proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
Goeiemorgen,

welkom 080808 en Philippa.

Danielle lekker weekje achter de rug zo te lezen. Gelukkig nu weer lekker zichzelf dan kan mama ook lekker bijkomen.

Hier niet veel te melden, donderdag de intake bij de vk stelt natuurlijk geen moer voor dus vnd het eigenlijk een beetje zonde van m'n tijd maar goed. Verder alles nog prima, alleen maar ontzettend moe dus doe eigenlijk ook niet veel meer dan slapen haha

tot snel weer!
@ Timzalotje: En heb je nou al gebeld voor de bloeduitslagen? Hoop dat alles goed was. Fijn dat je gelachen hebt om mijn stukjes. Tsja, lief gelooft heilig in zijn eigen zaad, als ik het even zo cru mag zeggen. Sommige mannen hebben echt geen idee dat timing echt van cruciaal belang is. Maar ja, oefenen is altijd goed, dus ik oefen nog fijn even door.

@ Marianne: Hoe staat het met de zenuwen? Hoeveel dagen nog? Sorry, ben een vergiet, weet het net meer. Ik dacht de 6e...toch??

@ de nieuwkomers (philippa en 08082008 geloof ik): Welkom, lees en schrijf lekker mee. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd, toch?!

Heb een prima weekend gehad. Vrijdagavond bonje met mijn vader (die, voor jullie info, gezellig naast mij woont). Dat gaat nu de spuigaten uitlopen omdat lief nu wel heel erg over de emmer is van die buurman (was al hij een paar jaar, maar echt, nu gaat het helemaal fout aflopen vrees ik. Zeg maar dag dag nog enigszins normaal contact ). Zaterdag enorm puimgeruimd op de zolder en in de garage. Volle vrachtwagen (kleintje hoor) naar de stort gebracht en eigenlijk nog niet klaar zijn. Zondag heerlijk paardgereden terwijl lief met zijn papa, mama en onze kleine man lekker heeft gewandeld in het bos. Totaal ontspannen teruggekomen en 2 uur later barstte de bom weer. Resultaat: een ontzettend gezellig avondmaal met z'n allen . Zelfs de kleine man was er stil van. Maar goed, ooit he...dan komt het goed

Hoop dat jullie allemaal een goed weekend hebben gehad. Nog nieuwtjes iemand???

xxx
he hallo allemaal,

ik zal eens even die tabel bijwerken, want sommigen staan er nog niets eens op, maar uiteraard welkom everybody who's new!

@red devil, als ik eerlijk ben snap ik het onderste deel van je post niet helemaal. Begrijp ik nou goed dat jouw vader naast je woont en je partner niet zo goed met hem door één deur kan? wat gaat er mis? ligt het aan beide of doet er één partij moeilijk. Wel vervelend zeg, en jij daar maar tussen in zitten. Hoop dat je niet teveel woorden er aan vuil maakt waar je kleine kereltje bij is, dat gebeurd heel zelden hier ook wel eens (gelukkig alweer heeeel lang geleden) en dan voel ik mij super schuldig omdat kinderen in mijn ogen niet betrokken moeten worden bij harde woordenwisselingen. Afijn, hoe nu verder bij jou thuis dan?

@marianne, volgens mij was het 16/9 of niet, dat is op een dinsdag? bewust niet gekozen voor de traditionele vrijdag?? alles al geregeld of heb je nog het gevoel iets heeeel belangrijks te zijn vergeten? had ik toen wel, was niet zo, of ik heb het niet gemist....hihi

@elmanita, vervelend dat je zo moe bent, dan komt er werkelijk niks meer uit je handen. Hoe is de sfeer op je werk, kun je daar een beetje je ogen open houden?

hier zit ik inmiddels alweer op dag 9......dus tijd voor actie! las van de week een artikel over een onderzoek waaruit blijkt dat gemiddeld genomen de eisprong tussen dag 8 en dag 22 ligt. bij slechts 7% is dat op de 14e dag. Maar sommige vrouwen hebben pas een eisprong in de 5e of 6e week. Gezien mijn vorige cyclussen heb ik uiteraard geen idee. Vanaf morgen (10) start ik dus met ovulatietesten, hoop dat het werkt.

oja, natuurlijk alweer vergeten te bellen voor mijn uitslagen............dddrrrukkk met werk vandaag. Of ben ik stiekem gewoon bang voor de uitslag?

zal nu eerst die tabel bijschaven
timzalot, kan me ook wel voorstellen hoor dat je het misschien heel stiekum expres vergeet haha.

red devil, ik kan me helemaal voorstellen dat het soms lastig is. Mijn ouders wonen ook bij ons in, of eigenlijk naast ons in hetzelfde huis. En meestal vind ik dat helemaal super maar soms......pfffff. Hopenlijk gaat het snel weer beter, is voor niemand leuk natuurlijk als er constant spanning is.

elmanita, ik houd ook nooit van die verplichte bezoekjes. Kwam hier ook omdat we in the middle of nowhere wonen en dus minstens een half uur moeten rijden naar de vk.

Phillippa, en 080808 welkom hier, ik klets ook nog niet zo heel lang mee maar wel gezellig.

Danielle, leuk man naar het strand. Vond hij het water niet eng? Wij wonen tever van het strand af om zomaar even te gaan maar volgens mij vind niek het alleen maar leuk als hij van achter mij kan kijken haha......held op sokken.

Hier gaat het zijn gangetje. Vandaag weer een keer een dagje meegeweest op de vrachtwagen. Niek vertikte het alleen om te slapen en moest alles zien en overal bij zijn met gevolg dat hij en ik rond 15 uur gesloopt waren haha. Maar wel weer heel gezellig.

Verder ben ik nog steeds niet ongesteld maar heb vanmorgen ook weer negatief getest, begin nu weer dwangmatig elk uur naar de wc te gaan haha......maar ja, schiet allemaal niet op.

Houd jullie op de hoogte....

Fijne avond
hey tammy, wilde net nog posten om te vragen of er al meer nieuws is.... helaas. Ik wil je niet teleurstellen, maar ik vrees dat het niet gelukt is. Maar goed ik kan er net zo goed hartstikke naast zitten. Sommige mensen testen pas laat positief, hoewel ik die mensen persoonlijk niet ken....!

grappig zeg, een dagje mee op de vrachtwagen. rijdt je vriend op het binnenland? denk dat timmetje zulks ook wel helemaal super zou vinden, hij is helemaal in to trekkers, (hijs)kranen, bulldozers, vrachtauto's, diepladers, enzovoort. Hij is pas 2,5 maar heeft er meer verstand van dan ik. Volgens mij genetisch bepaald hoor: toys for boys!

eerlijk gezegd ben ik het vandaag gewoon echt (!) glad vergeten om te bellen en morgen heb ik een hele dag vergaderdag, dus wordt bellen tussen 10.00 en 10.30 met mijn HA waarschijnlijk niks, hij zal ook wel denken.........alsof ik er helemaal niet in geinteresseerd ben.....oeps
Ach, je hebt gewoon geen tijd om je er druk over te maken. Is op zich ook niet verkeerd. Ik maak me overal veel te druk om.

Ik denk zelf ook dat het niet zo is, zou wel heel leuk zijn als ik morgen positief zou testen. Op dezelfde dag dat vorig jaar mijn bevalling begon.

Oja, bedankt voor het schema maar Niek is in sept. 2007 geboren.

We gaan al mee sinds 3 weken na zijn geboorte ongeveer....eerder kwam ik de cabine niet in na de keizersnee haha. Hij vind het leuk alleen merk ik wel dat hij nu in een wat lastigere leeftijd zit. Eerder was het makkelijker omdat hij toen nog meer sliep. En mijn vriend rijdt zowel binnenland als buitenland, We hebben ook wel eens in de vrachtwagen geslapen hoor maar dat was wel behelpen.....ach, het is net zo moeilijk als je het jezelf maakt.
Hoi!

Even een aanvulling op het schema, mijn dochtertje is in oktober 2007 geboren en sinds afgelopen maand zijn we aan het proberen (augustus 2008). Ben nu net ongesteld geworden, dus op voor de volgende maand!

Ik heb nog niet alles door gelezen, dus het is nog een beetje lastig te reageren op andere, omdat ik niet precies weet wat er speelt! Zal snel de boel doorlezen, dan kan ik een beetje meer bijkletsen!
gefixt

(hoop ik)

(dat schema dus)

(die tabel ja)

nu dat andere nog, haha
Hoi,

Mag ik me even voorstellen. Ik ben Doremi, 33 jaar, getrouwd. Hier gaan we vanaf deze maand voor een derde.

We hebben een dochter van 4 (januari 2004) en een zoon van 18 maanden (maart 2007). Red devil we zaten in het maart 2007 forum.

Ik zal van de week alles doorlezen. Maar ik vind het altijd wel gezellig op het forum. Ik ben een paar maanden geleden al gestopt met de pil. Maar nu gaan we voor het echie. Ook met ovulatie test. Ben heeeeel ongeduldig. Nu ongesteld en hoop op eisprong rond 13 september.

Het lijkt me leuk om mee te lezen en schrijven.

Groetjes,

Doremi
goeiemorgen,

doremi, welkom hier. De enige die voor een 3e gaat volgens mij....leuk hoor.

Hier ben ik net ongesteld geworden. Wel grappig, op de dag dat vorig mijn bevalling begon.

Maar goed, op naar volgende maand.....
Hoi hoi,

Welkom alle nieuwe!

Tammy, balen joh en dat terwijl je vriend er nog wel zo van overtuigd was...Ik vond het al knap dat Niek tot nu toe goed kon slapen in die vrachtwagen! Had met Brian nooit gekund..haha.

Red devil, begrijp het verhaal ook niet helemaal..haha..maar lijkt me erg lastig als je vader zo dicht in de buurt woont en je vriend daar zo'nmoeite mee heeft. Geeft veel spanningen..

Timzalot, al gebeld? Gewoon doen joh, vast niets bijzonders. Volgens mij en je er nu meer mee bezig dan goed voor je is! Haha. Succes met de ovulatietesten!!

Wilde eigenlijk zondag al reageren maar toen verloor ik ineens wat bloed! Had dus ineens absoluut geen zin meer om te reageren..Gelukkig was het heel erg weinig en is het bij het ene veegje op het toiletpapier gebleven..maar toch schrok ontzettend!! Volgende dag de verloskundige gebeld, maar omdat het zo weinig was en ik verder geen klachten had (zoals krampen) kon het absoluut geen kwaad. Na het vrijen verlies ik wel vaker bloed, ook tijdens mijn vorige zwangerschap..maar zo spontaan dat is toch wel eng hoor!!

Maar het is nu dinsdag en nergens meer last van dus gewoon weer verder!!

Heb nog steeds nergens last van! Behalve die vermoeidheid dan! Op mijn werk valt het jammer genoeg ook op ben ik bang want mn baas zei gister, rust jij morgen eerst maar lekker eens uit(mijn vrije dag vandaag)..ahum...dacht het nog wel zo goed te verbergen..maar misschien is het gewoon toeval!!

Daniëlle
Hoi!

He Danielle, tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik ook 2 keer spontaan wat bloed verloren. Bij mij dachten ze aan een soort nep ongesteldheid, dus als je over een week of 4 weer een beetje bloed verliest kan dat het zijn. Is bij mij allemaal goed gegaan! En ze denken vast niet meteen dat je zwanger bent als je moe bent, moeders zijn wel vaker moe toch!

Even een vraagje? Gebruiken jullie allemaal ovulatietesten? Heb die dingen nog nooit gebruikt... werkt het echt?

Daphne
Daphne, ik gebruik geen testen.

Ik zie wel wat er gebeurd en kan je dus niet helpen hoe het werkt.

Danielle......schrikken zeg!!! Kan me voorstellen dat je even helemaal geen zin had om te kletsen.

Ik ben er ook maar even heel kort hoor....mijn lichaam wil me volgens mij duidelijk maken dat ik écht ongesteld ben. Zal jullie de details besparen maar voel me er gewoon ziek van. Krampen, misselijk.....en morgen gezellig verjaardag haha. Dus ik ben alvast begonnen met slingers te pakken (heeft hij toch nog niet in de gaten) en zometeen maar dikke jas aan en boodschappen gaan doen voor morgen. Taart is besteld en morgenochtend dus weer de rest halen.

En dan bijna vakantie, als ik naar buiten kijk ik begin ik ernstige twijfels te krijgen of ik wel wil haha.
daphne, ik heb die van matcare gebruikt maar daar zijn de meningen over verdeelt hier. Bij mij werkte ze nu en bij mijn vorige zwangerschap erg goed! Heb het namelijk 2 keer één maand gebruikt en toen was ik meteen zwanger! Hoeft natuurlijk niet bij iedereen zo te gaan..zou wel super zijn! Je moet het controle streepje vergelijken met het teststreepje. Als het teststreepje even donker of donkerder is als het controle streepje vind je ovulatie binnen 48 uur plaats. Je hebt ook digitale maar die zijn 3 keer zo duur.

Jij hebt dus ook bloed verloren..Maak me nu ook niet meer hele erge zorgen maar je gaat wel meteen aan het ergste denken..

En inderdaad Brian loopt vaak 'snachts nog te spoken dus daar kan ik ook erg moe van zijn!

Tammy, he gatver dat je er zo last van hebt..Hoop dat het morgen een stuk minder is! Gefeliciteerd met Niek alvast en hoop dat het een mooie verjaardag gaat worden!! Komen er veel mensen?

Het weer...tja de ene dag is het tropisch warm..de volgende dag heb je je winterjas weer aan..geen touw aan vast te knopen jammer genoeg..Hoop dat het een beetje beter wordt want dit is niets aan..
hey allemaal,

ovulatietesten..............volgens mij ben ik daar niet geschikt voor.... streepjes vergelijken is niet zo mijn ding. Tijdens mijn ongesteldheid test ik hogere waarden (lees: donkerder strepen) dan wanneer ik niet ongesteld ben.... Vanwege de duidelijkheid daarom digitale testen gekocht, kan niet missen zou je zeggen. afijn maandag negatief, gister over geslagen, vanmorgen weer geprobeerd... storing op het apparaatje. Iets fout gedaan? geen idee, de test kon in elk geval in de prullenbak. gelijk nog maar eentje gedaan, die werkte ook niet... toen ging ik de beschrijving maar eens lezen................. shit je moet dus eerst wachten tot dat apparaatje na zoveel minuten gereset is. Dus..... die test kon ook in de prullenbak, gggrrr

HALLO daar gaan m'n centjes...

dus tsja ik weet het niet hooor, die ik nu nog over heb probeer ik nog wel te doen, maar ik geloof dat we het hier maar gewoon (weer) op de ouderwetse manier gaan doen: regelmatig vrijen. Volgens mijn huisarts namelijk nog altijd de meest beproefde methode...............

tammy, alvast gefeliciteerd , denk niet dat je tijd hebt om morgen dit forum te checken......?

danielle, kan me voorstellen dat je even heel erg staat te shaken en twijfelt welke kant dit op gaat. Het feit dat het daarna rustig is gebleven lijkt mij geruststellend. Wanneer ga je je werkgevers / collega's inlichten?

x
Hehoi,

Leuk! Zoveel nieuwe meiden, lekker veel te lezen!

Hier eigenlijk niet veel nieuws op zwanger worden gebied, heb bedacht dat ik zaterdag ga beginnen met die testen. Dus nog even afwachten. En 080808, dit is de eerste keer dat ik ze ga gebruiken, dus ben benieuwd. Heb wel digitale, want had al bedacht dat ik niet echt goed met streepjes vergelijken ben...

En ja, Timz, Ik denk dat ik gewoon beide doe: en vaak en testen...

De Republican Convention is deze week in St Paul, de stad naast Minneapolis, dus we dat horen we de hele dag op de radio.

En Tammy: een eerste verjaardag! Leuk hoor!
Hoi!

Ik denk dat ik de ovulatietesten maar even laat zitten, bij de vorige ook niet gedaan en toen was ik na 5 maanden zwanger. Dus we wachten rustig af (nou ja rustig.... we doen er natuurlijk wel wat voor).

Een collega van mij heeft die dingen 2 maanden gebruikt.. niets en de derde maand zonder gebruik meteen zwanger. Geloof wel dat je makkelijker zwanger wordt als je je er niet zo druk om maakt (dat niet druk maken lukt mij bij de eerste ook niet zo, hopelijk gaat dat nu beter). Nou ik ga nog even op de bank hangen en lekker op tijd naar bed!
angela........klein tipje.....wél eerst even de gebruiksaanwijzing doorspitten, ik dacht nl ook; zo moeilijk kan het toch niet zijn...?? maar het komt nogal precies en het is natuurlijk zonde als je die dure dingen weg kan mieteren...zonder resultaat bedoel ik dan, want tsja in de prullenbak belanden ze uiteindelijk toch, niet waar?

op tv komt het hele presidents gebeuren nogal schreeeuwerig op mij over, met vooral veel amerikaanse vlaggen en wat oppervlakkige statements. Gaan jullie ook stemmen (of hoe werkt dat daar) of kan dat niet?

op mijn werk is een nieuwe collega in de proeftijd ontslagen, ze bleek 13 weken zwanger en had dit niet gezegd, of wist het niet, ik weet niet precies. Afijn, mijn baas had daar geen trek in en dus..... alleen een beetje dom dat hij dit nu zo luid en duidelijk verkondigd, want officieel mag zwangerschap geen ontslagreden zijn, ook niet in de proeftijd. ik weet het: zonder opgaaf van reden (beiderzijds), maarja dit komt ook niet echt vrouwvriendelijk over. Ik heb sinds januari een jaarcontract, maar laat me hierdoor niet van een eventuele zwagerschap weerhouden. een kind is levensbepalend, een contractverlenging in mijn geval niet.
Goeiemorgen,

wat een reacties weer zeg! Leuk!

Danielle dat was schrikken zeg! Gelukkig maar 1 keer een heel klein beetje.

Timz: beetje lullig van je baas ja, maar ik snap precies wat je bedoelt. Zat gisteren naar een liedje te luisteren op de radio en daar zat ook iets in van als je morgen doodgaat ben je dan blij met wat je hebt bereikt? Dus ik had ook wel zoiets van ja gewoon lekker doen wat je zelf wil want niemand anders doet het voor je!

Tammy succes met voorbereiden van de verjaardag, hopelijk wordt het een mooie/leuke dag. En heb je op vakantie beter weer haha

080808: ik heb ze vorige keer wel gebruikt en diezelfde maand was ik zwanger (maar dat was denk ik meer toeval). Vond het ook niet zulke handige dingen met die streepjes. heb nooit een even donkere streep als controle streep gehad en schijnbaar toch gewoon een eisprong.

Doremi: welkom! En de 1e die gaat voor de derde leuk hoor!

Nou vandaag de laatste dingen afronden voor mijn presentatie van morgen en dan vanmiddag naar de VK. Weer al die vragen beantwoorden belgh. Ik denk dat ik eens ga proberen of ze toch niet stiekum even willen spieken daarbinnen.......
Goeiemorgen ladies

Toch heel even....heb nu even pauze. Ben al vanaf vannacht 1 uur bezig.

Manlief kwam gistermiddag sjaggie (zwaar understatement) thuis. Hij had voor vandaag vrij gevraagd of een korte rit zodat hij nog een beetje van Niek zijn verjaardag mee kon maken maar in plaats daarvan moest hij afgelopen nacht om 1 uur weg en komt als het tegenzit pas zaterdag thuis.

Dat betekend dus dat hij om 19 uur in bed moest liggen om voldoende slaap te krijgen.

Ik sta dan altijd met hem mee op om brood te maken en een eitje op brood te maken zodat hij ook wat hartigs onderweg heeft.

Maar gister met opruimen had ik wat dingen op de trap gezet die nog naar boven moesten.

Je raad het al.....ik viel vannacht van de trap (nee, niet door de rommel), maar er stond wel een verfbus op de trap.

Die viel dus ook naar beneden en tot overmaat van ramp vloog de deksel eraf.

Gevolg.....onze mooie houten (open) trap zat onder de vanillewitte verf en alles wat beneden staat dus ook.

Ik zal niet herhalen wat ik allemaal gezegd heb maar er waren heel wat tissues nodig om mezelf weer bij elkaar te rapen haha.

Dus alles maar snel laten liggen en toch maar broodjes gesmeerd voor een tegensputterende man (hij had toch gezegd dat ik in bed moest blijven, enz)

Toen hij weg was dus maar terpentine gezocht en zo ongeveer het halve huis gedweild met dat vieze spul....lekker luchtje voor de visite straks.

Toen maar slingers op gaan hangen en tig ballonnen opgeblazen en om 3.30 lag ik weer in bed.

Niek was er weer om 6 uur en is super vrolijk om de ballonnen....daar doen we het toch uiteindelijk allemaal om haha....

Sorry voor het ego berichtje maar de rest van de dag gaat vast super worden en ach.....bijna vakantie dus wat maakt het allemaal uit.
Hi,

Jullie hebben gelijk: zo belangrijk is werk niet! En jullie allemaal maar klagen over jaarcontracten: ik heb een two-weeks-notice: dus kan altijd binnen 2 weken mijn baan kwijt zijn... Heeft iedereen, dus sta er eigenlijk niet eens meer bij stil.

Wij mogen niet stemmen, maar krijgen er wel veel van mee: iedere week staat er wel iemand voor de deur om zijn plan (voor de gemeente, school etc) uit te leggen.

Oh Tammy: wat erg! Ik hoop dat je deze dag op 2 1/2 uur slaap nog een beetje goed bent doorgekomen.

En Elmanita: succes morgen bij de VK!
Angela, dat meen je niet. Dus allemaal van die vertegenwoordigers aan je deur? Moet er niet aan denken haha...Ben altijd al blij dat wij in het achterhuis wonen....alle sintmaartenskinderen en collectanten komen altijd fijn bij mijn ouders aan de deur haha.

Hier gaat het allemaal wel goed. Alleen mijn ouders zijn er geweest en die komen straks terug om te eten.

Niek vind het allemaal leuk (mijn ouders zijn voor een dagje terug van vakantie) en heb net buiten ook nog de kennel gebouwd. Wilde ik al tijden en alles stond al klaar maar ja....het moest nog wel in elkaar. Hij is 10x4 en ben er best heel tevreden mee (al zeg ik het zelf haha)

Zal blij zijn als ik vanavond in mijn bedje lig maar wel voldaan denk ik.
Oh Tammy, wat een gedoe. Had mij ook kunnen gebeuren... Vanavond maar lekker slapen!

Elmanita, vindt je die vragen echt zo vervelend? Misschien hebben ze nog alles in de computer staan van de eerste? Hopelijk willen ze meteen even gluren, dat is natuurlijk het leukste!

Wat lullig van die baas, die iemand om die reden ontslaat! Met een jaarcontract is dat vast anders. En anders een baby is veeeeeeeeel leuker dan werken..(geld is ook wel fijn natuurlijk, haha)
Hoi,

Danielle: Dat is schrikken hé bloedverlies. Dat heb ik bij mijn eerst ook gehad. Maar het is allemaal goed gekomen.

080808: Mijn beide kinderen zijn door een ovulatietest tot stand gekomen. Ik heb een regelmatige cyclus maar mijn eisprong is later dan normaal. Door de test ben ik er achtergekomen. Ik gebruik de test van clearblue. 's morgen over het staafje plassen als er geen streep verschijnt komt er geen eisprong. Als er wel een streep verschijnt... gelijk met man in bed duiken. Bij mij was het gelijk raak. Maar je hoort ook wel andere verhalen. Het gaf mij meer rust dat ik wist dat er een eisprong aan kwam.

Tammy79: Als ik het goed heb is jou zoon 1 jaar geworden. Echt een mijpaal. Gefeliciteerd.

Dinsdag lekker naar Madonna geweest. Heb erg genoten.

Woensdag gaan we een weekje naar Menorca. Aan de ene kant wel zin. Maar het is wel een georganiseer, ben alvast maar begonnen met het sorteren van de kleren voor de kinderen.Menorca is echt een aanrader al je met (jonge) kinderen op vakantie gaat. Het is maar 2 uur vliegen. Gelukkig gaan mijn moeder en schoonmoeder ook mee.

groetjes
hey, wordt hier nu lekker druk, gezellig!

doremi spui nog even je gegevens voor de tabel, ben nogal lui om dat op te zoeken, plus nu eigenlijk aan het werk............ ben hier lichtelijk illegaal dus.

tammy, wat een tragedie! met zo weinig slaap zou ik echt super-de-super saggie zijn! hopelijk was Niek zijn verjaardag wel erg leuk. Heeft hij je man nog gemist, of had hij dat nog niet zo door. Wat heeft hij van jullie gekregen eigenlijk??

de ovulatietesten gaan hier intussen weer goed (na een tweetal mislukten, what a waste) maar nog geen "smiley" gehad. Natuurlijk wel aan de slag geweest, want tsja je weet maar nooit.

lekker zeg naar Menorca. Ik hoor wel vaker dat het een kindvriendelijk eiland is, ben je er al eerder geweest? Samen met je moeder en schoonmoeder, wat grappig. Dat zie ik hier niet zo snel gebeuren. Zijn allebei lief hoor, maar zooo verschillend!

fijne dag allemaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven