die ik wilde) en toch voor BJMN ook nog iets er bij.
woensdag 3 september 2008 om 15:23
2 cadeautjes? Leuk .
Ik heb ook zin in morgen. Net is vriendin geweest waar ik geen zin in had, maar zoals dat meestal gaat met die dingen: het was eigenlijk heel gezellig.....
En Lien, Knorrie slaapt ook al twee dagen op de gang. Komt doordat hij dan in de kinderwagenbak ligt en ik hem erin laat liggen. Hij slijt zijn dagen dus op de gang, gezellig!
Met Schorrie gaat het eigenlijk heel goed moet ik zeggen, ik vind de vermoeidheid meevallen. Hij heeft wel gisteren en eergisteren een boos kwartiertje gehad. Dan is hij boos op alles en zit zichzelf in de weg. Maar als we hem dan uit laten razen trekt hij daarna bij en gaat het weer goed. Tot nu toe is het echt nog goed te doen vind ik. En de juf zei net ook weer dat het goed ging, dat hij heel veel plezier heeft in de spelletjes die ze doen (tik tik wie ben ik bijvoorbeeld, dat deden wij vroeger al). Wel moest ze hem af en toe kort houden. Alleen maar goed, graag!
Ik heb ook zin in morgen. Net is vriendin geweest waar ik geen zin in had, maar zoals dat meestal gaat met die dingen: het was eigenlijk heel gezellig.....
En Lien, Knorrie slaapt ook al twee dagen op de gang. Komt doordat hij dan in de kinderwagenbak ligt en ik hem erin laat liggen. Hij slijt zijn dagen dus op de gang, gezellig!
Met Schorrie gaat het eigenlijk heel goed moet ik zeggen, ik vind de vermoeidheid meevallen. Hij heeft wel gisteren en eergisteren een boos kwartiertje gehad. Dan is hij boos op alles en zit zichzelf in de weg. Maar als we hem dan uit laten razen trekt hij daarna bij en gaat het weer goed. Tot nu toe is het echt nog goed te doen vind ik. En de juf zei net ook weer dat het goed ging, dat hij heel veel plezier heeft in de spelletjes die ze doen (tik tik wie ben ik bijvoorbeeld, dat deden wij vroeger al). Wel moest ze hem af en toe kort houden. Alleen maar goed, graag!
woensdag 3 september 2008 om 16:34
Ik ging nog even verder nadenken waarom ik denk dat Schorrie het goed doet maar dat komt vooral omdat hij zo lekker speelt 's middags. Hij is heerlijk bezig met zijn speelgoed en vermaakt zich erg goed. Het is toch anders, een hele dag creche, thuiskomen, eten nog even snel spelen en dan naar bed. Nu komt hij thuis en heeft nog een hele tijd om lekker te spelen tot we gaan eten. Voorheen had hij dat de hele woensdag en vrijdag maar dan was het een hele dag en speelde hij toch 'anders'. Ook omdat wij dan anders waren denk ik, hij moest mee naar de winkel, of op visite, of 'iets leuks doen'.
woensdag 3 september 2008 om 16:55
woensdag 3 september 2008 om 17:47
Ohw, nou, als je naar www.liefwinkel.nl gaat en dan naar jasjes dan zie je hem staan. Spijkerjasje met grijsze uitritsbare cappuchonjack.
Ik had de prijs overigens niet opgezocht op Internet hoor, hij stond op het kaartje die aan de jas hing. Dat jullie niet denken dat ik van cadeautjes de prijs ga opzoeken.....
Schorrie en zijn vriendje zijn trouwens wel al uit elkaar gehaald. Vriendje zit nu aan een andere tafel want ze plukten de hele tijd aan elkaar.
En Schorrie zat meer met zijn rug naar de klas maar zit nu op een andere plek zodat hij meer met zijn gezicht naar de rest van de klas en dus ook de juf zit, zo kan ze hem beter aankijken en hij haar. Dan let 'ie beter op.
Harrie leert Schorrie nu dammen. Lijkt me dat Schorrie daar nog iets te jong voor is.
Ik had de prijs overigens niet opgezocht op Internet hoor, hij stond op het kaartje die aan de jas hing. Dat jullie niet denken dat ik van cadeautjes de prijs ga opzoeken.....
Schorrie en zijn vriendje zijn trouwens wel al uit elkaar gehaald. Vriendje zit nu aan een andere tafel want ze plukten de hele tijd aan elkaar.
En Schorrie zat meer met zijn rug naar de klas maar zit nu op een andere plek zodat hij meer met zijn gezicht naar de rest van de klas en dus ook de juf zit, zo kan ze hem beter aankijken en hij haar. Dan let 'ie beter op.
Harrie leert Schorrie nu dammen. Lijkt me dat Schorrie daar nog iets te jong voor is.
woensdag 3 september 2008 om 17:48
woensdag 3 september 2008 om 18:32
woensdag 3 september 2008 om 19:28
woensdag 3 september 2008 om 19:41
Haha, Morrie en ik maar denken dat je meteen de prijs ging opzoeken van hetgeen ik je morgen ga geven . En moet ik dus ook nog marktplaats in de gaten houden als je het weer verkoopt .
Zo, Linoleum is naar een repetitie en ik zit op de bank, vanavond komt zusje van oppas van maandag, 14 jaar al.... eeeh... pas, nou ja. Het is een uurtje zodat ik naar de gym-club kan en dan slaapt iedereen toch.
Zo, Linoleum is naar een repetitie en ik zit op de bank, vanavond komt zusje van oppas van maandag, 14 jaar al.... eeeh... pas, nou ja. Het is een uurtje zodat ik naar de gym-club kan en dan slaapt iedereen toch.
woensdag 3 september 2008 om 19:41
Ik heb net hele mooie en leuke foto's gekeken op de hyve van Mille. Wat is jouw oudste dochter een knap kind zeg, heb je al jongens voor de deur staan?
En Mini vind ik erg op jou lijken (ook knap hoor ). Bij Nano zie ik dat dan weer minder, terwijl ik die wel weer op Mini vind lijken. Nano is ook alweer heel groot, zelfde effect als bij Zeefje. Ineens zijn het geen baby's meer.
Ik ga ook eens kijken of ik zo'n slide show kan maken overigens!
En Mini vind ik erg op jou lijken (ook knap hoor ). Bij Nano zie ik dat dan weer minder, terwijl ik die wel weer op Mini vind lijken. Nano is ook alweer heel groot, zelfde effect als bij Zeefje. Ineens zijn het geen baby's meer.
Ik ga ook eens kijken of ik zo'n slide show kan maken overigens!
woensdag 3 september 2008 om 20:13
Nou, ik kom lekker morgen naar de live versie kijken en dan doe je ook nog maar even de slide show . Hunk? Ik hoor BNJMN ineens, dat gebeurt echt nooit. Mmm, ga toch maar even kijken dan maar en meteen mijn hups-kleren aantrekken. Ik heb echt geen zin, maar ben altijd wel weer blij als ik geweest ben, dusssss....