Hoe overleef ik... een hittegolf?

27-06-2015 09:09 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een hittegolf op komst Wat doen jullie eraan om zo'n dagen nog enigszins draaglijk te houden?

Ik ga vaker buiten in de open lucht slapen om 's nachts nog een beetje te kunnen afkoelen.

Vroeg opstaan en laat naar bed, in de middag een siësta.

Hardlopen laat ik maar even achterwege.

Als avondeten vaak soep en maaltijdsalade, geen trek in aardappelen/vlees/groente of ovenschotels o.i.d.

En.... voor de aankomende hittegolf overweeg ik de aanschaf van een mobiele airco.

Pfffff zomer is leuk maar zo'n hittegolf hoeft echt niet
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:24:

[...]

Ook al nietWoon je in Eanske?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:23:

[...]

Nee!! Nah
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:24:

[...]

Nah
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:24:

[...]

Woon je in Eanske?

Nee

Maar ben daar nu wel
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:26:

[...]

Nee

Maar ben daar nu wel Ben je in ieder geval de goeie kant op geïmporteerd! Tijdig tot bezinning gekomen dat Twente toch de beste plek is om te wonen!
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 15:26:

[...]

Nee

Maar ben daar nu wel Waar woon je en waar zit je nu?
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 15:56:

[...]

Waar woon je en waar zit je nu? In mijn huis en hier
Je doet toch geen panty aan naar een bruiloft met dit weer?

Maxima heeft naar meer dan de helft van haar officiele bezoeken ook geen panty aan hoor, dus dan hoeft een gewone sterveling op een doorsnee bruiloft in een hittengolf zich echt niet in zo'n ding te wringen.

Gewoon beentjes glad schrubben en ontharen en desnoods nog wat (zelf)bruinsel erop. Open schoentjes aan en gaan!
quote:SaveTheDay schreef op 03 juli 2015 @ 16:20:

[...]

In mijn huis en hier
Geen bijzonderheden
quote:yasmijn schreef op 03 juli 2015 @ 16:25:

[...]

quote:hiltje schreef op 03 juli 2015 @ 16:24:

Je doet toch geen panty aan naar een bruiloft met dit weer?

Maxima heeft naar meer dan de helft van haar officiele bezoeken ook geen panty aan hoor, dus dan hoeft een gewone sterveling op een doorsnee bruiloft in een hittengolf zich echt niet in zo'n ding te wringen.

Gewoon beentjes glad schrubben en ontharen en desnoods nog wat (zelf)bruinsel erop. Open schoentjes aan en gaan!

Mijn benen zijn helaas niet zomerproof en hebben echt een panty nodig! Als het me te gek word trek ik hem wel weer uit, maar kom in ieder geval chique binnen zo!

Nu nog heerlijk in huis voor de ventilator samen met de hond. T is binnen lekker koel nog!
quote:Suykerspin schreef op 03 juli 2015 @ 15:39:

[...]

Ben je in ieder geval de goeie kant op geïmporteerd! Tijdig tot bezinning gekomen dat Twente toch de beste plek is om te wonen! Echt niet... Fryslan boppe... Maar wel onmeunig warm dus we doen het henig an
quote:Suykerspin schreef op 03 juli 2015 @ 16:27:

[...]

Mijn benen zijn helaas niet zomerproof en hebben echt een panty nodig! Als het me te gek word trek ik hem wel weer uit, maar kom in ieder geval chique binnen zo!

Nu nog heerlijk in huis voor de ventilator samen met de hond. T is binnen lekker koel nog!Niemand die er op let toch? Of is het heel chique?
quote:Tuorrebout schreef op 03 juli 2015 @ 16:27:

[...]

Echt niet... Fryslan boppe... Maar wel onmeunig warm dus we doen het henig anToch stiekem een Twentse achtergrond? Is je basis in ieder geval goed . Hier ist ook onmeunig warm, dus wie zit stille in huus te kiek'n tot t afkoelt
Mien Twents is wel wat weg zakt
quote:Suykerspin schreef op 03 juli 2015 @ 16:31:

[...]

Toch stiekem een Twentse achtergrond? Is je basis in ieder geval goed . Hier ist ook onmeunig warm, dus wie zit stille in huus te kiek'n tot t afkoeltOooh noh.
Geen bijzonderheden

quote:rosemetijs schreef op 03 juli 2015 @ 16:46:

[afbeelding]
Had gisteren gezegd dat ik vanuit Ede het een beetje zag flitsen in veenendaal en dat het de andere kant op ging.Nou niet dus,niet veel later werd het flitsen en geknetter steeds erger en kwam het toch deze kant op (was wel mooi om te zien)en begon het even later hier ook heftig te plenzen en te knallen en te knetteren,maar dat alles gaf een heelijke verkoeling (buiten) want binnen was het hier nog 29 graden dus gister tot laat nog op balkon gezeten.
No Mercy
Ik had de koelkast op 4 gezet en nu had ik bevroren aardbeien. Lekker hoor, van die natuurijsjes.

Ook de komkommer heeft de moed opgegeven en is een waterijsje geworden, hoe die smaakt daar moet ik nog achter komen.
Afgelopen nacht was het heerlijk buiten..
@Cateautje

De krommekommer is overleden en die is in de ontdooi stand niet meer te pruimen hoor,oftewel wegmikken dat ding,en even een verse halen.en de koelkast een graadje opschroeven.
No Mercy
Madras, ik heb de koelkast van 4 naar 3 gezet, hij stond veel te hoog.

Een bevroren komkommer kan wel te eten zijn, maar is ontdooid inderdaad niet meer te doen.

Ik ga zo officiële ijsjes halen, als ze ze nog hebben, want ik heb al twee keer mis gegrepen.
Hier ligt een dood musje op het terras... Als ze letterlijk van het dak vallen vind ik het officieel wel té warm hoor.
Ah gut wat zielig weet je zeker dat ie dood is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven