Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
donderdag 4 september 2008 om 17:50
Voor iedereen die een dipje heeft
Ik ben ook weer thuis....En de pagina's lezen sinds vanochtend viel best mee Nu hang ik op de bank en totaal geen zin om voor mezelf te koken
Wel frapant dat de dipjes die hier zo nu en dan worden beschreven mij heel erg bekend voorkomen.....zoals vandaag het dipje van SD....het zouden mijn woorden kunnen zijn!
Het is een rollercoaster...........
Ik ben ook weer thuis....En de pagina's lezen sinds vanochtend viel best mee Nu hang ik op de bank en totaal geen zin om voor mezelf te koken
Wel frapant dat de dipjes die hier zo nu en dan worden beschreven mij heel erg bekend voorkomen.....zoals vandaag het dipje van SD....het zouden mijn woorden kunnen zijn!
Het is een rollercoaster...........
donderdag 4 september 2008 om 17:56
Zou het te maken hebben met de stand van de sterren of zo WM?
Ik geloof dat heul veul mensen momenteel ff dat dipjes gevoel hebben...
Geloof ook wel dat mijn dipje eigenlijk bij elke single wel eens voorkomt hoor
Ik geef er ook altijd maar gewoon aan toe tegenwoordig
Vroegah ging is dan als een dolle "leuke" dingen doen
Maar de klap kwam altijd toch wel
En nu...nu laat ik het maar gewoon gebeuren en dan is het met een dagje of wat wel weer over...
Ram, wat ik nog aan jou wilde vragen, en eigenlijk ook aan Xan en DS, hoe komen jullie mannen eigenlijk terecht op het VIVA-forum?
Ik geloof dat heul veul mensen momenteel ff dat dipjes gevoel hebben...
Geloof ook wel dat mijn dipje eigenlijk bij elke single wel eens voorkomt hoor
Ik geef er ook altijd maar gewoon aan toe tegenwoordig
Vroegah ging is dan als een dolle "leuke" dingen doen
Maar de klap kwam altijd toch wel
En nu...nu laat ik het maar gewoon gebeuren en dan is het met een dagje of wat wel weer over...
Ram, wat ik nog aan jou wilde vragen, en eigenlijk ook aan Xan en DS, hoe komen jullie mannen eigenlijk terecht op het VIVA-forum?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 4 september 2008 om 18:00
donderdag 4 september 2008 om 18:02
donderdag 4 september 2008 om 18:06
Ik heb vandaag heerlijk geshopt! Score: basic shirt, mooi truitje en een Diesel spijkerbroek voor 25 euries in de outlet! Wordt alleen niet goed van de lengte van die dingen zeg! Ik wéét dat lengtemaat 34 aan de lange kant is, maar als ik zelfs maat 32 met hoge hakken niet aan kan...
Vleer; gezellig zo'n katje erbij!
SD; je moet inderdaad voorzichtig zijn met zo'n SV. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest... vooral heel duidelijk zijn!
Nou ik heb met iemand gesproken van mijn oude stage; bleek die stichting niet meer te bestaan! Balen! Maar heb van hem wel het nummer gekregen van iemand anders die daar toen werkte, dat ik die wel kon bellen of die iets wist. Moet ik dus nog een keer al mijn moed bij elkaar rapen!
Vleer; gezellig zo'n katje erbij!
SD; je moet inderdaad voorzichtig zijn met zo'n SV. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest... vooral heel duidelijk zijn!
Nou ik heb met iemand gesproken van mijn oude stage; bleek die stichting niet meer te bestaan! Balen! Maar heb van hem wel het nummer gekregen van iemand anders die daar toen werkte, dat ik die wel kon bellen of die iets wist. Moet ik dus nog een keer al mijn moed bij elkaar rapen!
donderdag 4 september 2008 om 18:09
*SD heeft zojuust nieuwe gave ondekt*
I'm a mindreader....YEAH!!!
Enne WEM, je bent geen uitstervend ras hoor!
Toevallig hoorde ik vanmorgen op de radio dat tegenwoordig 1 op de 3!!!! huwelijken stuk loopt dus er moeten er veel meer van ons single peepeltjes zijn
Eigenlijk als ik het dus goed zie, zouden gelukkige setjes eigenlijk meer uniek moeten zijn...
Maar ik snap je gevoel wel
Overal om je heen "lijkt" iedereen gelukkig
Sommige ZIJN ook echt gelukkig en dat doet gewoon soms wel ff een beetje pijn!
Ik ga zo ff sporten, meld me weer als ik weer bijgekleurd ben..
I'm a mindreader....YEAH!!!
Enne WEM, je bent geen uitstervend ras hoor!
Toevallig hoorde ik vanmorgen op de radio dat tegenwoordig 1 op de 3!!!! huwelijken stuk loopt dus er moeten er veel meer van ons single peepeltjes zijn
Eigenlijk als ik het dus goed zie, zouden gelukkige setjes eigenlijk meer uniek moeten zijn...
Maar ik snap je gevoel wel
Overal om je heen "lijkt" iedereen gelukkig
Sommige ZIJN ook echt gelukkig en dat doet gewoon soms wel ff een beetje pijn!
Ik ga zo ff sporten, meld me weer als ik weer bijgekleurd ben..
donderdag 4 september 2008 om 18:10
WM; ik denk dat het al vaker is gezegd en moeilijk om in te geloven, maar nog geen jaar geleden keek ik soms ook zo balend naar mijn omgeving.
Nu blijkt wel hoe snel dingen kunnen veranderen. Toen ik net iets met LJ had, liep de relatie van 2 vriendinnen stuk. Zij wonen nu weer alleen, na jaren van samenwonen, en nu ben ik degene die gaat settelen.
(Maarja, tegen mij is dat toen ook gezegd en ik dacht altijd: yeah right, miss ging het bij jou zo, maar bij mij toch niet! Dus ik snap wanneer je niks hebt aan dit opbeurend bedoelende praatje...)
Nu blijkt wel hoe snel dingen kunnen veranderen. Toen ik net iets met LJ had, liep de relatie van 2 vriendinnen stuk. Zij wonen nu weer alleen, na jaren van samenwonen, en nu ben ik degene die gaat settelen.
(Maarja, tegen mij is dat toen ook gezegd en ik dacht altijd: yeah right, miss ging het bij jou zo, maar bij mij toch niet! Dus ik snap wanneer je niks hebt aan dit opbeurend bedoelende praatje...)
donderdag 4 september 2008 om 18:11
quote:Halvemaan schreef op 04 september 2008 @ 18:06:
Heb ik iets gemist???
SD wil ook shoppen
*mental note...komend weekend de stad leegkopen*
Heb ik iets gemist???
SD wil ook shoppen
*mental note...komend weekend de stad leegkopen*
donderdag 4 september 2008 om 18:17
quote:Halvemaan schreef op 04 september 2008 @ 18:10:
WM; ik denk dat het al vaker is gezegd en moeilijk om in te geloven, maar nog geen jaar geleden keek ik soms ook zo balend naar mijn omgeving.
Ja het duurt voor mijn gevoel nu gewoon "te lang" Ik ben voor mijn gevoel al 2 jaar vrijgzel (ookal is het echt 1 jaar, want heb nog een "relatie" gehad van bijna 6mnd) Ik vind het nu wel weer eens tijd worden voor andere gezelligheid. Ik bedoel heb een fijn leven met fijne vrienden en vriendinnen....maar toch de relatie dingen begin ik toch wel echt te missen.
Ook omdat ik de afgelopen tijd goed aan mijzelf heb gewerkt en het single zijn ook echt wel goed is geweest. Maar nu is het tijd voor......................................................
Ja het duurt voor mijn gevoel nu gewoon "te lang" Ik ben voor mijn gevoel al 2 jaar vrijgzel (ookal is het echt 1 jaar, want heb nog een "relatie" gehad van bijna 6mnd) Ik vind het nu wel weer eens tijd worden voor andere gezelligheid. Ik bedoel heb een fijn leven met fijne vrienden en vriendinnen....maar toch de relatie dingen begin ik toch wel echt te missen.
Ook omdat ik de afgelopen tijd goed aan mijzelf heb gewerkt en het single zijn ook echt wel goed is geweest. Maar nu is het tijd voor......................................................
donderdag 4 september 2008 om 18:31
donderdag 4 september 2008 om 18:37
Hi medesingles,
Ik lees al tijdje mee en ik dacht : nu ga ik wat posten. Volgens mij is het hier best gezellig!
Ik gooi er gelijk een leuke quote in van Cher:
"Een vrouw kan wachten op de ware, maar dat betekent niet dat ze in de tussentijd niet vreselijk veel plezier kan hebben met de verkeerden."
Ik moet nu weg dus lijstje vul ik later wel in.....tot later!!!
Ik lees al tijdje mee en ik dacht : nu ga ik wat posten. Volgens mij is het hier best gezellig!
Ik gooi er gelijk een leuke quote in van Cher:
"Een vrouw kan wachten op de ware, maar dat betekent niet dat ze in de tussentijd niet vreselijk veel plezier kan hebben met de verkeerden."
Ik moet nu weg dus lijstje vul ik later wel in.....tot later!!!
donderdag 4 september 2008 om 18:54
Dag allemaal, zo te horen allemaal dipjes hier? Een dikke voor jullie allemaal. (en dat terwijl ik nu eindelijk eens niet zo'n last heb van een dipje )
Ing, wat super dat je een dagje mee mag lopen!!
Vleer, hoe is het met je "probleempje"?? Hoop beter!
Haaaaai Leaf!
Welkom wederom een nieuweling Het is niet meer bij te houden hier!
DS misschien toch maar gewoon eerlijk en duidelijk zijn tegen ex SV? Dat werkt meestal toch nog het beste!
SD, nog steeds een baan?
Met mij alles goed, laatste vakantiedagje gehad vandaag. En mijn CV op monsterboard gezet, boodschapjes gedaan, schoongemaakt... allemaal nuttige dingen! (in tegenstelling tot de afgelopen "hang" dagen!) Verder kan ik wel even teren op gesprekje met ex vakantievriendje van 15 jaar terug waar ik over vertelde!! Heerlijk toch om te horen dat iemand zooooo verliefd op je is geweest! Doet mij in elk geval weer even goed!
Verder wel een dubbel gevoel, want morgen zou mijn vakantie met FBM (inmiddels gewoon Mr. X denk ik) beginnen in Verweggistan... vreemd gevoel dus dat ik eigenlijk daar zou zijn en samen een paar weken weg zouden gaan om te zien of het echt zou gaan werken tussen ons en of ik mijn leventje hier vaarwel zou gaan zeggen... nu denk ik dus teveel na over dat hij dus vanaf morgen vrij heeft en 2 weken op vakantie gaat (zonder mij)...zal het er de aankomende weken wel even moeilijk mee hebben en veel aan moeten denken denk ik... dat het ook zo anders had kunnen lopen. Maar ja weet ook dat dat geen zin heeft.
Zo en nu lekker aan de koekjes en thee!! Anyone?!
Ing, wat super dat je een dagje mee mag lopen!!
Vleer, hoe is het met je "probleempje"?? Hoop beter!
Haaaaai Leaf!
Welkom wederom een nieuweling Het is niet meer bij te houden hier!
DS misschien toch maar gewoon eerlijk en duidelijk zijn tegen ex SV? Dat werkt meestal toch nog het beste!
SD, nog steeds een baan?
Met mij alles goed, laatste vakantiedagje gehad vandaag. En mijn CV op monsterboard gezet, boodschapjes gedaan, schoongemaakt... allemaal nuttige dingen! (in tegenstelling tot de afgelopen "hang" dagen!) Verder kan ik wel even teren op gesprekje met ex vakantievriendje van 15 jaar terug waar ik over vertelde!! Heerlijk toch om te horen dat iemand zooooo verliefd op je is geweest! Doet mij in elk geval weer even goed!
Verder wel een dubbel gevoel, want morgen zou mijn vakantie met FBM (inmiddels gewoon Mr. X denk ik) beginnen in Verweggistan... vreemd gevoel dus dat ik eigenlijk daar zou zijn en samen een paar weken weg zouden gaan om te zien of het echt zou gaan werken tussen ons en of ik mijn leventje hier vaarwel zou gaan zeggen... nu denk ik dus teveel na over dat hij dus vanaf morgen vrij heeft en 2 weken op vakantie gaat (zonder mij)...zal het er de aankomende weken wel even moeilijk mee hebben en veel aan moeten denken denk ik... dat het ook zo anders had kunnen lopen. Maar ja weet ook dat dat geen zin heeft.
Zo en nu lekker aan de koekjes en thee!! Anyone?!
donderdag 4 september 2008 om 18:57
quote:Miranda01 schreef op 03 september 2008 @ 23:17:
Ps LM, thanks voor je berichtje. Ja tuurlijk vind ik het
jammer dat het niet is gelukt met TM, maar ik denk er steeds minder aan. Het was al en paar keer vaag, dus ik ben ook wel blij met de duidelijkheid en ik bel/sms hem echt niet, dan is het denken aan hem ook het snelste voorbij......Hey Miran, fijn dat het al wat op de achtergrond komt.. goed van je dat je niet smst of belt... (daar ben je een stuk sterker in dan ik, dat weet ik) dus vind het super knap! Maarrr... geef je ook de tijd om het rustig te verwerken hè? Je mag er best een traan om laten... Sterkte!
Ps LM, thanks voor je berichtje. Ja tuurlijk vind ik het
jammer dat het niet is gelukt met TM, maar ik denk er steeds minder aan. Het was al en paar keer vaag, dus ik ben ook wel blij met de duidelijkheid en ik bel/sms hem echt niet, dan is het denken aan hem ook het snelste voorbij......Hey Miran, fijn dat het al wat op de achtergrond komt.. goed van je dat je niet smst of belt... (daar ben je een stuk sterker in dan ik, dat weet ik) dus vind het super knap! Maarrr... geef je ook de tijd om het rustig te verwerken hè? Je mag er best een traan om laten... Sterkte!
donderdag 4 september 2008 om 19:41
http://www.youtube.com/watch?v=hDvDy8Sh ... re=related
FF voor iedereen, en speciaal voor Ramirez ;-P
donderdag 4 september 2008 om 20:03
quote:pop1980 schreef op 04 september 2008 @ 19:41:
Geweldig!!!
Kinderen voor Kinderen :heart
Geweldig!!!
Kinderen voor Kinderen :heart
donderdag 4 september 2008 om 20:08
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 04 september 2008 @ 10:54:
Heej, en ik zie Leaf ook weer even voorbijkomen, leuk! Hoest Leafje?
Met mij gaat het wel. Zit nog steeds niet zo lekker in mijn vel, maar probeer er aan te werken.
Wat zie ik veel nieuwe gezichten zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verhalen niet allemaal zo heb bijgehouden
Heej, en ik zie Leaf ook weer even voorbijkomen, leuk! Hoest Leafje?
Met mij gaat het wel. Zit nog steeds niet zo lekker in mijn vel, maar probeer er aan te werken.
Wat zie ik veel nieuwe gezichten zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de verhalen niet allemaal zo heb bijgehouden
donderdag 4 september 2008 om 20:50
Haaaa allemaal!
Ik ben ook weer thuis. Wij waren nog even koopavond-shoppen, want ik had nog een verjaardagskadootje tegoed . Heb een heel mooi horloge van Fossil gekregen, lekker stoer, dus ben helemaal blij
En nog even naar de M geweest
Het klinkt misschien een beetje cliché en als een dooddoener, maar ben het helemaal met HM eens.... nadat ik mijn relatie halverwege vorig jaar verbrak, heb ik veel verdriet gehad omdat mijn toekomstdroom (relatie, gezin?, etc) plotseling een groot vraagteken werd. Ik had nóóit kunnen bedenken dat ik nog geen jaar later zou samenwonen en me heel gelukkig zou voelen met De Liefde. Het kan zo wonderbaarlijk lopen allemaal....
Erykah, welkom hier
Leaf, goed weer even iets van je te horen. Naar dat het nog niet helemaal goed met je gaat, maar knap dat je nu echt de stap hebt gezet om hulp te zoeken
Ik ben ook weer thuis. Wij waren nog even koopavond-shoppen, want ik had nog een verjaardagskadootje tegoed . Heb een heel mooi horloge van Fossil gekregen, lekker stoer, dus ben helemaal blij
En nog even naar de M geweest
Het klinkt misschien een beetje cliché en als een dooddoener, maar ben het helemaal met HM eens.... nadat ik mijn relatie halverwege vorig jaar verbrak, heb ik veel verdriet gehad omdat mijn toekomstdroom (relatie, gezin?, etc) plotseling een groot vraagteken werd. Ik had nóóit kunnen bedenken dat ik nog geen jaar later zou samenwonen en me heel gelukkig zou voelen met De Liefde. Het kan zo wonderbaarlijk lopen allemaal....
Erykah, welkom hier
Leaf, goed weer even iets van je te horen. Naar dat het nog niet helemaal goed met je gaat, maar knap dat je nu echt de stap hebt gezet om hulp te zoeken
Peas on earth!
donderdag 4 september 2008 om 21:07
SD loves KvK
Dipje komt gewoon weer terug hier
Ben een ietsje te druk ook geweest de afgelopen week
Mezelf weer een beetje voorbij gelopen merk ik
Dus net ook besloten dat ik even alle afspraken voor dit weekend afbel en even onder mijn steen ga zitten de komende dagen....
Prinses, weet je wat het is, het hele verhaal wat jij en HM vertellen WETEN we ook echt wel.
Maar daar kopen we op dit moment gewoon ff niets voor.
Tis moeilijk blij zijn met iets wat misschien in de toekomst gaat liggen gebeuren snappie?
Begrijp me niet verkeerd, ben niet in 1 of andere depressie geschoten hoor...ben gewoon even uit mijn hum..
Komt wel weer goed...
Mannen...ik ben nog steeds benieuwd naar hoe jullie nou op het forum terecht zijn gekomen...
Sporten was wel weer heel erg lekker
Het is zo ontzettend fijn dat he gewoon 60 minuten lang aan niets hoef te denken behalve de gedachte:
"waar komt in godsnaam al dat zweet vandaan?"
Dipje komt gewoon weer terug hier
Ben een ietsje te druk ook geweest de afgelopen week
Mezelf weer een beetje voorbij gelopen merk ik
Dus net ook besloten dat ik even alle afspraken voor dit weekend afbel en even onder mijn steen ga zitten de komende dagen....
Prinses, weet je wat het is, het hele verhaal wat jij en HM vertellen WETEN we ook echt wel.
Maar daar kopen we op dit moment gewoon ff niets voor.
Tis moeilijk blij zijn met iets wat misschien in de toekomst gaat liggen gebeuren snappie?
Begrijp me niet verkeerd, ben niet in 1 of andere depressie geschoten hoor...ben gewoon even uit mijn hum..
Komt wel weer goed...
Mannen...ik ben nog steeds benieuwd naar hoe jullie nou op het forum terecht zijn gekomen...
Sporten was wel weer heel erg lekker
Het is zo ontzettend fijn dat he gewoon 60 minuten lang aan niets hoef te denken behalve de gedachte:
"waar komt in godsnaam al dat zweet vandaan?"
donderdag 4 september 2008 om 21:24
Ik weet 't ik weet 't ik weet 't
Kijk, mensen hebben dat ook tegen mij gezegd (van die vreselijke 'je vindt vast snel een leuke man'-opmerkingen), en ik kon ze soms wel slááán.... maar toch... blijkt het zo te zijn.... dat wilde ik er alleen maar mee zeggen.
Maarrrrr ik hou mijn mond wel en doe gewoon:
Kijk, mensen hebben dat ook tegen mij gezegd (van die vreselijke 'je vindt vast snel een leuke man'-opmerkingen), en ik kon ze soms wel slááán.... maar toch... blijkt het zo te zijn.... dat wilde ik er alleen maar mee zeggen.
Maarrrrr ik hou mijn mond wel en doe gewoon:
Peas on earth!
donderdag 4 september 2008 om 21:25
Ik heb mijn huisje weer op orde.... dat voelt wel even beter! Heb mezelf weer voorgenomen om het netjes te houden. Of dat gaat lukken
Ik ben het eens met wat SD zegt! Ik weet het ook, maar het is verdomd moeilijk om daarmee blij te zijn. Want op DIT MOMENT, is het er niet.
Dan maar even een magnum nemen ofzo
En ik ben ook heel benieuwd hoe de mannen hier terecht komen!
Ik ben het eens met wat SD zegt! Ik weet het ook, maar het is verdomd moeilijk om daarmee blij te zijn. Want op DIT MOMENT, is het er niet.
Dan maar even een magnum nemen ofzo
En ik ben ook heel benieuwd hoe de mannen hier terecht komen!