proberen voor een tweede, wie ook?

12-07-2008 13:51 647 berichten
Alle reacties Link kopieren
sorry, gesloten.
Had vanmorgen donkerbruin slijmverlies en vanavond, nadat ik heerlijk had gerelaxed op mijn paard kwam ik er thuis toch echt achter dat ik ongesteld aan het worden ben. Flinke vegen bloed, dus geen kans dat het een innestelingsbloeding is. Okee okee, ik weet het, het is pas de tweede keer na verwijdering van mijn spiraal, maar ben er toch even chagrijnig van. Shit shit shitterdeshit!!! Zo....dat lucht een beetje op!

Ik ben even de naam kwijt, volgens mij Marianne, maarree...hoe was je bruiloft??? Vertel vertel vertel! Het was redelijk goed weer vandaag, toch? Hoop dat het bij jou ook helemaal droog is gebleven en dat jullie een geweldige dag hebben gehad.

Nou, ik ben chagrijnig genoeg om nu gelijk naar bed te gaan. Als ik morgen op mijn werk ben ben ik hopelijk door de dip heen en kom ik weer gezellig even iets krabbelen.

Hasta la pasta! Welterusten!

XXX
RD balen hoor maar goed nieuwe ronden nieuwe kansen he!

We hebben het maar bij die ene zetpil gelaten want hij eet wel gewoon en is ook vrolijk en alert dus we laten het hem zelf maar oplossen lijkt me gezonder dan al die pillen....

Timz: klinkt goed hoor hopen slijm is meestal een goed teken dat de eisprong eraan komt of er is!

Marianne hoe was je bruiloft??

080808: ik zal de tip onthouden van het erin houden haha het was nogal een geklooi met je slaperige hoofd ......

Vandaag weer op het werk, manlief is thuis bij de kleine dus ik ga maar even aan de slag. Ook al heb ik dus echt geen zin blegh.......
hallo nee is niet erg toch

maar je moet je lichaam wel laten herstellen lijkt mij.

wij zijn ook met een tweede bezig, ons zoontje is nu 2 en vinden het super leuk als hij er een broertje of zusje bij krijgt.

maar ben in mei gestopt met de pil en daarna gewoon ongesteld geweest, en sindsdien niet meer, ben doorverwezen naar het ziekenhuis, ben erg benieuwd waarom ik niet meer ongesteld word...

herkent iemand dit?

groetjes nilani
@Elmanita: Het is inderdaad even balen, maar niet het einde van de wereld dus we "klussen" vrolijk verder. Nog een tip voor het geven van die zetpil: Mijn huisarts gaf me de tip om het puntje van de zetpil nat te maken, dan glijdt dat ding wat makkelijker naar binnen. Gewoon heel even je vinger ertegen aan houden als hij er helemaal in zit, dan wordt hij als het ware vanzelf naar binnen "gezogen". Ik zou hem absoluut niet met de platte kant naar binnen doen! Dat puntje zit er niet voor niets aan, dat is om te zorgen dat je kindje er zo min mogelijk last van heeft als je hem inbrengt. De platte kant er in 1 keer induwen vind ik nogal cru eerlijk gezegd (zou ik zelf ook niet prettig vinden). Je moet het natuurlijk zelf weten, het is maar een tip.

@ Timzalot en Angela: Wanneer weten jullie meer?

Het is beredruk vandaag op mijn werk, er ligt een enorme stapel facturen op me te wachten, dus ik ga maar snel verder.
Hallo!

Timzalot, tuurlijk ben ik wel nieuwsgierig, maar de vorige keer was ik de 6 maand zwanger en heb geen haast, dus wachten eerst wel even af. een collega van mij heeft 2 maanden die testen gebruikt en de derde maand niet en toen was ze meteen zwanger. Mocht het me nu te lang gaan duren, kan het altijd nog!

En regelmatig sexen lukt bij ons ook niet altijd! Maar op dit moment wel redelijk, denk dat ik over 1 1/2 week ongesteld moet worden, dus nu afwachten! (en nog een beetje ons best doen voor als m'n eisprong later is)

Red, jammer zeg! Lekker een nachtje goed slapen, even chaggi zijn en dan op voor de nieuwe maand!
hoi hoi,

hier even een kort berichtje van mij. we hebben gisteren een super dag gehad. 's avonds hebben k. en ik door gebracht in de bruitsuite van het bilderberg hotel in scheveningen. vanmiddag moe thuis gekomen. morgen gaan we met zoë naar de efteling en vrijdag vliegen k. en ik voor 8 dagen naar kreta. Hier alvast 1 foto. het hele verhaal kom ik na de vakantie vertellen.

wat wel grappig is dat mijn nod zaterdag is. we hebben afgesproken dat er geen test mee gaat op vakantie maar wel ob.

groetjes marianne
Mooie foto Marianne! Gefeliciteerd!

Ik kom me even afmelden, we vliegen vanavond naar Nederland: op vakantie! Als ik over 2 weken terugkom weten we meer,
hey allemaal,

@red devil, goh wat een teleurstelling, het klonk best veelbelovend........ zo zie je maar...tis het meest ongrijpbare wat er is.

@marianne; leuke foto!!!! jullie hebben vast een superfijn feest gehad! en straks lekker op vakantie, zon zee....en een voordeel van zonder kind op vakantie: je hoeft je aan geen enkel schema of dagritme te houden (hoe laat is het, wat gaan we eten, waar kan huppeldepupje slapen, hou jij even je ogen open, dan doe ik ze even twee tellen dicht.........haha). Maar je zult er vast ook vreselijk missen...! veel plezier maken in elk geval.

@angela, fijne vakantie! en wie weet vind je nog ergens een plekkie om online te zijn!

mijn eisprong was volgens de testjes ergens tussen 12-14 september, normaal gesproken dan 14 dagen later nod....., maar met mijn cyclus doet niks mij meer verbazen (hoewel?).

dus ik zit nu een beetje in de wacht stand.........

X
Wat een leuke foto! Had zoë ook een bruidsjurkje aan! En ook nog lekker op vakantie, geniet ervan!

Timzalot, denk dat we ongeveer tegelijk ongesteld moeten worden, ik denk ongeveer 29-30 september, al is het bij mij ook een beetje onregelmatig... Kunnen we samen wachten!
Gave foto Marianne! Veel pelzier alvast met de vakantie en leuke uitjes!

Dames op de wachtbank alvast succes he........

Angela ook lekker vakantie hopelijk mooi weer hier voor je!

Met de kleine man gaat het alweer beter vannacht heeft hij bij oma geslapen omdat we dit weekend een weekend weg gaan met hen omdat ze 30 jaar getrouwd zijn. Dus vannochtend heerlijk uitgeslapen!

Dus ik wens jullie alvast een fijn weekend en tot maandag!
sjonge zeg... idereen gaat hier maar leuke dingen doen, trouwen, vakanties, weekendjes weg.......... en ik maar werken!!! boehoe!

ondertussen wacht ik nog steeds... het rommelt af en toe behoorlijk in mijn buik maar of dat voortekenen zijn durf ik niet te zeggen. Nu de NOD een klein beetje nadert begin ik toch ernstig te twijfelen, durf er eigenlijk niet op te hopen.... dus tja gelukkig zit ik nu nog even in het ongewisse.

een goed weekend alvast !
Hey,

Mooie foto Marianne, veel plezier op jullie huwelijksreis. Geniet ervan!!

Nilani, sorrie kan je niet verder helpen! Hopelijk weten ze in het ziekenhuis wel waardoor dat komt!

Elmanita,gelukkig is de kleine weer wat beter! Je moet hem inderdaad met je vinger er een heel klein stukje erin (heel ranzig weet het..) even tegenhouden totdat hij "opgezogen" wordt.

Red devil,......balen!!!!.....

Timzalot, irritant he dat wachten!! Ik had ook dat ik bij alles dacht, zal dat komen omdat ik zwanger ben???

Ga je deze week ook verlaten voor iets leuks sorrie!!

Morgen lekker naar center parcs!! Heb er echt zin in. Dinsdag komen mijn ouders ook dus super gezellig!!

De intake bij de verloskundige was erg langdradig terwijl ze alles nog in de computer hadden staan! Het werd door een 4e jaar sagiare gedaan dus die wilde alles natuurlijk goed doen, vervolgens werd alles herhaald door de verloskundige. Mijn baarmoeder is al 2 cm boven mijn schaambeen. Is dat niet wat hoog voor 8 weken???Toen niet gevraagd...

Ben niet meer misselijk!!

Zaterdag de echo, kan bijna niet wachten!!

Tot zaterdag na de echo!! Wordt hier deze week wel stil zeg...

Daniëlle.
werk, werk, werk, NIKS VAKANTIE hier!

dus ik zit nu denk ik alleen maar tegen mezelf te praten... ach wat sneu!

nou ja, zit toch maar wat te wachten en me af te vragen of... ga er steeds minder in geloven, want voel af en toe een steekje in mijn buik, maar verder eigenlijk niets bijzonders....... voor mijn gevoel was het de vorige keer een grote storm in mijn lijf, voelde me gelijk "in bezit genomen door". Maar ik weet eigenlijk niet meer precies vanaf wanneer dat was, misschien duurt dat gewoon nog 2 weken. i.p. a.s. weekend kan ik er een testje tegen aan gooien...... als ik voor die tijd nog geen andere verrassingen tegen kom (in mijn onderbroek).

tsja........... tot horens, anybody?
zow daar ben ik weer

gisteren de 1e echo gehad en alles zit erop en eraan. het hartje klopt als een bezetene en de kleine is lekker rondjes aan het zwemmen! De datum wordt 8 april 2009! Volgende week woensdag voor het 2e deel van de combitest (de meting zelf) want gisteren wilde het meten niet lukken. De kleine had zoveel ruimte dat hij/zij niet goed in beeld kwam de hele tijd om de metingen te doen. Met als gevolgd dat ik bont en blauw geduwd ben (van binnen en buiten) door die man om te kijken of het dan wilde lukken maar mooi niet dus..........

Arme Timz helemaal alleen over op het forum? Nou ons weekendje was niet zo geweldig hoor. Wel een echt eye opener want je kan echt helemaal niks met een 6 mnd oude baby. Iedereen starndwandelingen van uren maken en geo caching doen en wij lekker in het huisje zitten omdat we niet mee kunnen. balen! Maar goed nu weer lekker thuis.
Timz, wanhoop niet, ik ben ook nog niet weg hoor! Ga pas op 4 oktober, weg, dus ik kan hier nog even anderhalve week meeposten. \\:-)//

Afgelopen weekend verjaardag van lief gevierd voor vrienden. Was erg gezellig, maar had behoorlijk hard gepoetst en opgeruimd, dus stikte van de pijn in mijn hoofd zo tegen elf uur. Nou ja, ben om 10 over 2 afgetaaid en mijn bed in gedoken. Denk niet dat ik nog 5 minuten wakker heb gelegen trouwens

Elmanita, wat balen dat het weekend niet was wat je ervan gehoopt had. Het valt inderdaad niet mee om met een kleintje weg te zijn vind ik. Nu Daan wat ouder is kan ik wel merken dat het allemaal veel makkelijker gaat, al moet hij 's middags echt nog even slapen. Op naar de volgende uitstap, hopelijk gaat het dan beter.

Angela, ik wens je veel plezier in Nederland, al ben je er waarschijnlijk al een paar dagen en lees je dit niet meer. Is je huis al verkocht trouwens?

Marianne: gave foto! Hoop dat jullie het heerlijk hebben op Kreta!

Ik ga nog even lekker beneden op de bank hangen nu kindlief nog slaapt. Voor je het weet is hij weer wakker en kan ik weer volop aan het entertainen
joepie er is weer wat gezelligheid!

weekendjes weg en dagjes uit staan hier ook altijd in het teken van little timz. Zijn ritme bepaald nu eenmaal grotendeels wat we doen, hoe laat en hoe lang. Ik vind het ook wel belangrijk dat het voor hem leuk is, want anders ben je gauw uitgekeken. Zo ga ik nooit met hem naar de stad want als ik al een winkel van dichtbij bekijk begint hij te roepen: "neee! buiten blijven!" en als ik wel eens snel iets halen MOET dan snel ik op mijn doel af en hoop ik dat hij zich enigszins gedraagt. Meestal lukt dat net, maar soms roept, huilt of jengelt hij keihard: "naar buiten!!!" tsja, het is geloof ik wel genetisch bepaald dat mannen niet van winkelen houden.............

hier nog alles rustig, heeel rustig............. denk niet dat het 'raak' is.......

elmanita wat super dat je kleine frummel het zo goed doet, zo'n echo is toch wel erg wonderlijk. Wat voor meettesten laat je uitvoeren??
Elmanita, wat leuk zeg! Fijn dat alles goed gaat, altijd leuk om te zien he zo'n kleine duikelaar! Jammer dat je er een blauwe buik aan over houdt, terwijl hij/zij je bont en blauw schopt!

Timz, wat is wachten vervelend he. Ik denk ook niet dat het raak is, maar weet ook niet precies wanneer ik me echt anders voelde! Dat vergeet je toch snel he.
he daphne, wanneer ga je testen ??
Oooh...ik heb toch echt een voorgevoel dat er weer een paar bijkomen in het rijtje straks! Spannend!

Heb absoluut geen zin om te werken vandaag. Komt volgens mij omdat ik bijna vakantie heb, dan neemt de zin om iets voor de baas te doen altijd drastisch af

Nou ja, nog 2,5 uur en dan zit het erop, mag ik weer naar huis. Vanavond even lekker paardrijden en dan proberen op tijd mijn mandje in te duiken.

Verder nog nieuws...iemand???
Nou het testen gaat denk ik volgende maand. Heb echte ongesteldheidsbuikpijn en verloor net ook een beetje bloed bij het afvegen. Voor een inetstelingsbloeding is het te laat, dus deze maand gewoon ongesteld. Wel een paar dagen eerder dan dat ik dacht, maar dat vind ik wel fijn! hoef ik er tenminste niet op te wachten! Dus hopelijk komt het snel echt, dan ben ik er ook weer snel vanaf!

Hoe voelt het bij jou?
aj daphne...........da's niet zo leuk. Is het al doorgezet? denk ook niet dat het nog iets met innestelen te maken heeft, maar soms hoor je de gekste dingen.........?

hier alles betrekkelijk rustig, heb wel (licht) pijnlijke borsten en jeukerige tepels, maar dat heb ik eigenlijk altijd wel in de aanloop naar mijn mens. dus, geen idee!! denk aan testen op zaterdag?

@reddevil, wat leuk: ik rijd ook! heb vorig jaar mijn eigen paard verokocht, hij stond te vaak stil (en dus chagerijnig te kijken), omdat ik simpelweg niet genoeg tijd meer had. Wilde ook niet altijd oppas regelen, om te gaan trainen enzo. Heel spijtig, maar het gaf me een hoop rust. Rijd nu nog 1x per week op paard van vriendin, dat is toch wel erg leuk!
goeiemorgen!

jammer daphne maar volgende keer beter toch?

Timz wij laten een nekplooimeting doen (heet tegenwoordig combitest) dus normaal is de 1e afspraak alleen termijnecho en bloedprikken. maar deze "aardige" meneer wilde meteen proberen te meten wat dus niet echt mocht van kleine puk. Maar woensdagmiddag in de herkansing dus ik ben benieuwd.

Wat een paardenliefhebbers hier! Heb er zelf niks mee, ja leuk om te kijken dat springen op tv (vinden onze honden trouwens ook erg leuk om naar te kijken haha) maar verder niks.....
Timzalot, het heeft nog niet door gezet. Heb echt een hekel aan deze periode van de maand! Was vanmiddag opeens heel erg misselijk, dus dan ga je toch dingen denken. Maar daarna weer pijn in mijn buik.... Ik denk dat de ongesteldheid nog wel gaat door zetten, durf ook niet te hopen dat het niet zo is. Heb namelijk door spanning wel vaker mijn menstruatie uitgesteld!!! Heb je niets aan!

En bij jou nog geen nieuws?'

Elmanita, wat is de reden dat jullie een combinatietest laten uitvoeren?
wij doen de combitest eigenlijk omdat ik vanuit mijn werk in de wetenschap weet wat je allemaal van tevoren kan uitpluizen. Het klinkt misschien een beetje stom maar ik weet liever waar ik aan begin dan dat ik er achteraf achter kom.

Ik weet dat het geen 100% zekerheid is maar voor mij is het genoeg. We hebben hem bij de 1e ook laten doen. En het is nog een mooie kans om je kleine even flink lang in beeld te zien (meting duurt minstens 30-45 min). Dus geen indicatie ofzo hoor gewoon wetenschappelijk geneuzel van mijn kant waar manlief zich maar braaf bij neerlegt...........
Hahaha Elmanita, volgens mij hebben mannen wat dat betreft weinig keus. Van wat ik van mezelf weet is dat als ik iets wil, ECHT wil, dan gebeurt het ook (vroeg of laat). Mits ik er zelf iets aan kan doen natuurlijk he, ik heb het niet over het winnen van een miljoen, al is dat ook wel iets wat ik ECHT wil

Daphne, hoe voel je je vandaag? Hoop dat je niet meer misselijk bent.

Timz, al nieuws? Wij hebben zelf geen paard hoor, maar wij gebruiken het paard van een kennis. Dat paard wordt gebruikt in de zomer voor ruiterkampen voor gehandicapten (of mensen met een beperking, het is maar net hoe je het noemen wilt) en de rest van het jaar staat hij stil. Wij betalen haar een vergoeding per maand voor stalling en voeding en dan kunnen we onbeperkt rijden. Het lekkere is dat we aan de rand van het bos zitten. Als we het poortje uitrijden zitten we midden in het bos en een stukje verder is een groot stuk hei, dus het is daar echt heerlijk! Ik geniet er zo van. Vriendlief rijdt ook, nog niet zo lang, maar lang genoeg om in zijn eentje het bos in te gaan. Het wordt dit weekend heerlijk weer, dus we kunnen er mooi op uit, nog even genieten voor we op vakantie gaan (alhoewel dat natuurlijk ook enorm genieten is ).

Mensen, fijn weekend allemaal! (en Timz, mocht je gaan testen morgen...ik duim voor je!).

XXX

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven