Hoe overleef ik... een hittegolf?

27-06-2015 09:09 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is een hittegolf op komst Wat doen jullie eraan om zo'n dagen nog enigszins draaglijk te houden?

Ik ga vaker buiten in de open lucht slapen om 's nachts nog een beetje te kunnen afkoelen.

Vroeg opstaan en laat naar bed, in de middag een siësta.

Hardlopen laat ik maar even achterwege.

Als avondeten vaak soep en maaltijdsalade, geen trek in aardappelen/vlees/groente of ovenschotels o.i.d.

En.... voor de aankomende hittegolf overweeg ik de aanschaf van een mobiele airco.

Pfffff zomer is leuk maar zo'n hittegolf hoeft echt niet
Het is herfst in Rotterdam en van de week wordt het weer heet. Het mag een wonder zijn als niemand ziek wordt van dat gedoe.
Net ff over de binnenweg gewandeld en het is grijs en nat Even lekker afkoelen en dan word het vrijdag weer lekker zomers. Huis is nu ook lekker 24 graden, goed te doen.
Ik hoest mij wel de P#^%&-es Hoop niet dat ik ziek word.
Dus je bent het eerste snottebelslachtoffer Somidi? Het verbaasd me niets. Eerst hebben we 34 graden en nu lijkt het wel oktober, dat kan niet goed gaan.
quote:SoMiDi schreef op 08 juli 2015 @ 14:29:

Ik hoest mij wel de P#^%&-es Hoop niet dat ik ziek word.Dat is een heel duidelijk Rotterdams woord.
quote:Cateautje schreef op 08 juli 2015 @ 14:58:

[...]

Dat is een heel duidelijk Rotterdams woord.
De snottenbellen hangen er nog niet aan, maar een hoestje en beetje druk in mijn hoofd, maar ja wat verwacht je dan? Overgangen gaan mij wat te snel, houd het niet zo goed meer bij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven