Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Even inbreken..

Lees wel wat langer mee op dit topic (met veel humor trouwens), maar val sinds een week in de categorie; single..

Kan ik meeschrijven? (ik zit alleen niet in een dip..)
Hey Inq82.. natuurlijk mag je meeschrijven

Ik heb ook geen dip en ik ben hier ook :-)
*SD helemaal blij met alle knuffels*

Soms heb je van die dagen dan heb je die gewoon ff nodig!

Dank je wel schatten!!!

Dipje alweer (bijna) voorbij hoor.

Haaaaaaaaaaaaaaaaaai Summer, ga je echt bellen vanavond, mis je!!!!!!

Tandarts van 27is echt nog heel jong

Helemaal in de stress van alle patienten in de wachtkamer

Ik heb wel een beetje medelijden met haar

Inqie, leuk dat je hier komt meeschrijven

Tis hier een beetje een dipweekje maar das lang niet altijd zo hoor...

Wees welkom in elk geval!

Ramirez (kort ik vanaf nu af tot Ram hoor..SDtje is wel van de afkortingen)

En vind het topic vandaag best bij te lezen tot nu toe!!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hoi Inqie, welkom hier, schrijf maar gewoon mee!

Hoest met jouw humeur dan? Kan me voorstellen dat dat niet optimaal is, als je nu een weekje single bent...

SD alweer een beetje opgefleurd gelukkig
Peas on earth!
Ah, bedankt voor het warme welkom..

Resumee: 4 jaar lang aanmodderen, hij nemen-ik geven, ik kwam op schaal van belangrijkheid, ergens op plek 2 tot 10, op nummer 1 stond hij zelf. Onzekere man met chronisch incapabele relatievaardigheden, denk ik.

Ging ook aan mezelf twijfelen hierdoor, dat ik het steeds niet goed genoeg deed. Nu ben ik klaar daarmee, weet dat het echt aan hem ligt grotendeels. Voor m'n eigenwaarde is dit een geweldige stap geweest, had ik er alleen maar wat eerder achter gekomen.

Hij wil wel vrienden enzo blijven, maar ach.. daar zie het nut niet van in. (Al eens eerder gebeurd: vriendschap-sex-relatie en de cirkel is weer rond..)

Hij is gewoon te ingewikkeld voor mij.

Nu dus weer single, hou wel van hem, hij ook oprecht van mij. Maar dit is een keuze gebaseerd op verstand, dat is soms lastig, maar weet dat dit het beste is.

Zo zit het dus.. en ik wacht rustig een lekkere man af..
Knap dat je wél de stap hebt gezet, ook al is het (nu nog) een rationele keuze. Fijn ook dat je de fase van 'twijfelen aan jezelf' voorbij bent en nu duidelijk hebt dat jíj niet degene bent die te weinig hebt gegeven, maar dat hij al die tijd teveel heeft genómen....

Leuke omschrijving trouwens: chronisch incapabele relatievaardigheden
Peas on earth!
Hmmm, knap hoor Inq82.... Kan ik alleen maar respect voor hebben...Het zijn nooit de leukste en makkelijkste keuzes als gevoel en verstand niet op een lijn zitten...
Ja, hij had echt dat soort relatievaardigheden..

Lief wat je zegt, prinses, zo is het inderdaad.

Ik had met alle liefde oud met hem geworden, maar dan moet de liefde die er is, het wel waard zijn en van beide kanten komen!

Het enige vervelende is dat hij het uiteindelijk plompverloren uitmaakte, terwijl ik juist aan hem had aangegeven dat ik het niet meer zo wilde. Wilde dat juist zelf doen, als statement voor mezelf en naar hem toe.

Maar goed, het is niet anders, en hij mag denken wat hij wil.

Heb er echt vrede mee, want ik verdien gewoon beter.

En dat lees ik hier wel meer... erg goed en knap van jullie, weet dat het lastig is!

Nu weer een hele andere toekomst tegemoet.. erg leuk !
Wat mij uiteindelijk over de streep heeft getrokken is toen ik mezelf de vraag (had ik in een boek gelezen) stelde: Is dit wie ik wil zijn?

De jaren daarvoor was mijn antwoord: nee-mwah-ja..

Nu had ik zoiets van: nee, echt niet. Ik kon gewoon niet langer zo doorgaan, zou dan echt teleurgesteld in mezelf zijn.

Kom op, ik kan toch wel zonder man.. En inderdaad!
Heerlijk herkenbaar Inq (maar die conclusie hadden we volgens mij al getrokken)

Weet niet of ik al helemaal uit mijn dip ben hoor, tis hier alleen TE hectisch om er over na te kunnen denken...

Het Ram, met wie ben je nou uiteindelijk gaan knuffelen gister?

Heb je mijn Koe nog gebruikt
Hey SD.

Ik heb niet geknuffeld . Ik heb die koe van jou niet gezien! Waar had je hem gelaten dan?
Ik kreeg dinsdag een sms van een Duitse ex-sv (anderhalf jaar niet gezien). Ze was met haar zus een paar dagen in NL. Na wat sms'jes over en weer spraken we af dat we met z'n drietjes wat zouden gaan eten.

Hebben we gedaan, daarna nog ff gezellig het Leidseplein op gegaan. Tegen twaalven wilde zus naar hotel maar ex-sv had nog geen slaap. Wij zijn nog een stukkie gaan lopen en van het een kwam het ander zeg maar. Maar toen ? Hotelkamer was geen optie want daar lag haar zus te slapen. Uiteindelijk middenin de nacht naar mijn huis gereden, veel plezier gehad en heel weinig geslapen, en vanmorgen na ontbijt haar weer naar het hotel in hartje Amsterdam gebracht.

Heb er nu toch wel mixed feelings over: het was leuk en lekker maar wat mij betreft is ze nog steeds een ex-sv, en ik kreeg vanmorgen het gevoel dat ze de draad wel weer op wilde pakken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
hey Donkeyshot,

Lastig verhaal . Gewoon proberen gelijk duidelijk te zijn. Dit is nou een van de redenen dat ik geen bedmaatjes meer heb...
Oe Donkey, lastig verhaal zeg!

Waarom heb je het idee dat ze de draad weer wil oppakken dan?

Veelvuldig sms gedrag of zo,of door de dingen zie ze zegt?

Ik blijf dat trouwens een wonderlijk fenomeen vinden SV-tjes

Ik kan dat niet....of ik word verliefd OF ik vind het net niet leuk genoeg voor de sex...

Wat wel lastig wordt zo ondertussen want ik kruip bijna tegen de muren op omdat mijn hormonen toch wel gaan opspelen zo na 4 maanden sexuele onthouding...

Nou ja zeg Ram, stuur ik je gisteravond een hele leuke pluche Koe, ZIE je hem niet eens..

Ik stuur nog eens wat

*geeft Ram dan maar ff een virtuele knuffel, want geen huisdieren EN geen knuffel om te knuffelen is wel heul zielig*
Ex-sv vroeg bij het afscheid of ik geen zin had om weer eens naar DL te komen. En anderhalf jaar geleden heb ik er een punt achter gezet omdat ik merkte dat het voor haar meer dreigde te worden dan een sv relatie. Dus ik denk dat ik inderdaad maar erg duidelijk moet zijn.
SD, ik merk die onthouding na een week al.. Word er wat onrustig van. Hoe moet jij je voelen?!
Laat ik het zo zeggen Inq...ik heb loopgraven in mijn vloerbedekking, krassen op mijn behang en Tarzan draait overuren zullen we maar zeggen....
*vangt de virtuele knuffel van SD en neemt hem met liefde in ontvangst*

thanks!!!!

Zelfs ik merk de onthouding, ondanks een aanbieding gisteren. Maar ik houd me er toch aan. Even niets voor mij...
Haai!

Gôh! Leuk om te lezen dat er zoveel nieuwe schrijvers/singles bijkomen hier in dit topic...welkom allemaal!!!

DS: Leuk, zo'n SV nachtje...maar eigenlijk niet zo slim! Misschien krijgt ze nu het gevoel "gebruikt" te zijn als je nu kenbaar maakt dat het leuk voor één keertje was, en dat ze verder niks hoeft te verwachten. Vragen wat zij er nu eigenlijk van verwacht, mocht je haar weer zien/spreken...dat schept duidelijkheid
Sja de vraag is zelfs wie wie nu eigenlijk gebruikte. Deze dame bleek al ingecalculeerd te hebben dat ze wel eens in mijn bedje zou kunnen belanden (had bijv. de pil al bij zich gestoken en niet op hotelkamer laten liggen). En ik dacht dat we een eindje gingen wandelen ... Soms ben ik te naief geloof ik.

Ik ga haar iig nogmaals duidelijk maken dat een relaatsie er niet in zit. Wil best nog een een keertje naar DL mits dat maar duidelijk is.
Zou het dan toch zo zijn dat wat je van ver haalt lekker is???

DS, wil je dat risico lopen?

Straks kom je er niet meer van af...
Ik ben ook niet zo goed in SV-tjes. Ik moet een kerel minstens leuk vinden voor ik met hem in bed beland!

Inq: welkom!

Mijn verstand en gevoel moeten binnenkort maar een op een teambuildingsdagjeweekend. Ze zijn niet zo goed in samenwerken. Iemand een leuk idee om ze naar toe te sturen??

*zwaaaaaaaaaaaaaaaaiiii* naar iedereen!
Pop kunnen mijn verstand en gevoel zich ook aanmeldden voor dat weekend?

Ze zijn het namelijk ook zelden eens met elkaar!

Euhmmm....weekendje Ardennen, beetje survivallen, abseilen, tentje overnachten...
Oh, en ik vergeet nog wat:

1. Ik ga ook niet altijd met plezier naar mn werk, maar als ik om half negen een knuffel krijg van een van mijn kindertjes dat ben ik vaak weer heel erg blij!

2. Mijn oude klasje kwam even bij me buurten, heel gezellig!

3. Ik geloof dat ik een aanbidder heb (totaal geen relatiemateriaal, want te oud, maar ego-streling is altijd positief)

4. NMZE belde gister op of ik zin had in een wijntje! Vonnik nou wel weer heul positief. Ik kon alleen niet, maar dat mag de pret van de uitnodiging niet drukken.

5. HM, bij mij is het ook die tijd van de maand, en mijn huid reageert nogal op de hormonen. Ben blij dat er camouflagestift bestaat!
Vleer is weer thuis.. Nadat ze haar opa heeft overgehaald om toch naar een verzorgingshuis te gaan.

Dit wilde hij wel op voorwaarde dat de 2 katten mee gaan , in t huis waar ik werk mag een kat aanwezig zijn.

Heb mijn opa beloofd dat ik de andere kat dan in huis neem, dus vleer heeft vast binnenkort een leuke zwarte ondeugende kat in huis..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven