Typisch onfatsoenlijk gedrag vrouwen

07-07-2015 13:14 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen zouden jullie me kunnen vertellen wat nu typisch onfatsoenlijk gedrag is van vrouwen of meisjes?

Kun je vertellen of je zelf wel eens iets onfatsoenlijks heb gedaan en met welke reden je het wel of niet weer zou doen?

Verder zou ik willen weten wat jou aanzet tot fatsoenlijk gedrag en hoe je bij die ideeën kom?
Je openingspost weghalen. Dat is pas onfatsoenlijk.
quote:Solomio schreef op 07 juli 2015 @ 13:50:

[...]

Nou....................... nee. Heb jij 'm deze week niet gelezen dan?
Life is short. Eat dessert first.
quote:ollekebollekeknolleke schreef op 07 juli 2015 @ 13:50:

Iemand die samen met mij een verzadigd/positief gevoel krijgt momenteel omdat we het eens zijn?
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:48:

[...]

Tja Sharon dit is een forum voor alle Viva lezeressen en ikzelf ben een vrouw dus je kunt het mij gerust vertellen.Nee hoor, ik forum al jaren maar heb nog nooit een viva gelezen.
Een vrouw op de mannen wc. Het interesseert me geen hol of er een rij staat bij jullie.
Egidius. Niet Eggie.
quote:nerdopviva schreef op 07 juli 2015 @ 13:53:

[...]

[afbeelding]
quote:doornroosje9 schreef op 07 juli 2015 @ 13:52:

[...]

Heb jij 'm deze week niet gelezen dan? Nee, ik heb em zelf geschreven.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar
Is er een concrete aanleiding voor je vraag? Heeft iemand iets gezegd over gedrag van jou en fatsoen? Geef eens wat context?
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:tyche schreef op 07 juli 2015 @ 13:55:

Is er een concrete aanleiding voor je vraag? Heeft iemand iets gezegd over gedrag van jou en fatsoen? Geef eens wat context?

Het lijkt erop dat de context is: een onderzoek. Maar omdat TO weet dat dat hier niet is toegestaan doe we het in de vorm van een heeeeel vaag topic...

(wat een goed voorbeeld is van ontfatsoen, imnsho)
quote:Grobbekuiken schreef op 07 juli 2015 @ 13:54:

[...]

Ik denk dat ik hem ga gebruiken als motto.
Harde scheten- en boeren laten. Heeeel onfatsoenlijk.
Jeetje, typisch vrouwelijk onfatsoen...

Ik gebruik niet snel puntjes, maar nu weet ik het toch even niet. Er zijn wel dingen die ik onfatsoenlijk vind, zoals voordringen bij de bakker, instappen in de trein voor de uitstappers eruit zijn, in paskamers de spullen achterlaten die je toch niet wilde hebben, je hond midden op de stoep laten poepen en het niet opruimen, midden in de nacht toeteren ten afscheid zodat de hele buurt wakker wordt en meer van dat soort waarbij geen rekening gehouden wordt met anderen.

Maar of er verschil zit tussen mannen en vrouwen wat dat betreft? Er zijn wel dingen die ik niet echt netjes vind bij vrouwen, maar dat is ook weer volledig arbitrair. Ik vind rokende vrouwen achter kinderwagens echt smakeloos, maar ja, vaders die dat doen zijn geen haar beter natuurlijk.
Saturnus staat niet goed denk ik.
Vind inmiddels dit hele topic wel onfatsoenlijk.

TO geef nu eindelijk eens zelf een voorzetje!
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:48:

[...]

Tja Sharon dit is een forum voor alle Viva lezeressen en ikzelf ben een vrouw dus je kunt het mij gerust vertellen[b/].Tja, hier huizen ook best wat mannen, deze reden houdt dus al geen stand.
Volgens mij is dit gewoon een puber die masturbatiemateriaal zoekt en hoopt op hééééle spannende onthullingen met een seksueel karakter ofzo...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Fatsoenlijk: je borsten flashen, wijdbeens zitten, heel hard lachen, je string uit je naad trekken, voedsel uit je tanden peuteren.

Onfatsoenlijk: thee drinken met je pink in de lucht, speak when spoken to, je oogleden neerstrijken, handen altijd zichtbaar en vroom gevouwen.

Vind ik dan he.
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Zijn we met zn allen inmiddels al op dezelfde dag ongesteld? lijkt me zo leuk als dat gebeurd.
quote:nerdopviva schreef op 07 juli 2015 @ 13:57:

[...]

Ik denk dat ik hem ga gebruiken als motto.Doen! Hij is leuk!
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 13:45:

[...]

Het is geen officieel onderzoek, maar ik hoopte Eleonora dat jullie je inzichten, eigen ervaringen of waarnemingen bij anderen zouden willen delen online. Lijkt me een handige functie van een forum als dit omdat je het positieve gevoel ontwikkelt dat je het daarmee eens wordt daardoor ...

De ene vindt dit onfatsoenlijk, de ander dat.

Wat vind jij onfatsoenlijk vrouwelijk gedrag, TO? Het is al een paar keer gevraagd, maar geen antwoord van jouw kant. Dat vind ik best onfatsoenlijk. Daar jij hier zelf een topic over opent.
quote:Sharon-Viva schreef op 07 juli 2015 @ 13:57:

[...]

Het lijkt erop dat de context is: een onderzoek. Maar omdat TO weet dat dat hier niet is toegestaan doe we het in de vorm van een heeeeel vaag topic...

(wat een goed voorbeeld is van ontfatsoen, imnsho)

Denk het niet hoor; dat zou wel een heel belabberd onderzoek zijn.

TO is al jaren lid, posts zijn consistent (en een beetje vreemd, dus dit past daar ook bij).
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
quote:tyche schreef op 07 juli 2015 @ 13:55:

Het heeft niets met mij persoonlijk te maken, niemand heeft wat gezegd of zo, ik ben in zijn algemeenheid een beeld aan het vormen over fatsoen en moraal en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb soms de indruk dat het voor meisjes en vrouwen belangrijker is om fatsoenlijk te zijn en zich te houden aan een zedige moraal. Onzedig gedrag daar wordt niet altijd positief op gereageerd maar komt wel veel voor.

Wanneer wordt onzedig de nieuwe norm of zal dat wel loslopen?
quote:gladoortje74 schreef op 07 juli 2015 @ 14:01:

Fatsoenlijk: je borsten flashen, wijdbeens zitten, heel hard lachen, je string uit je naad trekken, voedsel uit je tanden peuteren.

Onfatsoenlijk: thee drinken met je pink in de lucht, speak when spoken to, je oogleden neerstrijken, handen altijd zichtbaar en vroom gevouwen.

Vind ik dan he.Vooral véél bukken en spreiden ook...
quote:gladoortje74 schreef op 07 juli 2015 @ 14:01:

Vind ik dan he.Fatsoen is zooo 1800...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 14:03:

[...]

Het heeft niets met mij persoonlijk te maken, niemand heeft wat gezegd of zo, ik ben in zijn algemeenheid een beeld aan het vormen over fatsoen en moraal en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb soms de indruk dat het voor meisjes en vrouwen belangrijker is om fatsoenlijk te zijn en zich te houden aan een zedige moraal. Onzedig gedrag daar wordt niet altijd positief op gereageerd maar komt wel veel voor.

Wanneer wordt onzedig de nieuwe norm of zal dat wel loslopen?Nou, doe eens gek, gooi je vlechten los, doe het bovenste knoopje van je bloes open en kort je rok een centimeter in. En ga dan heerlijk onzedig over straat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven